View Single Post
  #237  
Παλιό 26-04-2011, 15:25
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: στο club των πονεμενων

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε ταξιδιώτη, η βλάβη μπορεί να έχει αρκετές αιτίες. Λάθος δούλεμα-στρώσιμο(όπως λέει ο Γιώργος), λάθος κατασκευαστικό που δεν το έβγαλε αμέσως επειδή δεν την ζόρισες. Εάν ανοίξεις και τον αριστερό κύλινδρο(στο συνιστώ) και δεις ότι έχει κι αυτός <αρπάξει> από υπερθέρμανση παίζει το δεχόμενο <νοθευμένη βενζίνη>. Μήπως έχεις βάλει ποτέ στην βενζίνη πρόσθετα ?(καθαριστικά, αύξησης οκτανίων ΄η κάτι άλλο) Έχεις βάλει ποτέ πρόσθετα στο λαδί ? Μήπως βάζεις σπέσιαλ βενζίνη (100σταρα με ειδικά πρόσθετα) και την αφήνεις πολύ καιρό αραγμένη? Αυτά τα πρόσθετα έχουν την τάση να κατακάθονται και όταν ρουφά η αντλία βενζίνης αυτά υπάρχουν σε μεγάλη αναλογία σε σχέση με αυτήν που ήταν όταν την έβαλες στο βενζινάδικο. Σε καινούριο σχεδόν άστρωτο κινητήρα πολλά πράγματα μπορεί να αποβούν επιζήμια, ενώ μπορεί να μην έχουν επιπτώσεις σε έναν με 100.000++χιλ.

Από το αρχικό ποστάρισμα ήταν εμφανές ότι η μηχανή είχε κολλήσει. Γι αυτό απέκλεισα το κάρφωμα, κάψιμο και μίλησα για νεκροψία ο κύλινδρος ήταν νεκρός.
Αναμένουμε το πόρισμα του τεχνικού και την στάση της αντιπροσωπείας.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Strats Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί το ρωτάς αυτό Πασχάλη; (μου έκοψες τη χολή πρωινιάτικα )
Λες η 100άρα να υπάρχει πιθανόιτητα να δημιουργεί τέτοια παρατράγουδα;
Δεν ρωταω μονο για τη κατοσταρα φιλε...κι αλλα ρωταω και ο φιλος δε λεει να απαντησει...
ουτε στον TEOSS απαντησε πριν απο μερες στο ιδιο ακριβως ερωτημα..

Eγω ειχα καποιες ζημιες στη μηχανη προπερσι και φωναζαν απο μακρια οτι η αιτια ηταν αρρυθμια στο ρελαντι που προκαλουσε η σουπερ αμολυβδη βενζινη...θα σας τα πω σε αλλο thread καποια στιγμη...

εσυ παντως κανε οτι λεει το βιβλιαρακι της


Reply With Quote