GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 20-04-2011, 00:38
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο φίλος μας νομίζω ρώτησε για συγκεκριμένο μοτέρ.

Αν με το post σου ήθελες να περάσεις κάποιο γενικότερο μήνυμα περί αντοχής των μοτέρ (ειδικά των καλών και αυτών που δεν δουλεύουν σε ακραίες συνθήκες) τότε το καταλαβαίνω.

Αν όμως το έγραψες απλά για να πεις κάτι ακόμα σε ένα BMW forum για τα Honda (ίσως τελικά πιστεύεις ότι και κάποιος ζηλεύει το ΝΤ700), τότε είναι το λιγότερο άτοπο και περαιτέρω ασχολίαστο.

Αν ήταν απλά χιούμορ, ίσως έπρεπε να το συνοδέψεις από κάποιο smillie ειδικά εφόσον έκανες hi-jack το σοβαρό topic κάποιου άλλου.

Ελπίζω να μη συμβαίνει το μεσαίο αλλά το πρώτο ή έστω το τρίτο.


Δεν το σχολίασα ούτε θετικά ούτε και αρνητικά. Είπα ελεύθερα τη γνώμη μου και την πραγματικότητα. Εδώ κυκλοφορούν μηχανές του 50 και αρκετές μάλιστα. Δεν νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες τους έχουν πρόβλημα πόσα km έχουν κάνει. Και αυτό που έγραψα για 1,000,000 τόσο είναι το όριο. Να ανησυχούμε καλύτερα να αντέξουμε εμείς και όχι τα σίδερα. Για τον boxer που λες θα ψάξω (μετά το Πάσχα) δημοσίευμα που είχαν βραβεύσει στην Ρωσία τέτοιον κινητήρα με αυτά τα km που σου έγραψα . Και δεν ήταν bmw αλά αντιγραφή από τον πόλεμο. Ίσως κάποιος να γνωρίζει καλύτερα. Είχαν μεταφέρει το εργοστάσιο στην Ρωσία και της κατασκεύαζαν εκεί, με την ίδια τεχνολογία βέβαια.
Καλό βράδυ να έχεις


Last edited by napgeo; 20-04-2011 at 00:39.
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 20-04-2011, 00:50
teacher Ο/Η teacher βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: Γλυφαδα
Μoto: bmw r100 gs 91, ducati 250, ducati 900 ssd, Aermacchi 350,
Μηνύματα: 203
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Α!Α!!Α!!!Α!!!!Α!!!!! Γειά σου ντέέέέ !!!!!!
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 20-04-2011, 01:33
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
...
οκ χαίρομαι που παρεξήγησα
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 20-04-2011, 07:43
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Στοργή και προδερμ η καλύτερα αμέριστη φροντίδα και σωστή συντήρηση,
αν δεν το σπας στις αλλαγές ταχυτήτων θα κρατήση πάνω από 300.000 το μοτέρ.

Βέβαια αν είσαι ψείρας, να ξέρεις ότι τα ελατήρια στα πιστόνια την θέλουν την αλλαγή τους...
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 20-04-2011, 21:22
loulou1100gs Ο/Η loulou1100gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-Κέντρο, πιό κέντρο δεν γίνεται...
Μoto: R1100GS-XRV 650 και NX650 Dominator-ΧRV 750 RD 07-XTZ 750 Super Tenere
Μηνύματα: 615
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Γνωρίζω ιδιοκτήτη CB 400 N με 660.000 χλμ στο κοντέρ.Δεν του καίει ούτε σταγόνα λάδι και το πηγαίνει δικάβαλος "τάπα"...
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 21-04-2011, 00:15
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από loulou1100gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Γνωρίζω ιδιοκτήτη CB 400 N με 660.000 χλμ στο κοντέρ.Δεν του καίει ούτε σταγόνα λάδι και το πηγαίνει δικάβαλος "τάπα"...
-Πρώτον 1ον. ΔΕΝ υπάρχει κινητήρας οποιουδήποτε οχήματος που να μην καίει <<σταγόνα λάδι>>.

-Δεύτερον 2ον. Ο φίλος που άνοιξε το θέμα προφανώς άλλο θέλει να μάθει, δηλαδή ποσά χιλ. βγάζει ένας κινητήρας πριν χρειαστεί επισκευή και συγκεκριμένα ο κινητήρας της μηχανής που αγόρασε.

