![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Πιστευω οτι ενω με καλη συντηρηση ειναι δυνατο ενας κινητηρας να ζησει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και αρκετα χρονια, η συγχρονη μοτοσυκλετα δεν ειναι κατασκευασμενη για να ζησει "μια ζωη".
Μη τη συγκρινετε με μια κατασκευη του 50 που αποτελειται μονο απο λιγα μηχανικα μερη και απλουστατο ηλεκτρικο κυκλωμα. Μια συγχρονη μοτο ειναι ενα εξαιρετικα συνθετο κατασκευασμα που η ζωη του οριοθετειται περισσοτερο απο τα περιφεριακα του εξαρτηματα παρα απο τον ιδιο τον κινητηρα. Ακομη και οταν φυλασεται σε κλειστο χωρο, μετα απο 15-20 χρονια ολα τα καλωδια και οι φισες και οι διακοπτες θα οξειδωθουν, η παραγωγη του μαγνητισμου της γεννητριας θα φθινει κλπ. Νομιζω οτι τα 20 χρονια ειναι ο μεγιστος χρονος που εχουν οι κατασκευαστες οταν παραγουν μια μοτοσυκλετα. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
-Άλλο εάν συμφέρει να γίνονται (΄η να γινόντουσαν) επισκευές αντί να πεταχτεί και αγοραστεί καινούρια. Δεν είναι εύκολη η σύγκριση με τις σύγχρονες όπως αναφέρεις! ![]() -Και αλλο ειναι να υποστηρίζουμε ότι αερόψυκτο μοτέρ του ΄80 δεν καίει σταγόνα λαδί (ακόμα και καινούριο καίει) και μάλιστα μετά από 660.000 χιλ. και πηγαίνοντας <<τάπα>>??? αυτό είναι καθαρή κοροϊδία . |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Ονειρο Ζωής Για τους Αντρες.... | Gazi | Χιούμορ | 24 | 06-01-2011 14:07 |
| Βιολογική ηλικία και Προσδόκιμο Ζωής | Xanthi | Υγεία | 21 | 15-11-2010 21:34 |