View Single Post
  #9  
Παλιό 02-04-2011, 21:30
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστώ Γιώργο ....

Έχω και μερικές απορίες ακόμα,

- Όταν "πας" με το αέριο τα καυσαέρια περνούν από τον καταλύτη; και αν ναι, δεν τον επηρεάζουν;
- Υπάρχει κάρτα καυσαερίων για το αέριο ;
- Το ότι δεν χάνεις σε απόδοση σημαίνει ότι και η ελαστικότητα του κινητήρα παραμένει η ίδια ; ή να το ρωτήσω διαφορετικά, θα καταλαβαίνεις με τι καύσιμο κινείσαι αν δεν βλέπεις τον διακόπτη.
- Σε ποιό σημείο της τροφοδοσίας μπαίνει ο πραγματικός διακόπτης που αποφασίζει πιό καύσιμο θα πάει στους κυλίνδρους. (είναι μέσα στο καπό
- Σε πολύ μικρούς κινητήρες (1000αρια) αξίζει να μπει ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.
Παμε να τα απαντησουμε και αυτα.
  • τα καυσαερια φυσικα και περνουν απο τον καταλυτη και φυσικα τον επηρεαζουν........επιμηκυνοντας, κατα πολυ, την διαρκεια ζωης του!!!!
  • Η καρτα καυσαεριων μετραει μονοξειδιο του ανθρακα και διοξειδιο. Καθε καυσιμο κατα την καυση του παραγει αυτα τα δυο αερια. Η καρτα καυσαεριων θα αναγραφει αυτα τα δυο αερια ειτε γκαζι καις, ειτε βενζινη, ειτε πετρελαιο!! Στην περιπτωση του γκαζιου οι τιμες θα ειναι σεβαστα μικροτερες της βενζινης.
  • Οχι, δεν θα καταλαβαινεις με τι καυσιμο κινεισαι εκτος κι αν εισαι ψειρας σαν τον ασχετο georgep και καταφερνεις να αισθανεσαι την ελαφρια πιο τραχια λειτουργια του κινητηρα λογω της ''ξηροτερης'' καυσης που κανει το αεριο! Σε αυτοκινητο αμεσου ψεκασμου, οπου ψεκαζονται μικροσταγονιδια, ουτε ο GeorgeP θα αντιλαμβανοταν την διαφορα!!
  • Ο διακοπτης εναλλαγης καυσιμου μπαινει συνηθως αριστερα της κολονας του τιμονιου και αν θυμαμαι καλα επικοινωνει με την ECM του συστηματος LPG. Η εναλαλγη γινεται οποιαδηποτε στιγμη θελησει ο οδηγος του οχηματος, εν κινησει ¨η οχι δεν παιζει ρολο.
  • Η υγραεριοκινηση αξιζει να μπει παντου ΣΗΜΕΡΑ!!!!! Το τονιζω το σημερα!!! Οσο πιο μεγαλο ειανι σε κυβισμο το οχημα τοσο καλυτερα. Σε αυτοκινητο της οικογενειας, 4700 κυβικων εκατοστων με καταναλωση αμολυβδης 18λ/100κμ (29ε) με την τοποθετηση LPG ανεβηκε η καταναλωση στα 22λ/100κμ αλλα η τιμη επεσε στα 15ε!!!!! Στα μικρου κυβισμου αυτοκινητα των 1000 κυβικων με εργοστασιακες καταναλωσεις τα 5 λιτρα και πραγματικες τα 6-8 λιτρα ανα 100κμ οι διαφορες ειναι φυσικα μικροτερες αλλα οχι αμελητεες. Αν τα 7 λιτρα βενζινης (11ε) γινουν 10 λιτρα με το LPG θα στοιχισουν 7ε, 4 ολοκληρα ευρο κερδος!! Αν κανεις 5000κμ τον χρονο θα εχεις κερδος 200ε αν κανεις ομως 10000κμ το κερδος παει στα 400ε και με 15000 στα 600ε!!! Δεν ειναι λιγα!!!!
  • Το κοστος τοποθετησης, για να απαντησω και στον φιλο ''polis'', ειναι οπως προειπα απο 800ε και πανω και αφορουν ''εγγυημενες'' εγκαταστασεις απο μεγαλα ονοματα. Τωρα αν η αξιοπιστια λειτουργιας του συστηματος των 800ε διαφερει απο αυτο των 1800 εγω προσωπικα εχω τις αμφιβολιες μου. Διοτι αν μια εταιρεια σαν την π.χ. paintbull τοποθετει συστηματα LPG με 800ε στα 1000αρια δεν νομιζω να διακυνδυνευε την φημη της με αναξιοπιστα συστηματα!!! Εξάλλου η τιμη ειναι αποτελεσμα κυβικων εκατοστων του αυτοκινητου κυριως!!
Σε καλυψα????

Τωρα παω για σπιτικο χαμπουργκερ!
Reply With Quote