GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιό 09-03-2011, 10:25
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από varaderistas Εμφάνιση μηνυμάτων
Showa φορανε και τα varadero.......αλλα ποτε δεν ''εσκασε'' κανενα.....τυχαιο?
Καλα, μην ορκιζεσαι κι εσυ!!!!!!!!
Reply With Quote
  #52  
Παλιό 09-03-2011, 11:52
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα, μην ορκιζεσαι κι εσυ!!!!!!!!
Για λέγε......
Reply With Quote
  #53  
Παλιό 09-03-2011, 12:28
dive_nparaskevopoulos Ο/Η dive_nparaskevopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: GS 1200/ADV
Μηνύματα: 59
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απ` ότι έμαθα από το συνεργείο όπου πάω την καλή μου ότι το αμορτισέρ δεν θα είναι showa αλλά White Power. Έχουν σταματήσει να βάζουν showa.Και εγώ α-ναμένω την καινούργια πίσω ανάρτηση
Reply With Quote
  #54  
Παλιό 09-03-2011, 23:25
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από teo71 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σταμάτα ρε κακέ....

Έβαλε Showa, για κανά 2 χρόνια, έβγαλε τα 1000 προβλήματα, και τελικά το γύρισε σε WP, (Αυστριακές δεν είναι αυτές), για να ησυχάσει το κεφάλι της...

Και το δικό μας...
Eτσι ακριβως!Μονο που απο τα μεσα του 2006 εως και το 2010 δεν ειναι μονο 2 χρονια..

Η WHITE POWER ηταν Ολλανδικη.
Αλλα τωρα πλεον εχει εξαγοραστει απο τη bmw οποτε ειναι..global
Reply With Quote
  #55  
Παλιό 09-03-2011, 23:27
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από varaderistas Εμφάνιση μηνυμάτων
Showa φορανε και τα varadero.......αλλα ποτε δεν ''εσκασε'' κανενα.....τυχαιο?
που να σκασει?
στον καφε?
Η στην Εθνικη με βαρυ αλλα συγκεκριμενο φορτιο και μικρες διαδρομες?
Reply With Quote
  #56  
Παλιό 10-03-2011, 01:01
Ακιs Ο/Η Ακιs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: 1200 ADV μαυρη και χοντρη.... HONDA C90 84'
Μηνύματα: 6,038
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
που να σκασει?
στον καφε?
Η στην Εθνικη με βαρυ αλλα συγκεκριμενο φορτιο και μικρες διαδρομες?
Τι θελεις να πεις?Οτι στα gs το πισω αμορτισερ ''σκαει'' μονο απο χρηση στο χωμα?
Reply With Quote
  #57  
Παλιό 10-03-2011, 06:58
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από varaderistas Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι θελεις να πεις?Οτι στα gs το πισω αμορτισερ ''σκαει'' μονο απο χρηση στο χωμα?
Οχι.
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa.
Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-.
Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση.
Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα.

Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι
Reply With Quote
  #58  
Παλιό 10-03-2011, 09:05
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Για λέγε......
Mου ''απαγορευουν'' να μιλαω για το Βαραντερο σε αυτον εδω τον αχυρωνα!!! εφραζουν εντονη δυσφορια.......ισως γιατι δεν το αντεχουν!!!
Reply With Quote
  #59  
Παλιό 10-03-2011, 09:24
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Οχι.
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa.
Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-.
Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!
Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση.-.
Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα..-.
Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι
Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!
Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο!

Last edited by GeorgeP; 10-03-2011 at 09:26.
Reply With Quote
  #60  
Παλιό 10-03-2011, 10:30
Ακιs Ο/Η Ακιs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: 1200 ADV μαυρη και χοντρη.... HONDA C90 84'
Μηνύματα: 6,038
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

[QUOTE=GeorgeP;334262]Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........



Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!
Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!


Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.

Mε προλαβες......

Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!
Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![/QUOTE]
Με ξαναπρολαβες....
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Αντικατάσταση grip σε R1200GS/'04 BOXER Τεχνικά θέματα - DIY 62 24-11-2013 14:51
Αντικατάσταση ελαστικών katsanakis Γενικά - Μοτοσυκλέτα 30 15-01-2011 10:38
Αντικατάσταση αναρτήσεων σε 1200 GS Adventure! Jefe Τεχνικά θέματα διάφορα 22 09-12-2010 21:20
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 jmar Πωλήσεις μοτοσυκλετών 40 11-10-2010 16:13
Αντικατάσταση Πινακίδων κυκλοφορίας..., λόγω κλοπής ή απώλειας ή φθοράς ή καταστροφής riko46 Χρήσιμα 15 06-04-2009 18:40


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:29.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!