View Single Post
  #15  
Παλιό 26-06-2009, 14:00
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Service 5000km........

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Βέβαια παίζει ρόλο και πόσο καιρό κάνει κάποιος να κάνει τα 5000 και πώς τα κάνει....΄
Από το repair manual της 1150....

Change oil while at regular operating temperature and renew the oil filter element
if motorcycle is used only for short journeys or at outside temperatures under 0°C (32 °F), every 3 months, but at least every 3 000 km (1 800 miles)
Εσυ τα είπες όλα γραφοντας τα εδω και η BMW στο βιβλίο της μοτο!!!
Τα 10,000 που λεει η BMW, τα 12000 που λεει η Honda για το Βαραντερο, και τα 30000 που λεει η VW ειναι υπο ιδανικες συνθηκες ητοι 80% σε ανοικτους δρόμους και με θερμοκρασιες νορμαλ κι οχι 40C!!!

Αν αυτός ο κανόνας παραβιαστεί, ειδικα για μια BMW GS που οι κατοχοι γραφουν χιλιαδες επι χιλιαδων κμ το αποτέλεσμα με αλλαγες λαδιών στα 10000, 12000, 30000 κμ λεγεται sludge κοινως μακα! δες φοτο! κι αυτο γιατι? λογω υπερθερμανσης του λαδιου που χανει τις χημικες του ιδιοτητες!! Ειδικα για τα αεροψυκτα!!!

διαβαστε αυτο http://www.moll.gr/technical/Ladi_michanis.pdf και κανοντας scroll down σελ 3 δειτε τι ποιότητα κινηματικης ροής εχουν 5 ονομαστα λαδια μετα απο μόλις 2500κμ!! Εχω ξαναποσταρει το ιδιο σε καποιο άλλο νημα αλλα ηταν στα αγγλικά!
Διαβαστε και το τέλος που σαν κατοχος μοτοσυκλετας BMW τι λαδι χρησιμοποιεί ο αρθρογραφος!
Attached Images
File Type: jpg sludge1.jpg (15.4 KB, 4 views)
File Type: jpg sludge2.jpg (20.6 KB, 5 views)

Last edited by GeorgeP; 26-06-2009 at 14:07.
Reply With Quote