![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#51
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#52
|
|||
|
|||
![]() |
#53
|
|||
|
|||
![]()
Απ` ότι έμαθα από το συνεργείο όπου πάω την καλή μου ότι το αμορτισέρ δεν θα είναι showa αλλά White Power. Έχουν σταματήσει να βάζουν showa.Και εγώ α-ναμένω την καινούργια πίσω ανάρτηση
![]() ![]() ![]() |
#54
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η WHITE POWER ηταν Ολλανδικη. Αλλα τωρα πλεον εχει εξαγοραστει απο τη bmw οποτε ειναι..global ![]() |
#55
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
στον καφε? Η στην Εθνικη με βαρυ αλλα συγκεκριμενο φορτιο και μικρες διαδρομες? |
#56
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#57
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa. Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-. Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση. Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα. Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι ![]() ![]() ![]() |
#58
|
|||
|
|||
![]()
Mου ''απαγορευουν'' να μιλαω για το Βαραντερο σε αυτον εδω τον αχυρωνα!!! εφραζουν εντονη δυσφορια.......ισως γιατι δεν το αντεχουν!!!
![]() |
#59
|
|||||
|
|||||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου. Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει. Απόσπασμα:
Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο! Last edited by GeorgeP; 10-03-2011 at 09:26. |
#60
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=GeorgeP;334262]Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........
Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!! Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου. Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!! Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!! Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος! Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει. Mε προλαβες...... ![]() Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!! Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![/QUOTE] Με ξαναπρολαβες.... ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Αντικατάσταση grip σε R1200GS/'04 | BOXER | Τεχνικά θέματα - DIY | 62 | 24-11-2013 14:51 |
Αντικατάσταση ελαστικών | katsanakis | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 30 | 15-01-2011 10:38 |
Αντικατάσταση αναρτήσεων σε 1200 GS Adventure! | Jefe | Τεχνικά θέματα διάφορα | 22 | 09-12-2010 21:20 |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
Αντικατάσταση Πινακίδων κυκλοφορίας..., λόγω κλοπής ή απώλειας ή φθοράς ή καταστροφής | riko46 | Χρήσιμα | 15 | 06-04-2009 18:40 |