Απάντηση: στο club των πονεμενων
Φίλε ταξιδιώτη, η βλάβη μπορεί να έχει αρκετές αιτίες. Λάθος δούλεμα-στρώσιμο(όπως λέει ο Γιώργος), λάθος κατασκευαστικό που δεν το έβγαλε αμέσως επειδή δεν την ζόρισες. Εάν ανοίξεις και τον αριστερό κύλινδρο(στο συνιστώ) και δεις ότι έχει κι αυτός <αρπάξει> από υπερθέρμανση παίζει το δεχόμενο <νοθευμένη βενζίνη>. Μήπως έχεις βάλει ποτέ στην βενζίνη πρόσθετα ?(καθαριστικά, αύξησης οκτανίων ΄η κάτι άλλο) Έχεις βάλει ποτέ πρόσθετα στο λαδί ? Μήπως βάζεις σπέσιαλ βενζίνη (100σταρα με ειδικά πρόσθετα) και την αφήνεις πολύ καιρό αραγμένη? Αυτά τα πρόσθετα έχουν την τάση να κατακάθονται και όταν ρουφά η αντλία βενζίνης αυτά υπάρχουν σε μεγάλη αναλογία σε σχέση με αυτήν που ήταν όταν την έβαλες στο βενζινάδικο. Σε καινούριο σχεδόν άστρωτο κινητήρα πολλά πράγματα μπορεί να αποβούν επιζήμια, ενώ μπορεί να μην έχουν επιπτώσεις σε έναν με 100.000++χιλ.
Από το αρχικό ποστάρισμα ήταν εμφανές ότι η μηχανή είχε κολλήσει. Γι αυτό απέκλεισα το κάρφωμα, κάψιμο και μίλησα για νεκροψία ο κύλινδρος ήταν νεκρός.
Αναμένουμε το πόρισμα του τεχνικού και την στάση της αντιπροσωπείας.
|