![]() |
|
|||||||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Οπως θα ειδες στο βιντεακι κανει δουλεια αλλα μεμονωμενα και οταν εφαρμοζεται ΜΟΝΟ του! Δεν υπαρχουν στοιχεια, ¨η τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει τιποτα, μετα απο μακροχρονια χρηση του! Ο μποξερ της GS δεν εχει υγρο συμπλεκτη ωστε να κινδυνευει να πατιναρει απο την εφαρμογη του υλικου αυτου αλλα ξεχωριστο ξερό! Εδω ειναι μια ξεπερασμενη τεχνικη αλλα δεν μας απασχολει τωρα! Αν ειχα εγω GS θα το εβαζα στο σαζμαν αφου αποτελει ξεχωριστο τμημα απο τον υπολοιπο κινητηρα και οποιαδηποτε εφαρμογη του υγρου αυτου δε θα τον επηρεαζε και θα συνεχιζα με συγχρονα λαδια για τον κινητηρα! Στις βαλβολινες του ''διαφορικου'' επισης θα το χρησιμοποιουσα χωρις φοβο και παθος! ΔΕΝ θα το εβαζα στον κινητηρα δια τους λογους που εξηγησα πιο πανω! Ισως ειναι φοβος, δεν λεω, και το υλικο να ειναι τελειο αλλα εφοσον δεν υπαρχουν αξιοπιστα στοιχεια γιαυτο -μονον ιδιωτικες μελετες χρηματοδοτουμενες απο την εταιρεια κατασκευης του - δεν θα το εβαζα στον κινητηρα! Σημ. ξεχασα super dynamic και motorcote ειναι δυο διαφορετικα προιοντα οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω, δικο μου το λαθος! Last edited by GeorgeP; 03-08-2011 at 11:37. |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Motorkote | yamdoc | Τεχνικά θέματα διάφορα | 55 | 01-07-2010 21:09 |