GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 04-02-2011, 16:34
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
για TSi που ενδιαφέρθηκα προσωπικά, δεν έχω διαβάσει κάποια απόπειρα μετατροπής λόγω ιδιομορφίας της συγκεκριμένης μηχανής, όχι ότι τυπικά δεν γίνεται αλλά επειδή είναι "καινούριο φρούτο" των τελευταίων 4 ετών δεν έχουν επισταμένως ασχοληθεί...δεν έχει λόγο να μην γίνεται...
για τους FSI δεν έχω διαβάσει ότι δεν εφαρμόζεταιι...μόνο για TSi Γιώργο
Aντε να πω κι εγω διοτι εσυ κοντευεις να με ξεπερασεις!!!!

Ναι γινεται και στα με αμεσο ψεκασμο. Η διαφορα του ενος με το άλλο ειναι οτι στα εμεσου ψεκασμου το LPG ψεκαζεται μεσα στους κυλινδρους υπο μορφη αεριου και αναφλεγεται ενω στα αμεσου ψεκασμου με την μορφη σταγονιδιων (υγρη μορφη) οπως και η βενζινη!!! Εννοειται οτι το συστημα διαφερει λιγο στα τεχνικα απο το ενα στο άλλο, αλλα και στην τιμη του αρκετα.

Τωρα για την καταναλωση, αυτη ειναι ελαφρως εως αρκετα μεγαλυτερη στα με γκαζι κινουμενα οχηματα (Αρθρα του auto τρίτη του 2010 - Eρευνα: Υγραεριοκίνηση - Κέρδος έως 1.400 ευρώ)
λογω της μικροτερης θερμοδυναμικης του αποδοσης εναντι της βενζινης. Η διαφορα ειναι ανεπαισθητη στα μικρα κυβισμου αυτοκινητα (0,5-1 λιτρα) εως και αρκετη, σαν αριθμο, που μπορει να φτασει και τα 3 λιτρα (π.χ. το santa fe στο παραπανω σαιτ) αλλα και να τα ξεπερασει σε αυτοκινητα πανω απο 4000 κυβικα. Π.χ. το cherokee του ξαδερφου μου 4,700 κυβικων καταναλωνει στην εθνικη οδο περιπου 4,5 λιτρα παρπαανω της βενζινης ανα 100κμ με 130κμ ταχυτητα.
Ομως εκει που κερδιζει το γκαζι ειναι η τιμη του η οποια ακολουθει την τιμη του πετρελαιου θερμανσης μειωμενο κατα 30% συμφωνα με την συμφωνια Ελλαδας-Ρωσσιας. Αν εξομειωθει το πετρελαιο κινησης με το θερμανσης, συμφωνα με την παραπανω συμφωνια θα εξακολουθει να ειναι φτηνοτερο κατα 30% του πετρελαιου γενικως αλλα δεν ξερω για ποσο!!

Σε καθε περιπτωση συμφερει καλυτερα το πετρελαιο για την κινηση διοτι καταναλωνει πολυ λιγοτερο σε ενα ιδιου κυβισμου αυτοκινητο απο οτι η βενζινη ¨η το γκαζι. Αυτο οφειλεται στην μεγαλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση του ντηζελ εναντι των άλλων δυο καυσιμων.
Ενα αλλο σημαντικο πλεονεκτημα του πετρελαιου εναντι των αλλων δυο καυσιμων ειναι οτι ο κινητηρας χρειαζεται αραιοτερα, εως πολυ αραιοτερα, διαστηματα σερβις.

Οσο για την τεχνολογια τους σε σχεση με την μολυνση του περιβαλοντος διαβαστε αυτο http://www.greenpeace.org/raw/conten...sel-killer.pdf εχει ενδιαφερον και αντρεπει, εις βαρος των ντηζελοκινητων, της αποψη οτι ρυπαινουν λιγοτερο! Απο την σελιδα 8 και μετα ειναι το ζουμι.

