Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab
Εγώ νόμιζα ότι το νερό κυκλοφορεί κανονικά και ο θερμοστάτης ανοίγει το βεντιλατερ......
|
λάθος!! πρωτα ζεσταίνετε το ηδη υπάρχον κι εγκλωβισμενο νερό στους κυλινδρους και μετα ανοιγει ο θερμοστατης για την κυκλοφορια του υπόλοιπου ψυκτικού!!! Ακοαμ, ο θερμοστατης ανοιγει σταδιακα, ανάλογα την θερμοκρασια, κι οχι μονομιας! Δηλαδη στο ταξιδι ειανι μερικως ανοικτός ενω στην πόλη ειναι πληρως ανοικτος γιαυτο και μπαινει σε λειτουργια και ο ανεμιστηρας!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab
Επίσης το νερό δεν είναι πιο αραιό γιατί αλλιώς το λάδι δεν θα επέπλεε...
|
Το νερο δεν ειανι πιο αραιό του λαδιού, απλα ειναι βαρυτερο του λαδιου γιαυτο και το λαδι επιπλέει σε αυτό!! Το βαρος των υγρων μετριεται σε μοναδες ειδικου βαρους, το νερο εχει ειδικο βαρος 1 και το λαδι περίπου 0,89 αρα ελαφρυτερο!!
Επι το ειδικοτερο του ποστ μου, ανεμιστηρας με την φιλοσοφία του ανεμιστηρα (θερμοστατης+ελεγχομενη ροη του υγρού) ενος ψυγειου νερου δεν μπορει να τοποθετηθει σε ψυγειο λαδιου! Αν εννοουσες να τοποθετηθει ενα απλο ανεμιστηράκι για την ψυξη του λαδιου κατ'επιλογη του αναβάτη ναι μπορει να γινει! Ομως, το μηχανέλαιο εχει ιδιοτητες ροης οι οποιες ειναι ευθέως ανάλογες με τις εξωτερικές θερμοκρασίες, τη θερμοκρασια του κινητηρα και του βαθμου πολυτυπικότητας του (10/40, 20/50 κ.λ.π.). Βαζοντας εναν ανεμιστηρα στο ψυγείο λαδιου ολα τα παραπανω μεταβάλλονται με αποτέλεσμα, εαν το παρακανει ο αναβάτης (διότι θερμοστάτης δεν μπορει να μπει) το λαδι θα κρυωσει τοσο οσο οταν βαζουμε τον κινητηρα μπροστα το πρωι! Πράγμα που δεν θελουμε σε καμια περίπτωση διότι τοτε το λαδι δεν εχει αποκτησει στο 100% τις λιπαντικές ιδιοτητες του οντας κρυο με αποτέλσμα....φθορές στα μεταλλα μακροχρόνια!! Αυτος ειναι εξάλλου και ο λογος που δεν συνισταται η προθερμανση τυο κινητηρα το πρωι ειδικα τον χειμωνα!!!