![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν το σχολίασα ούτε θετικά ούτε και αρνητικά. Είπα ελεύθερα τη γνώμη μου και την πραγματικότητα. Εδώ κυκλοφορούν μηχανές του 50 και αρκετές μάλιστα. Δεν νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες τους έχουν πρόβλημα πόσα km έχουν κάνει. Και αυτό που έγραψα για 1,000,000 τόσο είναι το όριο. Να ανησυχούμε καλύτερα να αντέξουμε εμείς και όχι τα σίδερα. Για τον boxer που λες θα ψάξω (μετά το Πάσχα) δημοσίευμα που είχαν βραβεύσει στην Ρωσία τέτοιον κινητήρα με αυτά τα km που σου έγραψα . Και δεν ήταν bmw αλά αντιγραφή από τον πόλεμο. Ίσως κάποιος να γνωρίζει καλύτερα. Είχαν μεταφέρει το εργοστάσιο στην Ρωσία και της κατασκεύαζαν εκεί, με την ίδια τεχνολογία βέβαια. Καλό βράδυ να έχεις Last edited by napgeo; 20-04-2011 at 00:39. |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Α!Α!!Α!!!Α!!!!Α!!!!! Γειά σου ντέέέέ !!!!!!
|
#23
|
|||
|
|||
![]() |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Στοργή και προδερμ η καλύτερα αμέριστη φροντίδα και σωστή συντήρηση,
αν δεν το σπας στις αλλαγές ταχυτήτων θα κρατήση πάνω από 300.000 το μοτέρ. Βέβαια αν είσαι ψείρας, να ξέρεις ότι τα ελατήρια στα πιστόνια την θέλουν την αλλαγή τους... ![]() |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Γνωρίζω ιδιοκτήτη CB 400 N με 660.000 χλμ στο κοντέρ.Δεν του καίει ούτε σταγόνα λάδι και το πηγαίνει δικάβαλος "τάπα"...
|
#26
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
-Δεύτερον 2ον. Ο φίλος που άνοιξε το θέμα προφανώς άλλο θέλει να μάθει, δηλαδή ποσά χιλ. βγάζει ένας κινητήρας πριν χρειαστεί επισκευή και συγκεκριμένα ο κινητήρας της μηχανής που αγόρασε. -Τρίτον 3ον... και σπουδαιότερο…εγώ ακόμα περιμένω (1-1,5 χρόνο δεν θυμάμαι καν) από εσένα να αποδείξεις ότι το όριο εύρυθμης λειτουργίας ενός R1100 είναι τα…70.000 χιλ. Έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις???Από εξυπνάδες με χόρτασες, ευχαριστώ . Προς τον φίλο montister λέω ότι το μοτερακι μόλις ... έστρωσε…μετά τα 200.000 αρχίζεις να κανείς μέτρηση συμπίεσης στα κύλινδρα και όποτε χρειαστεί αλλάζεις ελατήρια…άντε και καμία βαλβίδα…ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Χαίρομαι που σε χόρτασα σε δύσκολους καιρούς.Το τηλέφωνο του ιδιοκτήτη του CB είναι 2109885053 begin_of_the_skype_highlighting 2109885053 end_of_the_skype_highlighting και ανήκει στον μηχανικό Νίκο Σαμαρά (οι πιό παλιοί τον ξέρουν). Παλληκάρι μου από πότε ανέλαβες αυτόκλητος τιμητής μου και δεν το ξέρω;Αν σ' ενοχλεί η παρουσία μου, ποσώς με απασχολεί.Ψάξε βρες τα εγχειρίδια της B.M.W. διάβασε τι γράφουν οι γερμανοί στο αντίστοιχο forum τους και τα ξαναλέμε.Μέχρι τότε, καλά χιλιομετράκια και προσοχή στα τριγλυκερίδια και στη χοληστερόλη τώρα το Πάσχα.Αντε γειά...
|
#28
|
|||
|
|||
![]()
παιδιά Μεγάλη Εβδομάδα γενικά έχουν αυξηθεί οι εντάσεις εδώ μέσα
ίσως φταίει η γενικότερη κατάσταση; |
#29
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Νομιζω οτι ο ιδιοκτητης του κατι δεν μας λεει!!!! |
#30
|
|||
|
|||
![]()
Πιστευω οτι ενω με καλη συντηρηση ειναι δυνατο ενας κινητηρας να ζησει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και αρκετα χρονια, η συγχρονη μοτοσυκλετα δεν ειναι κατασκευασμενη για να ζησει "μια ζωη".
Μη τη συγκρινετε με μια κατασκευη του 50 που αποτελειται μονο απο λιγα μηχανικα μερη και απλουστατο ηλεκτρικο κυκλωμα. Μια συγχρονη μοτο ειναι ενα εξαιρετικα συνθετο κατασκευασμα που η ζωη του οριοθετειται περισσοτερο απο τα περιφεριακα του εξαρτηματα παρα απο τον ιδιο τον κινητηρα. Ακομη και οταν φυλασεται σε κλειστο χωρο, μετα απο 15-20 χρονια ολα τα καλωδια και οι φισες και οι διακοπτες θα οξειδωθουν, η παραγωγη του μαγνητισμου της γεννητριας θα φθινει κλπ. Νομιζω οτι τα 20 χρονια ειναι ο μεγιστος χρονος που εχουν οι κατασκευαστες οταν παραγουν μια μοτοσυκλετα. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ονειρο Ζωής Για τους Αντρες.... | Gazi | Χιούμορ | 24 | 06-01-2011 13:07 |
Βιολογική ηλικία και Προσδόκιμο Ζωής | Xanthi | Υγεία | 21 | 15-11-2010 20:34 |