View Single Post
  #2  
Παλιό 04-02-2011, 19:45
evanslam Ο/Η evanslam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Λαύριο - Λαμία
Μoto: BMW R 1200 GSΑ '10
Μηνύματα: 1,389
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε καθε περιπτωση συμφερει καλυτερα το πετρελαιο για την κινηση διοτι καταναλωνει πολυ λιγοτερο σε ενα ιδιου κυβισμου αυτοκινητο απο οτι η βενζινη ¨η το γκαζι. Αυτο οφειλεται στην μεγαλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση του ντηζελ εναντι των άλλων δυο καυσιμων.
Ενα αλλο σημαντικο πλεονεκτημα του πετρελαιου εναντι των αλλων δυο καυσιμων ειναι οτι ο κινητηρας χρειαζεται αραιοτερα, εως πολυ αραιοτερα, διαστηματα σερβις.
Γι' αυτο ακριβώς επέλεξα να πουλήσω το αυτοκίνητο μου και να πάρω ενα diesel απο το να πάω να το μετατρέψω σε υγραέριο! Συν ότι κάνοντας μετατροπή σε υγραέριο σε νέο αμάξι που έχει εγγύηση σε ισχύ για αρκετά χρόνια 4 ή 6 σε κάποια, αυτομάτως καταργείται τουλάχιστον σε ότι αφορα τα μηχανικά μέρη!!!

Με το diesel εχεις τουλάχιστον την σιγουριά της μισής κατανάλωσης απο ενα βενζινοκινητο αμάξι. Με το υγραέριο ποιος μπορεί να με διαβεβαιώσει οτι σε ένα χρόνο δεν θα εχει φτασει τα επίπεδα βενζίνης με τιποτα έκτακτους φόρους και άλλες μπούρδες που σκαρφίζονται οι υπεύθυνοι;;;Αμα κάβαλήσει το ευρώ τότε κλάφτα Χαράλαμπε!!!

Το σίγουρο είναι ότι καίνε τα υγραεριοκινούμενα απο 1 εως 1,5 λίτρα παραπάνω με την ίδια απόδοση! Το έχουν βάλει 4 γνωστοί μου απο suzuki vitara μέχρι και ford Transit φορτηγάκι. ΝΑ πω και άλλα;;; Στα περισσότερες περιπτώσεις λόγω έλλειψης χώρου πολλοί επιλέγουν να βάλουν το τεπόζιτο του υγραερίου στο χώρο της ρεζέρβας που καταργουν. Στην καλύτερη περίπτωση ο όγκος του συγκεκριμένου τεπόζιτου δεν θα ξεπεράσει τα 45 με 50 λίτρα! Οπότε μιλάμε περίπου μέσο όρο για μια αυτονομία μέχρι 300 χλμ περίπου! Αν βάλεις και το ενδεχόμενο το να βρεις πρατήρια με AutoGas μπορεί να είναι αρκετά μακρία σου τοτε το όφελος σχεδόν εξανεμίζεται.
Reply With Quote