View Single Post
  #20  
Παλιό 09-08-2011, 18:11
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07

και να 'τανε η μονη....!!!!!
Καποιοι συμφουρμιτες εγραψαν οτι ''πρωτη φορα το ακουνε''(!!!), ξεχασανε την περιπτωση Ι. Παναγιωτιδη, οπως λεει και ο ''ΤΕΟΣΣ'', που τοτε αποδοθηκε απο πολλους (εσφαλμενα) στο οτι ο Γιαννης το παει τσιτα!!!!
Ο φιλος εδω δεν νομιζω να το πηγαινε τσιτα!

Λανθασμενα ρυθμισμενες βαλβιδες ειναι κυριως η αιτια που στα αεροψυκτα αυτη η ρυθμιση ειναι μεγιστης σημασιας λογω μεγαλυτερων θερμοκρασιων απο τα υδροψυκτα! Υπαρχει ομως και η αιτια του ελαττωματικου ελατηριου το οποιο για καποιο λογο δεν βγηκε τοσο ισχυρο οσο σχεδιαστηκε απο τις γραμμες παραγωγης του!!! Σπανιοτατο φαινομενο το δευτερο αλλα υπαρκτο!

Οι συγχρονες κατασκευες εχουν λυσει το προβλημα της ακριβους ρυθμισης των βαλβιδων με τα καπελοτα. Δεν ρυθμιζεις βαλβιδες (με αλλαγη των καπελοτων γινεται αυτη η ρυθμιση) ποτε ¨η σχεδόν ποτέ. Το ιδιο συστημα εφαρμοζει και η BMW σε ολα τα μοντελα της πλην των μποξερ. Αντι για δευτερο εκκεντροφορο θα προτιμουσα καπελοτα!!!
Αυτος ειναι και ο λογος που στα συστηματα με κοκορακια (μποξερ και παλιοτερα μοντελα ολων των εταιρειων) ο ελεγχος τους πρεπει να γινεται καθε 10000κμ, οπως συστηνει η BMW π.χ. Στα συστηματα με καπελοτα καθε 24000 (Χοντα) ¨η 42000κμ (Γιαμαχα) γινεται ελεγχος και σπανιως ρυθμιση με αλλαγη καπελοτων. Εμενα δεν χρειαστηκαν ποτε τα μηχανακια με καπελοτα να προβω σε τετοια ρυθμιση. Αντιθετα τα Αφρικα που ειχαν κοκορακια καθε 12000κμ ηταν απαραιτητη η ρυθμιση μετα τον ελεγχο, ηταν παντα ξερυθμιστα!

Αλλα θα ηθελα να ρωτησω τον φιλο που του ετυχε αυτη η βλαβη, το συνεργειο μιλησε για ''καρφωμενη'' βαλβιδα ¨η για ''καμενη'' βαλβιδα?
Μηπως κοπηκε το στελεχος της βαλβιδας (ο μισχος, το ισιο κομματι της) στο σημειο που πιανει η ασφαλεια της κι επεσε μεσα στον κυλινδρο??
Παντως ξεβιδωμενη βαλβιδα δεν υπαρχει διοτι οι βαλβιδες δεν βιδωνονται ποτε και πουθενα!

Αν οι τορξ βιδες ηταν χαλαρωμενες πανω στα ζυγωθρα τοτε θα πρέπει να κυνηγησεις τον προηγουμενο που εβαλε το χερι του εκει!!!! Αυτες οι βιδες σφιγγονται με συγκεκριμενη ροπη και καποιοι μηχανικοι βαζουν και loctite για ασφαλεια!!!!!

Last edited by GeorgeP; 09-08-2011 at 18:17.
Reply With Quote