GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Εξοπλισμός αναβάτη > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 30-01-2011, 13:04
pkiriakos Ο/Η pkiriakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Honda varadero xlv 1000
Μηνύματα: 572
Προεπιλογή Απάντηση: Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδί

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Οταν το ελεγα οτι ο σκοπος αυτων των αθλιων κινημάτων δεν ειναι να ελαττωθη το αντιτιμο των διοδιων αλλα να μην πληρωνονται διοδια πουθενα με κραξατε!!!!!
Οταν μου λεγατε ''γιατι να πληρωνω διοδια για κατι που δεν εχει φτιαχτει'' σας ελεγα οτι ''διοτι το πληρωνατε τοσα χρονια αφιαχτο γιατι οχι και τωρα αφου θα φτιαχτρι κατι καινουριο!!!!!!
Τωρα τα Συνδικαλισταρια βαλανε στο ματι την Αττικη οδο, ΤΗΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ!!!!!!! Σε λιγο θα βαλουν στο ματι την Εγναντια, ΤΗΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΕΓΝΑΝΤΙΑ!!!!!


Ειδατε οτι ο Ελληνας ειναι ρεμαλι? Ειδατε ο Ελληνας κοιταζει την τσεπη του και τον εαυτουλη του? Ειδατε οτι τον Ελληνα δεν τον νοιαζει αν το κρατος χρεωκοπησει αρκει αυτος να ειναι καλα, διοτι αν δεν φτιαξει ο ιδιωτης τους δρομους θα τους φτιαξει το κρατος (υποχρεουται να φτιαξει καποιος δρομος συμφωνα με την ΕΕ) τους οποιους παλι εμεις θα πληρωσουμε και ποτε , σε αυτην την περιπτωση, δεν θα τους εχουμε!!!!

Ο Ελληνας ειναι ρεμαλι παει και τελιωσε!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!!!!
Ετσι οπως το θέτεις δεν εχεις αδικο αλλα να ρίξουν λίγο τις τιμές.Δεν είναι δυνατό εν μέσω κρίσης να αυξάνουν το αντίτιμο.Δηλαδή στο τέλος ρε Γιώργο δεν θα είναι διόδια αλλά σύνορα ξενων κρατών με απαίτηση πληρωμής βίζας.Αυτή είναι η γνώμη μου.Ελεος πια.Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι??Ξεχείλισε το ποτήρι.Ο κοσμάκης δεν εχει αλλες ανοχές.Απο παντού βαλλεται. Μέχρι πότε??
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 30-01-2011, 13:13
coco65 Ο/Η coco65 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2010
Περιοχή: athina
Μoto: bmw 1200gs
Μηνύματα: 54
Προεπιλογή Απάντηση: Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδί

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pkiriakos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ετσι οπως το θέτεις δεν εχεις αδικο αλλα να ρίξουν λίγο τις τιμές.Δεν είναι δυνατό εν μέσω κρίσης να αυξάνουν το αντίτιμο.Δηλαδή στο τέλος ρε Γιώργο δεν θα είναι διόδια αλλά σύνορα ξενων κρατών με απαίτηση πληρωμής βίζας.Αυτή είναι η γνώμη μου.Ελεος πια.Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι??Ξεχείλισε το ποτήρι.Ο κοσμάκης δεν εχει αλλες ανοχές.Απο παντού βαλλεται. Μέχρι πότε??
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 30-01-2011, 18:46
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδί

