
03-08-2011, 10:34
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Αντιτριβικο Motorkote?
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa
|
Δυστυχως ¨η ευτυχως συγχρονος θεωρειται Βασιλη!! Η σχεδιαση του ειναι 100 χρονων αλλα π.χ. δεν εχει πια μαντεμενιους κυλινδρους και κεφαλες αλλα αλουμινενιους οπως ολες οι συγχρονες κατασκευες! Τεσπα μην μπουμε σε αυτην την συζητηση τωρα!
Οπως θα ειδες στο βιντεακι κανει δουλεια αλλα μεμονωμενα και οταν εφαρμοζεται ΜΟΝΟ του! Δεν υπαρχουν στοιχεια, ¨η τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει τιποτα, μετα απο μακροχρονια χρηση του!
Ο μποξερ της GS δεν εχει υγρο συμπλεκτη ωστε να κινδυνευει να πατιναρει απο την εφαρμογη του υλικου αυτου αλλα ξεχωριστο ξερό! Εδω ειναι μια ξεπερασμενη τεχνικη αλλα δεν μας απασχολει τωρα!
Αν ειχα εγω GS θα το εβαζα στο σαζμαν αφου αποτελει ξεχωριστο τμημα απο τον υπολοιπο κινητηρα και οποιαδηποτε εφαρμογη του υγρου αυτου δε θα τον επηρεαζε και θα συνεχιζα με συγχρονα λαδια για τον κινητηρα! Στις βαλβολινες του ''διαφορικου'' επισης θα το χρησιμοποιουσα χωρις φοβο και παθος! ΔΕΝ θα το εβαζα στον κινητηρα δια τους λογους που εξηγησα πιο πανω! Ισως ειναι φοβος, δεν λεω, και το υλικο να ειναι τελειο αλλα εφοσον δεν υπαρχουν αξιοπιστα στοιχεια γιαυτο -μονον ιδιωτικες μελετες χρηματοδοτουμενες απο την εταιρεια κατασκευης του - δεν θα το εβαζα στον κινητηρα!
Σημ. ξεχασα super dynamic και motorcote ειναι δυο διαφορετικα προιοντα οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω, δικο μου το λαθος!
Last edited by GeorgeP; 03-08-2011 at 10:37.
|