View Single Post
  #623  
Παλιό 15-11-2011, 19:08
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Η Hondaχαρακτηρίζει adventure sports tourer το Crosstourer για να αποφύγει την απευθείας αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό. Ακριβώς το ίδιο έκανε και με το VFR 1200F που το χαρακτήρισε road sport για να αποφύγει σύγκριση με τα sport touring K1300S,GSXR1300 Hayabusa,ZZR 1400…..ακομα και με το Μαυροπούλι CBR1100!!!


Γνωστό λοιπόν κόλπο και γι αυτό έχει δίκιο ο Γιώργος !!!

Το εάν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές ακολουθήσουν και καταργήσουν την κατηγορία των megaon/off ή των sporttοuring…. Θα το δούμε.

Εγώ αμφιβάλω.
Κατα την ''αλανθαστη'' γνωμη μου πρεπει να μιλαμε πανω σε αυτα τα οποια αναγγελνουν οι εταιρειες στα σαιτ τους και στα δελτια τυπου τους. Αν ο καθενας μας λεει το μακρυ και το κοντο του επειδη ο Σαρακακης εβαλε το CT στα ον/οφφ αδυνατωντας να διαβασουμε πισω απο τις λεξεις και να κρινουμε βασει τεχνικων χαρακτηριστικων ειναι άλλο καπελο το οποιο για αλλους φταιει η απειρια και σε άλλους χρηζει επιστημονικης διερευνησης.
Αν καποιος θεωρει ον/οφφ κατι σε 129 αλογα εμπιπτει στην επιστημονικη διερευνηση.
Αν παλι καποιος θεωρει ον/οφφ τα 1,6 του μεταξονιου επειδη το εβαλε ο Σαρακακης στο σαιτ του ¨η επειδη εχει ακτινωτες ζαντες ¨η επειδη εχει 19αρα ζαντα εμπρος τοτε εμπιπτει στην αμαθεια. Διοτι καλλιστα και η GS με τις χυτες ζαντες (προσφεροταν καποτε) και την 19αρα ζαντα εμπρος δεν θα πρέπει να ειναι ον/οφφ...ουτε καν να παταιε το χωμα!!!

Και φυσικα ενας απο τους λογους των περιεργων ονομασιων ειναι ενδεχομενως η αποφυγη ευθειας συγκρισης με άλλες μοτοσυκλετες! Και που ειναι το αθεμιτο εδω? Ετσι δεν γινεται οταν μια εταιρεια ευελπιστει να δημιουργησει ''ρευμα'' κατηγορίας? Ετσι δεν εκανε και η Γιαμαχα με το TDR? Κινητηρας διχρονος ΤΖ(!) 250 κυβικα, 50 ιπποι(!!), λυσσα απεριοριστη σε ασφαλτο και μαρσπιεδες κατω με.....λαστιχα trial για χωμα!!! Μετα το TDR εγινε TDM με τετραχρονο κινητηρα και ασφαλτινα λαστιχα.....,best seller σε ολη την ευρωπη...... ο στοχος της γιαμαχα επιτευχθη! Δεν μιλω για εσενα που το εγραψες, μιλω γενικως!!

Εμεις λοιπον τι πρέπει να κανουμε? να παταμε σε αυτα που ανακοινωνει η εταιρεια και να σχολιαζουμε αναλογως ¨η να βαπτιζουμε οπως θελουμε ενα δικυκλο κρινωντας το και συγκρινωντας του συμφωνα με το ονοματεπωνυμο που εμεις κι οχι η εταιρεια του εδωσε?

Εγω λεω οτι το κρινουμε ως ''τουρερ'' πρωτα αναλυοντας το πως ταξιδευει, το πως φρεναρει, στριβει...... γενικα παει, και μετα παμε στο πως αραγε να ειναι στο χωμα........ αφου εχει και ακτινωτες ζαντες!!!!!!!
Υπο αυτο το πρισμα αγαπητε Θοδωρα νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε οτι δεν μπορει να υπαρξει συγκριση στο χωμα με την τωρινη GS. Ουτε φυσικα συγκριση στην ασφαλτο με τωρινη GS!! Το ενα ταξιδευει (θεωρητικα αφου δεν το εχουμε καν δει) στην ασφαλτο αερας πελαγισιος και το άλλο με τον γνωστο αρχαιο τροπο με την κοντη 6η. Το ενα παει αερα πατερα στο χωμα και το άλλο......θα δουμε....αλλα εκ των προτερων καταλαβαινουμε.....μαπα!!!

Πολυ καλα το εθεσες στο τελος Θοδωρα, πιστευω οτι η καινουρια νοοτροπια στην χοντα ειναι τελος τα mega on/off και τελος τα sport touring τυπου FJR που τα φορτωνες με 3βαλιτσα κι αντε γεια. Νομιζω οτι προσανατολιζεται σε ψηλες θεσεις οδηγησης -οπως και να το κανεις αλλιως ταξιδευεις ορθιος κι αλλιως semi-σκυφτος -, με μεγαλες αποστασεις απο το εδαφος, με ιπποδυναμεις και ροπες εφαμιλλες των sport touring και με αναλλοιωτες τις δυνατοτητες του 3βαλιτσου. Ετσι θα δινει ψευδαισθηση on/off, χωρις να ειναι on/off, και την δυνατοτητα στον οδηγο της να μην σταματησει σε ενα χωματοδρομο οπως θα εκανε με ενα FJR.

Νομιζω αυτος ειναι ο σκοπος της και πιθανως να γινει και σκοπος των υπολοιπων.

Last edited by GeorgeP; 15-11-2011 at 19:12.
Reply With Quote