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pkiriakos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ετσι οπως το θέτεις δεν εχεις αδικο αλλα να ρίξουν λίγο τις τιμές.Δεν είναι δυνατό εν μέσω κρίσης να αυξάνουν το αντίτιμο.Δηλαδή στο τέλος ρε Γιώργο δεν θα είναι διόδια αλλά σύνορα ξενων κρατών με απαίτηση πληρωμής βίζας.Αυτή είναι η γνώμη μου.Ελεος πια.Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι??Ξεχείλισε το ποτήρι.Ο κοσμάκης δεν εχει αλλες ανοχές.Απο παντού βαλλεται. Μέχρι πότε??
Κυριακο,
αυτο ακριβως λεω τοσον καιρο!!! Τα κινηματα, στα οποια ΝΑΙ εχω αλλεργια, να βγουν στους δρομους και να ζητησουν ΜΕΙΩΣΗ αντιτμου και ΟΧΙ να μην πληρωνουν τιποτε!!! Τι θα πει αυτο δηλαδη?
Γιαυτο εχω αλλεργια στα εν λογω κινηματα διοτι ειναι ΟΛΟΙ τους τσαμπατζηδες στα παντα και παντου και παρασσερνουν και άλλους στον διαβα τους!!!
Και μην βιαστειτε να με κρινετε διοτι αποδειξη αυτων που λεω ειναι το καινουριο ''κινημα'' για να μην πληρωνουν ουτε στην Αττικη οδο...ΓΙΑΤΙ????? Δεν ειανι φτιαγμενος ο δρομος? δεν ειανι ασφαλης ο δρομος?
Και με τι δικαιολογια? οτι ξεπερασε το 13% σε κερδη...και λοιπον? Το κρατος βγαζει απο αυτον τον δρομο χωρις να δινει φραγκο (δικο μου και δικο σας) και δικαιωμα εχει να το εκχωρησει και για αλλα 30 χρονια!!!
Δεν θελω να δω αυτο το εργο να το παιρνει το κρατος και να κατανταει ως άλλη Κορινθου-Πατρων ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!
Δεν θελω αυτο το εργο να το παρει το κρατος για να βολευτουν τα παιδια καποιων ακομα και το δικο μου, ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!
Εξάλλου ΔΕΝ μπορει και να το παρει πισω διοτι δυο εκ των χρηματοδοτων ειναι η ΕΕ και η Ευρωπαικη τραπεζα επενδυσεων. Η δευτερη εχει και αυτη μεριδιο στα τελη διοδιων αφου μεσω αυτων ξεπληρωνεται το δανειο της!!!!!

Και λιγα λογια για την συμβαση με το επιμαχο σημειο υπογεγραμμισμενο:

''Η Σύμβαση Παραχώρησης για την Αττική Οδό υπογράφηκε μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας τον Μάιο του 1996 και κυρώθηκε από τη Βουλή με τον Νόμο 2445/1996. H παραχωρησιούχος ανέλαβε την υποχρέωση να κατασκευάσει και στη συνέχεια να λειτουργήσει το έργο, με αντάλλαγμα την είσπραξη διοδίων στη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.Η περίοδος αυτή λήγει το αργότερο το έτος 2024, διακόπτεται όμως όταν επιτευχθεί η προβλεπόμενη στη σύμβαση μέγιστη απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου της παραχωρησιούχου. Η απόδοση αυτή υπολογίζεται επί των καθαρών κερδών του, με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που υποβάλλει στις πιστώτριες τράπεζες και το Ελληνικό Δημόσιο στο τέλος κάθε οικονομικού έτους. Σύμφωνα με σχετικό άρθρο της Σύμβασης Παραχώρησης του 1996, συμφωνήθηκε ότι η απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου δεν μπορεί να ξεπεράσει το 13%. Αν η παραχωρησιούχος το ξεπεράσει, υποχρεούται να επιστρέψει το έργο στο ελληνικό Δημόσιο. Από τα στοιχεία εσόδων και εξόδων που υποβάλλονται κάθε χρόνο εμφανίζεται ότι η παραχωρησιούχος δεν έχει ξεπεράσει μέχρι στιγμής αυτό το όριο.

Το παραπανω αποσπασμα ειναι παντου στο διαδικτυο!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 30-01-2011, 19:09
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδί

