![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τα 10,000 που λεει η BMW, τα 12000 που λεει η Honda για το Βαραντερο, και τα 30000 που λεει η VW ειναι υπο ιδανικες συνθηκες ητοι 80% σε ανοικτους δρόμους και με θερμοκρασιες νορμαλ κι οχι 40C!!! Αν αυτός ο κανόνας παραβιαστεί, ειδικα για μια BMW GS που οι κατοχοι γραφουν χιλιαδες επι χιλιαδων κμ το αποτέλεσμα με αλλαγες λαδιών στα 10000, 12000, 30000 κμ λεγεται sludge κοινως μακα! δες φοτο! κι αυτο γιατι? λογω υπερθερμανσης του λαδιου που χανει τις χημικες του ιδιοτητες!! Ειδικα για τα αεροψυκτα!!! διαβαστε αυτο http://www.moll.gr/technical/Ladi_michanis.pdf και κανοντας scroll down σελ 3 δειτε τι ποιότητα κινηματικης ροής εχουν 5 ονομαστα λαδια μετα απο μόλις 2500κμ!! Εχω ξαναποσταρει το ιδιο σε καποιο άλλο νημα αλλα ηταν στα αγγλικά! Διαβαστε και το τέλος που σαν κατοχος μοτοσυκλετας BMW τι λαδι χρησιμοποιεί ο αρθρογραφος! Last edited by GeorgeP; 26-06-2009 at 15:07. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
καντο copy paste να ανοιξει αλλιως θα το αντιγραψω!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
για προσπάθησε και σε αυτ'ο ειναι το ιδιο κειμενο ακριβως αλλα απο άλλο σερβερ!
http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Πιστεύω ότι το λάδι είναι το μοναδικό πράγμα στο οποίο δεν πρέπει να γίνεται οικονομία στην συχνότητα των αλλαγών, ιδιαίτερα στα BMW τα οποία δεινοπαθούν στην κίνηση λόγω αεροελαιόψυξης και απουσίας βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ακριβότερο ειδικό λάδι φτάνει να αλλάζει συχνά αν η μηχανή κινείται σε πόλη.
Επιπλεόν η συχνή αλλαγή προφυλάσσει τους ξεχασιάρηδες από χαμηλές στάθμες λαδιού λόγω καύσης του. Ευλαβική τήρηση της ποσότητας και συχνές αλλαγές είναι εγγύηση για ένα κινητήρα. Ούτως η άλλως προς το παρόν ο κινητήρας είναι το πιο αξιόπιστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας μας. Αλλού εμφανίζονται τα προβλήματα... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Μπορεί να έχεις δίκιο για τα παραγωγής, αλλά η μαμά έχει προβλέψει και για θερμοστατικό βεντιλατερ σε ειδικά μοντέλα...
In addition to special lighting and siren systems, the air/liquid cooled BMW R 1150 RT-P also comes equipped with a thermostatically-controlled fan-driven radiator cooling, which is essential for an engine that must be kept idling or running at low speeds for long periods without overheating |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Συμφωνώ και εγώ για τις συχνές αλλαγές εφόσον την κάνεις μόνο σου,καλό κάνουν, κακό δεν κάνουν . Ειδικά άμα έχεις δει κινητήρα από μέσα μετά από καμιά 180 χιλιάδες χιλιόμετρα. Έχω μια απορία, είναι καλό στις συχνές αλλαγές να αλλάζεις κάθε δεύτερη φίλτρο. Εννοείται ότι βάζεις τον ίδιο με το προηγούμενο τύπο και μάρκα λαδιού. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Αν και στο manual λέει με κάθε αλλαγή και φίλτρο....νομίζω πως αν δεις το λάδι που βγήκε σε καλή κατάσταση ότι μπορείς να παραλείψεις το φιλτράκι. Αλλά νομίζω ότι με κόστος κάτω από 10Ε που έχει ότι ...
|
![]() |
| Tags |
| 1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Service o Tzίμης... | vtheo | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 20 | 14-05-2009 07:57 |
| SERVICE 30.000KM | poke69 | Φροντίδα | 10 | 10-05-2009 13:14 |
| service 20.000 | kifinas | Φροντίδα | 10 | 28-04-2009 13:19 |
| Service 10000 Km | mjtir | Φροντίδα | 5 | 27-03-2009 22:55 |