Last edited by GeorgeP; 04-02-2011 at 16:46.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 04-02-2011, 19:45
evanslam Ο/Η evanslam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Λαύριο - Λαμία
Μoto: BMW R 1200 GSΑ '10
Μηνύματα: 1,389
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε καθε περιπτωση συμφερει καλυτερα το πετρελαιο για την κινηση διοτι καταναλωνει πολυ λιγοτερο σε ενα ιδιου κυβισμου αυτοκινητο απο οτι η βενζινη ¨η το γκαζι. Αυτο οφειλεται στην μεγαλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση του ντηζελ εναντι των άλλων δυο καυσιμων.
Ενα αλλο σημαντικο πλεονεκτημα του πετρελαιου εναντι των αλλων δυο καυσιμων ειναι οτι ο κινητηρας χρειαζεται αραιοτερα, εως πολυ αραιοτερα, διαστηματα σερβις.
Γι' αυτο ακριβώς επέλεξα να πουλήσω το αυτοκίνητο μου και να πάρω ενα diesel απο το να πάω να το μετατρέψω σε υγραέριο! Συν ότι κάνοντας μετατροπή σε υγραέριο σε νέο αμάξι που έχει εγγύηση σε ισχύ για αρκετά χρόνια 4 ή 6 σε κάποια, αυτομάτως καταργείται τουλάχιστον σε ότι αφορα τα μηχανικά μέρη!!!

Με το diesel εχεις τουλάχιστον την σιγουριά της μισής κατανάλωσης απο ενα βενζινοκινητο αμάξι. Με το υγραέριο ποιος μπορεί να με διαβεβαιώσει οτι σε ένα χρόνο δεν θα εχει φτασει τα επίπεδα βενζίνης με τιποτα έκτακτους φόρους και άλλες μπούρδες που σκαρφίζονται οι υπεύθυνοι;;;Αμα κάβαλήσει το ευρώ τότε κλάφτα Χαράλαμπε!!!

Το σίγουρο είναι ότι καίνε τα υγραεριοκινούμενα απο 1 εως 1,5 λίτρα παραπάνω με την ίδια απόδοση! Το έχουν βάλει 4 γνωστοί μου απο suzuki vitara μέχρι και ford Transit φορτηγάκι. ΝΑ πω και άλλα;;; Στα περισσότερες περιπτώσεις λόγω έλλειψης χώρου πολλοί επιλέγουν να βάλουν το τεπόζιτο του υγραερίου στο χώρο της ρεζέρβας που καταργουν. Στην καλύτερη περίπτωση ο όγκος του συγκεκριμένου τεπόζιτου δεν θα ξεπεράσει τα 45 με 50 λίτρα! Οπότε μιλάμε περίπου μέσο όρο για μια αυτονομία μέχρι 300 χλμ περίπου! Αν βάλεις και το ενδεχόμενο το να βρεις πρατήρια με AutoGas μπορεί να είναι αρκετά μακρία σου τοτε το όφελος σχεδόν εξανεμίζεται.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 05-02-2011, 11:47
babisadve Ο/Η babisadve βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Σαλλλονίκη
Μoto: όχι Adve !!!
Μηνύματα: 815
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evanslam Εμφάνιση μηνυμάτων
...Αμα κάβαλήσει το ευρώ τότε κλάφτα Χαράλαμπε!!!
Πρόσεχε τι εύχεσαι...!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
......Ενα αλλο σημαντικο πλεονεκτημα του πετρελαιου εναντι των αλλων δυο καυσιμων ειναι οτι ο κινητηρας χρειαζεται αραιοτερα, εως πολυ αραιοτερα, διαστηματα σερβις.....
Όμως οι "αβαρίες" στα πετρέλαια δεν είναι πιο ακριβές??

(βλ. αντλία + μπεκ)
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 05-02-2011, 11:55
vasorfa Ο/Η vasorfa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Π.Φάληρο
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 5,340
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από babisadve Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρόσεχε τι εύχεσαι...!!!



Όμως οι "αβαρίες" στα πετρέλαια δεν είναι πιο ακριβές??

(βλ. αντλία + μπεκ)


Σωστος ο Μπάμπης!!!


το ΜΟΝΟ που κερδίζεις στην ΟΥΣΙΑ,,,,ειναι μεγαλύτερη αυτονομια....με τα ίδια λίτρα καυσίμου.....
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 05-02-2011, 12:56
evanslam Ο/Η evanslam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Λαύριο - Λαμία
Μoto: BMW R 1200 GSΑ '10
Μηνύματα: 1,389
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστος ο Μπάμπης!!!


το ΜΟΝΟ που κερδίζεις στην ΟΥΣΙΑ,,,,ειναι μεγαλύτερη αυτονομια....με τα ίδια λίτρα καυσίμου.....

