![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
και να 'τανε η μονη....!!!!!
Καποιοι συμφουρμιτες εγραψαν οτι ''πρωτη φορα το ακουνε''(!!!), ξεχασανε την περιπτωση Ι. Παναγιωτιδη, οπως λεει και ο ''ΤΕΟΣΣ'', που τοτε αποδοθηκε απο πολλους (εσφαλμενα) στο οτι ο Γιαννης το παει τσιτα!!!! Ο φιλος εδω δεν νομιζω να το πηγαινε τσιτα! Λανθασμενα ρυθμισμενες βαλβιδες ειναι κυριως η αιτια που στα αεροψυκτα αυτη η ρυθμιση ειναι μεγιστης σημασιας λογω μεγαλυτερων θερμοκρασιων απο τα υδροψυκτα! Υπαρχει ομως και η αιτια του ελαττωματικου ελατηριου το οποιο για καποιο λογο δεν βγηκε τοσο ισχυρο οσο σχεδιαστηκε απο τις γραμμες παραγωγης του!!! Σπανιοτατο φαινομενο το δευτερο αλλα υπαρκτο! Οι συγχρονες κατασκευες εχουν λυσει το προβλημα της ακριβους ρυθμισης των βαλβιδων με τα καπελοτα. Δεν ρυθμιζεις βαλβιδες (με αλλαγη των καπελοτων γινεται αυτη η ρυθμιση) ποτε ¨η σχεδόν ποτέ. Το ιδιο συστημα εφαρμοζει και η BMW σε ολα τα μοντελα της πλην των μποξερ. Αντι για δευτερο εκκεντροφορο θα προτιμουσα καπελοτα!!! Αυτος ειναι και ο λογος που στα συστηματα με κοκορακια (μποξερ και παλιοτερα μοντελα ολων των εταιρειων) ο ελεγχος τους πρεπει να γινεται καθε 10000κμ, οπως συστηνει η BMW π.χ. Στα συστηματα με καπελοτα καθε 24000 (Χοντα) ¨η 42000κμ (Γιαμαχα) γινεται ελεγχος και σπανιως ρυθμιση με αλλαγη καπελοτων. Εμενα δεν χρειαστηκαν ποτε τα μηχανακια με καπελοτα να προβω σε τετοια ρυθμιση. Αντιθετα τα Αφρικα που ειχαν κοκορακια καθε 12000κμ ηταν απαραιτητη η ρυθμιση μετα τον ελεγχο, ηταν παντα ξερυθμιστα! Αλλα θα ηθελα να ρωτησω τον φιλο που του ετυχε αυτη η βλαβη, το συνεργειο μιλησε για ''καρφωμενη'' βαλβιδα ¨η για ''καμενη'' βαλβιδα? Μηπως κοπηκε το στελεχος της βαλβιδας (ο μισχος, το ισιο κομματι της) στο σημειο που πιανει η ασφαλεια της κι επεσε μεσα στον κυλινδρο?? Παντως ξεβιδωμενη βαλβιδα δεν υπαρχει διοτι οι βαλβιδες δεν βιδωνονται ποτε και πουθενα! Αν οι τορξ βιδες ηταν χαλαρωμενες πανω στα ζυγωθρα τοτε θα πρέπει να κυνηγησεις τον προηγουμενο που εβαλε το χερι του εκει!!!! Αυτες οι βιδες σφιγγονται με συγκεκριμενη ροπη και καποιοι μηχανικοι βαζουν και loctite για ασφαλεια!!!!! Last edited by GeorgeP; 09-08-2011 at 19:17. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Αλλο ενα 1200 του 2007 χωρις προβλημα μετα απο 3,5 χρονια.
Πριν το αγορασω το 2008 και οταν ειχε ηδη βγει το μοντελο του 2008 ειχα κανει αρκετα εκτεταμενη ερευνα για το συγκεκριμενο μοντελο και κατεληξα στο οτι το '07 ειναι αυτο που εχει βγαλει τα λιγοτερα και πιο ασημαντα προβληματα.Γενικα δεν κυκλοφορει ουτε καν ως φημη μια τετοια πληροφορια σαν αυτη που ανεφερες. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Διαβαζε ομως σωστα πριν απαντας...ρωτησε ο φιλος αν σε μοντελο 2007 εχει ξαναγινει και οσοι ειχαν μοντελο 2007 απαντησαν, του Παναγιωτιδη ειναι μοντελο 2004... Αρχισες παλι να λες τα δικα σου... αντε καλα ''σεντόνια'' σου ευχομαι...