-Τρίτον 3ον... και σπουδαιότερο…εγώ ακόμα περιμένω (1-1,5 χρόνο δεν θυμάμαι καν) από εσένα να αποδείξεις ότι το όριο εύρυθμης λειτουργίας ενός R1100 είναι τα…70.000 χιλ.
Έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις???
Από εξυπνάδες με χόρτασες, ευχαριστώ .


Προς τον φίλο montister λέω ότι το μοτερακι μόλις ... έστρωσε…μετά τα 200.000 αρχίζεις να κανείς μέτρηση συμπίεσης στα κύλινδρα και όποτε χρειαστεί αλλάζεις ελατήρια…άντε και καμία βαλβίδα…ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 21-04-2011, 07:29
loulou1100gs Ο/Η loulou1100gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-Κέντρο, πιό κέντρο δεν γίνεται...
Μoto: R1100GS-XRV 650 και NX650 Dominator-ΧRV 750 RD 07-XTZ 750 Super Tenere
Μηνύματα: 615
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων



-Τρίτον 3ον... και σπουδαιότερο…εγώ ακόμα περιμένω (1-1,5 χρόνο δεν θυμάμαι καν) από εσένα να αποδείξεις ότι το όριο εύρυθμης λειτουργίας ενός R1100 είναι τα…70.000 χιλ.
Έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις???
Από εξυπνάδες με χόρτασες, ευχαριστώ .
Χαίρομαι που σε χόρτασα σε δύσκολους καιρούς.Το τηλέφωνο του ιδιοκτήτη του CB είναι 2109885053 begin_of_the_skype_highlighting 2109885053 end_of_the_skype_highlighting και ανήκει στον μηχανικό Νίκο Σαμαρά (οι πιό παλιοί τον ξέρουν). Παλληκάρι μου από πότε ανέλαβες αυτόκλητος τιμητής μου και δεν το ξέρω;Αν σ' ενοχλεί η παρουσία μου, ποσώς με απασχολεί.Ψάξε βρες τα εγχειρίδια της B.M.W. διάβασε τι γράφουν οι γερμανοί στο αντίστοιχο forum τους και τα ξαναλέμε.Μέχρι τότε, καλά χιλιομετράκια και προσοχή στα τριγλυκερίδια και στη χοληστερόλη τώρα το Πάσχα.Αντε γειά...
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 21-04-2011, 09:55
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

παιδιά Μεγάλη Εβδομάδα γενικά έχουν αυξηθεί οι εντάσεις εδώ μέσα

ίσως φταίει η γενικότερη κατάσταση;
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 21-04-2011, 11:02
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από loulou1100gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Γνωρίζω ιδιοκτήτη CB 400 N με 660.000 χλμ στο κοντέρ.Δεν του καίει ούτε σταγόνα λάδι και το πηγαίνει δικάβαλος "τάπα"...
660,000κμ σε βενζινοκινητο μοτερ (οχι ντηζελ), να πηγαινει ταπα, χωρις επισκευη......απο δυσκολο εως αδυνατο μου φαινεται ακομη και χωρις την χρηση ''ταπας''!!!
Νομιζω οτι ο ιδιοκτητης του κατι δεν μας λεει!!!!
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 21-04-2011, 11:33
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Πιστευω οτι ενω με καλη συντηρηση ειναι δυνατο ενας κινητηρας να ζησει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και αρκετα χρονια, η συγχρονη μοτοσυκλετα δεν ειναι κατασκευασμενη για να ζησει "μια ζωη".

Μη τη συγκρινετε με μια κατασκευη του 50 που αποτελειται μονο απο λιγα μηχανικα μερη και απλουστατο ηλεκτρικο κυκλωμα.

Μια συγχρονη μοτο ειναι ενα εξαιρετικα συνθετο κατασκευασμα που η ζωη του οριοθετειται περισσοτερο απο τα περιφεριακα του εξαρτηματα παρα απο τον ιδιο τον κινητηρα.

Ακομη και οταν φυλασεται σε κλειστο χωρο, μετα απο 15-20 χρονια ολα τα καλωδια και οι φισες και οι διακοπτες θα οξειδωθουν, η παραγωγη του μαγνητισμου της γεννητριας θα φθινει κλπ.

Νομιζω οτι τα 20 χρονια ειναι ο μεγιστος χρονος που εχουν οι κατασκευαστες οταν παραγουν μια μοτοσυκλετα.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ονειρο Ζωής Για τους Αντρες.... Gazi Χιούμορ 24 06-01-2011 13:07
Βιολογική ηλικία και Προσδόκιμο Ζωής Xanthi Υγεία 21 15-11-2010 20:34


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:41.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!