
07-02-2011, 00:09
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Πετρελαιοκίνητα IX στο κέντρο της Αθηνας
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από babisadve
............................................................
Όμως οι "αβαρίες" στα πετρέλαια δεν είναι πιο ακριβές??
(βλ. αντλία + μπεκ)
|
καμια ''αβαρια'' εφοσον το πετρελαιο που βαζεις δεν ειναι....θερμανσης!!!!!!
Το θερμανσης εχει περισσοτερο θειο με αποτελεσμα να καταστρεφει τις αντλιες και τα μπεκ!!!! γιαυτο καπνιζουν καποια ταχι, οχι απο το θειο αλαλ απο τις χαλασμενες αντλιες!
Αν το πετρελαιο ειανι καθαρο η αντλια και τα μπεκ βγαζουν περισσοτερα κμ απο οτι τα αναλογα εξαρτηματα βενζινης!!
Στην Γερμανια, το 1993 ειχα παει με αποσπαση απο την εταιρεια μου, ειχα αυτοκινητο εταιρειας (οπελ ομεγα ντηζελ) με 370,000κμ στο κοντερ και αντλια και μπεκ μαμα!! Βλεπεις το πρωτο πραγμα που εκανα μολις το πηρα ηταν να δω το βιβλιο συντηρησης, που οι εταιρειες εκει τηρουν ευλαβικα, οπου αναγραφοντουσαν ολα τα αναλωσιμα και μη αλλα αντλια και μπεκ δενε ιδα πουθενα. Σε ερωτηση στο εξουσιοδοτημενο που πηγαινε για σερβις για το θεμα πηρα και απο εκει αρνητικη απαντηση!!
Το ιδιο πετρελαιο, με ελαχιστο θειο οπως καισ την Γερμανια, πωλειται και στην Ελλαδα αλλα νοθευεται με θερμανσης....ακομα!!
Οι Ελληνες ταξιτζηδες, πρωτεργατες και πρωτοποροι εξυπνοι που βαζανε θερμανσης, εδω και χρονια εχουν σταματησει αυτην την τακτικη διοτι αλλαζανε αντλιες καθε 50,000κμ η οποια ετσουζε πολυ μιας και στοιχιζει απο 2000ε για τα φτηνα σκοντα οκταβια μεχρι και 4000-5000ε για τα μερσεντες!!
|