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
και αφου θεωρεις τον εαυτον σου εξυπνο, διαβαζων σωστά και με ''γνωσι'', πες μας σε παρακαλω τις διαφορες του κινητηρα του 2004 απο το 2007!!! Μεσα σε τρια χρονια ΤΙ αλλαξε??? Διοτι συγκρινωντας τα parts lists και parts numbers των δυο μοντελων εγω δεν βρισκω καμια διαφορα στις κεφαλες! Γιαυτο κι εγραψα αυτο που εγραψα χωρις νομιζω να θιγω κανεναν!! Μηπως εχεις κι εσυ το συνδρομο του οποιος δεν εχει GS δεν πρέπει να μιλαει? Αν θελεις να γινεις προκλητικος για καποιον λογο πες το μου για να ξερω.........να αντιδρασω αναλογα! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ε ρε γλέντια (που έλεγε και ο Καραγκιόζης)......
τα part lists δέχομαι ότι είναι ίδια αφού το λες αλλά κάποιες σειρές παραγωγής μπορεί να είχαν θέμα με τη ποιότητα των υλικών , ίσως γι' αυτό έσκασε θέμα το 2007 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απλα εγραψα τους λογους που μπορει κατι τετοιο να συμβει, κι αφορα ολους τους κινητηρες ολων των εταιρειων 4τροχων και 2τροχων! Προς τι λοιπον η επιθεση απο τον συναδελφο??? Βασιλη εχω καταλαβει, μαλλον το εχω εμπεδωσει, οτι ορισμενοι δεν αντεχουν να ακουν τα κακως κειμενα της BMW απο ατομα που δεν εχουν στην κατοχη τους μια τετοια! Αντιθετως δεν λενε κουβεντα οταν καποιος τα χωνει στην εταιρεια αλλα ειναι κατοχος μιας!!! Αμα ομως την πουλησει εξαιτιας προβληματων και καταφερθει εναντιον της....μαυρο φιδι που τον εφαγε!!! Αν παλι πουλησει την ''αλλοθρησκη'' και ξαναπαρει BMW εχει ψυχολογικα προβληματα, αλλα αφου ξαναπηρε BMW...............συγχωρειται για το ατοπημα του! Τι να πω, πιστευα οτι σαν μοτοσυκλετιστες εχουν ολοι το δικαιωμα να λενε αυτο που πιστευουν ¨η βλεπουν, ανεξαρτητα του τι καβαλανε....αλλα φευ! Σε λιγακι, στις εκδρομες, θα μπει ορος απο δαυτους οτι απαγορευεται η συμμετοχη σε μη εχοντες BMW!!! Θεωρουν ισως οτι αυτο το φορουμ ειναι κλειστο club BMWακηδων αγνοωντας οτι ακομα και στην διοικηση υπαρχουν (προς τιμην των ιδιοκτητων) κι αλλοθρησκοι!! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Υπερβολικος??? Εστω λιγο?
![]() Απόσπασμα:
Υπεβολικος!!!!!!!!!! |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Και λιγάκι εμπαθης...με τα GS
Όταν Κάποιος φέρνει παράδειγμα μια ζημιά,που έχει συμβεί στο παρελθόν και αναφέρομαι στου Γιαννη την ζημιά,θα έπρεπε να Πει ότι ο Παναγιωτίδης την μηχανή την συντηρεί μονος του και δεν παει σε Συνεργειο,οπότε ίσως ο άνθρωπος είχε κάνει κάποιο λάθος στην ρύθμιση των βαλβιδων και κάρφωσε.... Μετα τους αξονες,διαφορικα,αναρτήσεις,σελες,φλας,Σκεπαρνια,κλπ.....ήρθε η ώρα να βγάλουμε και τους boxer ελλατωματικους.... Κάποιοι χρειάζονται διακοπές,να καθαρίσει το μυαλό τους... |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Bαλιτσες για Gs 1200 - ADV 1200 με βασεις | κουτσαφτης βασιλης | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 19-03-2012 23:33 |
| 1200 GS-κοντός αναβάτης | Billy7 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 25 | 22-09-2011 14:03 |
| ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ GS 1200 | DIMITRISK | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 21 | 05-04-2011 20:49 |
| ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ GS 1200... | dimkath | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 9 | 21-02-2011 19:05 |
| ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 17:13 |