View Single Post
  #5  
Παλιό 10-03-2011, 19:07
evanslam Ο/Η evanslam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Λαύριο - Λαμία
Μoto: BMW R 1200 GSΑ '10
Μηνύματα: 1,389
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

[quote=paschalis;334494]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........

ετσι ειναι !!

Ελπίζω να μην σε στεναχωρήσω φίλε Πασχάλη αλλά καθόλου έτσι δεν είναι.
Το σύστημα ESA (ηλεκτρικονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση) δεν ευθύνεται για τη ζημιά για την οποία αναφερόμαστε σε αυτό το thread δηλαδή την καταστροφή της τσιμούχας του αμορτισέρ και κατα συνέπεια την διαροή του λαδιού! Προφανώς όπως είπαν και κάποιοι παραπάνω η ζημιά οφείλεται είτε σε αστοχία υλικού (τσιμούχα ή αν θέλετε και ολόκληρου του αμορτισερ εφόσον όλα είναι φιξ και δεν επισκευάζεται) είτε σε συνεχή χτυπήματα απο πετραδάκια ή και πέτρες κόντα στη τσιμούχα με αποτέλεσμα να αρχίσει η διαρροή! Κατα την άποψη μου και στις 2 περιπτώσεις το λάθος βαρύνει την BMW. Στην μεν πρώτη είναι προφανές η ευθύνη της αλλά και στη δεύτερη είναι υπόλογη για το γεγονός της έλλειψης επαρκούς προστασίας του αμορτισέρ και του ελατηρίου απο τον πίσω τροχό!


Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!

και γιατι σκανε μονο στα adventure και οχι στα απλα ξερει καποιος να μας πει??

Δεν σκάνε μόνο στα Adventure αλλά και στα απλά GS. Αξίζει να σημειωθεί οτι στο παρον thread έχουν αναφερθεί αρκετές περιπτώσεις απο απλά GS μια απο αυτές και του εξάδελφού μου. Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει σίγουρα με την μεγαλύτερη διαδρομή και τα παραπανίσια κιλά του adventure αλλά η τσιμούχα του αμορτισερ!

Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!



Οκ..

Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!



και η ΒΜW που την προσφερε απλοχερα ειδαμε...


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.



Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!

ετσι...


Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!
Reply With Quote