Αυτή δεν είναι η ουσία;;;
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 07-02-2011, 00:09
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από babisadve Εμφάνιση μηνυμάτων
............................................................
Όμως οι "αβαρίες" στα πετρέλαια δεν είναι πιο ακριβές??

(βλ. αντλία + μπεκ)
καμια ''αβαρια'' εφοσον το πετρελαιο που βαζεις δεν ειναι....θερμανσης!!!!!!
Το θερμανσης εχει περισσοτερο θειο με αποτελεσμα να καταστρεφει τις αντλιες και τα μπεκ!!!! γιαυτο καπνιζουν καποια ταχι, οχι απο το θειο αλαλ απο τις χαλασμενες αντλιες!
Αν το πετρελαιο ειανι καθαρο η αντλια και τα μπεκ βγαζουν περισσοτερα κμ απο οτι τα αναλογα εξαρτηματα βενζινης!!

Στην Γερμανια, το 1993 ειχα παει με αποσπαση απο την εταιρεια μου, ειχα αυτοκινητο εταιρειας (οπελ ομεγα ντηζελ) με 370,000κμ στο κοντερ και αντλια και μπεκ μαμα!! Βλεπεις το πρωτο πραγμα που εκανα μολις το πηρα ηταν να δω το βιβλιο συντηρησης, που οι εταιρειες εκει τηρουν ευλαβικα, οπου αναγραφοντουσαν ολα τα αναλωσιμα και μη αλλα αντλια και μπεκ δενε ιδα πουθενα. Σε ερωτηση στο εξουσιοδοτημενο που πηγαινε για σερβις για το θεμα πηρα και απο εκει αρνητικη απαντηση!!

Το ιδιο πετρελαιο, με ελαχιστο θειο οπως καισ την Γερμανια, πωλειται και στην Ελλαδα αλλα νοθευεται με θερμανσης....ακομα!!

Οι Ελληνες ταξιτζηδες, πρωτεργατες και πρωτοποροι εξυπνοι που βαζανε θερμανσης, εδω και χρονια εχουν σταματησει αυτην την τακτικη διοτι αλλαζανε αντλιες καθε 50,000κμ η οποια ετσουζε πολυ μιας και στοιχιζει απο 2000ε για τα φτηνα σκοντα οκταβια μεχρι και 4000-5000ε για τα μερσεντες!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 07-02-2011, 17:05
babisadve Ο/Η babisadve βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Σαλλλονίκη
Μoto: όχι Adve !!!
Μηνύματα: 815
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
καμια ''αβαρια'' εφοσον το πετρελαιο που βαζεις δεν ειναι....θερμανσης!!!!!!
......
Αν το πετρελαιο ειανι καθαρο η αντλια και τα μπεκ βγαζουν περισσοτερα κμ απο οτι τα αναλογα εξαρτηματα βενζινης!!

................

Το ιδιο πετρελαιο, με ελαχιστο θειο οπως καισ την Γερμανια, πωλειται και στην Ελλαδα αλλα νοθευεται με θερμανσης....ακομα!!

......
Αυτά ακριβώς εννοώ.
Δεν φτάσαμε ακόμη το ευρωπαικό επίπεδο καυσίμων.
Οι επαγγελματίες ναι σταμάτησαν το θέρμανσης , αλλά οι αβαρίες είναι εδώ,
(παράπονα υπάρχουν και από ιδιότες με πιο συνετή χρήση δηλ) και το πρόβλημα είναι οτι κοστίζουν.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 07-02-2011, 21:09
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από babisadve Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτά ακριβώς εννοώ.
Δεν φτάσαμε ακόμη το ευρωπαικό επίπεδο καυσίμων.
Οι επαγγελματίες ναι σταμάτησαν το θέρμανσης , αλλά οι αβαρίες είναι εδώ,
(παράπονα υπάρχουν και από ιδιότες με πιο συνετή χρήση δηλ) και το πρόβλημα είναι οτι κοστίζουν.
Ναι βρε, αλλα απο τον Οκτωμβρη του 2011 το θερμανσης παπαλα!! Το ξεχασες?????
Οποταν θα διατιθεται το κινησης με θειο 10mg/kg οπως και σημερα αντι των 50mg/kg+ του πετρελαιου θερμανσης.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 07-02-2011, 21:23
babisadve Ο/Η babisadve βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Σαλλλονίκη
Μoto: όχι Adve !!!
Μηνύματα: 815
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι βρε, αλλα απο τον Οκτωμβρη του 2011 το θερμανσης παπαλα!! Το ξεχασες?????
Οποταν θα διατιθεται το κινησης με θειο 10mg/kg οπως και σημερα αντι των 50mg/kg+ του πετρελαιου θερμανσης.
...... ήδη κάτι ακούγεται για ''αγροτικό'' πετρέλαιο με μειωμένο κόστος