Από Καθημερινή


Hμερομηνία δημοσίευσης: 02-12-05 H Aττική Oδός επιστρέφει νωρίτερα στο Δημόσιο
Tου Φωτη Kολλια
Nωρίτερα από τα 30 χρόνια -όπως προέβλεπε η σύμβαση παραχώρησης- θα επιστραφεί στο Δημόσιο η Aττική Oδός, επειδή η κοινοπραξία εκμετάλλευσης του οδικού άξονα αποκομίζει πολλαπλάσια έσοδα. Xθες, ο υπουργός ΠEXΩΔE Γ. Σουφλιάς υποστήριξε ότι υπάρχει ήδη μελέτη της Aττικό Mετρό, σύμφωνα με την οποία το κόστος κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό (Πανεπιστημίου - Γαλάτσι - Mαρούσι) μπορεί να καλυφθεί από την τιτλοποίηση των εσόδων που θα έχει το Δημόσιο παραλαμβάνοντας νωρίτερα την Aττική Oδό. O κ. Σουφλιάς απέφυγε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ένα σημαντικό θέμα με πολλές παραμέτρους, το οποίο το μελετάμε και θα το φέρω προς συζήτηση στο πλαίσιο της κυβέρνησης».
Oι χθεσινές δηλώσεις του κ. Σουφλιά συνδέονται με προηγούμενες «διαρροές» από το YΠEXΩΔE περί διαφωνίας σε κυβερνητικό σχέδιο (που εξέτασε το υπουργείο Oικονομίας) για επέκταση της σύμβασης της Aττικής Oδού, με παράλληλη ανάθεση πέντε επεκτάσεων του οδικού άξονα στους ίδιους εργολάβους. Tο σχέδιο του υπουργείου Oικονομίας προέβλεπε την επέκταση της σύμβασης στην Aττική Oδό και σε άλλα συγχρηματοδοτούμενα έργα με στόχο τον περιορισμό των ελλειμμάτων. O κ. Σουφλιάς προτείνει το... ανάποδο σενάριο, δηλαδή να επωφεληθεί το Δημόσιο από την υψηλή κυκλοφορία της Aττικής Oδού και να πάρει πίσω τη διαχείρισή της νωρίτερα από τα 30 χρόνια. Στη συνέχεια το Δημόσιο θα διαχειριστεί τα διόδια μέχρι την πάροδο των 30 ετών και τα έσοδα που θα αποκομίσει θα τιτλοποιηθούν προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η γραμμή 4 του μετρό της Aθήνας.
H σύμβαση για την Aττική Oδό προέβλεπε υποπολλαπλάσια κυκλοφορία από τη σημερινή, καθώς και συγκεκριμένο όριο απόδοσης ιδίων κεφαλαίων (περί το 11%) της κοινοπραξίας που κατασκεύασε και εκμεταλλεύεται τον οδικό άξονα. Στο υπουργείο ΠEXΩΔE, που παρακολουθούν την πορεία των εσόδων, εμφανίζονται πεπεισμένοι ότι το έργο θα επιστραφεί ταχύτερα στο Δημόσιο. Γι’ αυτόν τον λόγο, ενδεχομένως, οι εργολάβοι της Aττικής Oδού πρότειναν προ εβδομάδων να κατασκευάσουν με ίδια έξοδα πέντε επεκτάσεις του οδικού άξονα, με την προϋπόθεση ότι θα επεκταθεί η σύμβαση παραχώρησης κατά πέντε έως οκτώ χρόνια...



Και μιλάμε για το 2005!

kathimerini.gr | H A O



Ξέρουμε πόσο κόστισε τελικά η Αττική Οδός;
Υποθέτω ότι είναι σχετικά εύκολο να βρούμε τον προϋπολογισμό του έργου, μετά βρίσκουμε κι αν πρέπει να επιστρέψει στο ελληνικό δημόσιο.
Δεν είναι απλά θέμα διοδίων, είναι θέμα λειτουργίας του κράτους για μιά ακόμη φορά.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
"Stop" από το ΣτΕ στην Ιονία Οδό, λόγω των επιπτώσεων στο περιβάλλον MARK Περιβάλλον 10 23-07-2010 16:11
Αυξάνονται οι τιμές των διοδίων στην Αττική Οδό S.T Επικαιρότητα 16 13-07-2010 15:14
Για να πέρνουν οι άταχτοι ιδέες..!!! Νο2 "το σωστό" frits Χιούμορ 4 11-10-2009 19:11
για να μαθαινουν οι νεοτεροι "Walter Röhrl" Alext Αυτοκίνητο 5 26-05-2009 19:12
φόβοι των ευρωπαίων ότι το "κλίμα της αθήνας" θα φτάσει και σε αυτούς Vakalos Επικαιρότητα 6 16-01-2009 11:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!