View Single Post
  #1  
Παλιό 22-04-2011, 00:12
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστευω οτι ενω με καλη συντηρηση ειναι δυνατο ενας κινητηρας να ζησει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και αρκετα χρονια, η συγχρονη μοτοσυκλετα δεν ειναι κατασκευασμενη για να ζησει "μια ζωη".

Μη τη συγκρινετε με μια κατασκευη του 50 που αποτελειται μονο απο λιγα μηχανικα μερη και απλουστατο ηλεκτρικο κυκλωμα.

Μια συγχρονη μοτο ειναι ενα εξαιρετικα συνθετο κατασκευασμα που η ζωη του οριοθετειται περισσοτερο απο τα περιφεριακα του εξαρτηματα παρα απο τον ιδιο τον κινητηρα.

Ακομη και οταν φυλασεται σε κλειστο χωρο, μετα απο 15-20 χρονια ολα τα καλωδια και οι φισες και οι διακοπτες θα οξειδωθουν, η παραγωγη του μαγνητισμου της γεννητριας θα φθινει κλπ.

Νομιζω οτι τα 20 χρονια ειναι ο μεγιστος χρονος που εχουν οι κατασκευαστες οταν παραγουν μια μοτοσυκλετα.
Φίλε Gemat , οι κατασκευές του 50 αντέχουν με … αρκετές επισκευές!
-Άλλο εάν συμφέρει να γίνονται (΄η να γινόντουσαν) επισκευές αντί να πεταχτεί και αγοραστεί καινούρια. Δεν είναι εύκολη η σύγκριση με τις σύγχρονες όπως αναφέρεις!
-Και αλλο ειναι να υποστηρίζουμε ότι αερόψυκτο μοτέρ του ΄80 δεν καίει σταγόνα λαδί (ακόμα και καινούριο καίει) και μάλιστα μετά από 660.000 χιλ. και πηγαίνοντας <<τάπα>>??? αυτό είναι καθαρή κοροϊδία .
Reply With Quote