Παράθυρο μήπως?
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 07-02-2011, 22:57
KRASOPATERAS Ο/Η KRASOPATERAS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Σχηματάρι
Μoto: GS 1200 08
Μηνύματα: 694
Προεπιλογή Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας

Εγώ έχω τέσσερα αυτοκίνητα και τα έχω αντικαταστήσει με diesel όλα, με τα δυο επαγγελματικά είμαι Αθήνα από το 2001 και ποτέ δεν με σταμάτησαν για να με γράψουν, και μια φορά που έπεσα σε μπλόκο για άλλα πράματα μου την είπαν για το πετρέλαιο όχι, η Αθήνα είναι γεμάτη από πετρέλαιο από τους λαϊκατζίδες μέχρι και όλη την Αλβανία και Βουλγαρία που έχει μαζευτεί εκεί με τα ρημάδια τους…με εμάς έπαψαν να ασχολούνται εδώ και καιρό…

Από θέμα οικονομίας δεν υπάρχει σύγκριση, όπως και από επιδώσεις πλέον. Τα σέρβις είναι λιγότερα από το 1/3 και το κόστος συντήρησης,
Από αντοχές και φθορές έχεις τριπλάσια ζωή τουλάχιστον.
Στα θέματα αξιοπιστίας που όλοι γράφουν για τρόμπες και λοιπά θα σας πω αυτό.
Μέχρι και τα ταξί που τους πίνουν το αίμα μέσα στην πόλη και με την μίζα να δουλεύει υπερορίες, και με τις ώρες λειτουργίας πλέον να μετρούνται σε δεκαπλάσιες από αυτές που δουλεύει σε έναν ιδιώτη, σπάνια ακούς να έχουν προβλήματα πριν τις 500.000 χιλιόμετρα. (εκτός από εξαιρέσεις) ενώ υπάρχει και ένα ποσοστό που είναι υπαρκτό (περίπου το 60%) που έχουν περάσει και τις 800.000χιλ.

Το πρώτο μου πετρέλαιο επαγγελματικό ένα πεζό πάρτνερ το έδωσα με 310.000χιλ χωρίς πρόβλημα, και που ήταν και Γ ποιότητα και μοντέλο 2000.

Το μέλλον στην Ελλάδα είναι το πετρέλαιο, κάτι που η Ευρώπη το έχει καταλάβει εδώ και πολλά χρόνια….
Αλλά είμαστε τόσο λαλάλες που ούτε τα επαγγελματικά αυτοκίνητα δεν επιτρέπετε να έχει ο κόσμος σε πετρέλαιο….(στην Αθήνα και σαχλαμάρες…)
Τα περί ρύπανσης είναι βλακείες, τόσα ταξί και λεωφορεία του 1990 κυκλοφορούν που άμα καθίσεις από πίσω την έβαψες δεν τα βλέπουν…οι νέοι κινητήρες που είναι όλοι αντιρρυπαντικοί τους ενοχλούν….

Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Σφυγμομέτρηση στο κέντρο της Αθήνας... CPretenteriS Χιούμορ 6 04-02-2011 21:23
Τσίπουρο στο κέντρο της Αθήνας... Jefe Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις) 38 31-01-2011 21:03
3 νεκροί από τις ταραχές στο κέντρο της Αθήνας! Arkas Επικαιρότητα 33 06-05-2010 10:52
Τέλος οι μηχανές στο κέντρο της Αθήνας... (Ζήτω τα Αυτοκίνητα) christosms Τι μας έτυχε 81 14-04-2010 00:34
Επίθεση σε τράπεζες και καταστήματα από ομάδα νεαρών στο κέντρο της Αθήνας wolferin Επικαιρότητα 4 08-10-2009 17:58


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:50.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!