GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-11-2011, 18:58
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Η Hondaχαρακτηρίζει adventure sports tourer το Crosstourer για να αποφύγει την απευθείας αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό. Ακριβώς το ίδιο έκανε και με το VFR 1200F που το χαρακτήρισε road sport για να αποφύγει σύγκριση με τα sport touring K1300S,GSXR1300 Hayabusa,ZZR 1400…..ακομα και με το Μαυροπούλι CBR1100!!!


Γνωστό λοιπόν κόλπο και γι αυτό έχει δίκιο ο Γιώργος !!!

Το εάν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές ακολουθήσουν και καταργήσουν την κατηγορία των megaon/off ή των sporttοuring…. Θα το δούμε.

Εγώ αμφιβάλω.

Last edited by TEOSS; 15-11-2011 at 19:02.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-11-2011, 20:08
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Η Hondaχαρακτηρίζει adventure sports tourer το Crosstourer για να αποφύγει την απευθείας αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό. Ακριβώς το ίδιο έκανε και με το VFR 1200F που το χαρακτήρισε road sport για να αποφύγει σύγκριση με τα sport touring K1300S,GSXR1300 Hayabusa,ZZR 1400…..ακομα και με το Μαυροπούλι CBR1100!!!


Γνωστό λοιπόν κόλπο και γι αυτό έχει δίκιο ο Γιώργος !!!

Το εάν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές ακολουθήσουν και καταργήσουν την κατηγορία των megaon/off ή των sporttοuring…. Θα το δούμε.

Εγώ αμφιβάλω.
Κατα την ''αλανθαστη'' γνωμη μου πρεπει να μιλαμε πανω σε αυτα τα οποια αναγγελνουν οι εταιρειες στα σαιτ τους και στα δελτια τυπου τους. Αν ο καθενας μας λεει το μακρυ και το κοντο του επειδη ο Σαρακακης εβαλε το CT στα ον/οφφ αδυνατωντας να διαβασουμε πισω απο τις λεξεις και να κρινουμε βασει τεχνικων χαρακτηριστικων ειναι άλλο καπελο το οποιο για αλλους φταιει η απειρια και σε άλλους χρηζει επιστημονικης διερευνησης.
Αν καποιος θεωρει ον/οφφ κατι σε 129 αλογα εμπιπτει στην επιστημονικη διερευνηση.
Αν παλι καποιος θεωρει ον/οφφ τα 1,6 του μεταξονιου επειδη το εβαλε ο Σαρακακης στο σαιτ του ¨η επειδη εχει ακτινωτες ζαντες ¨η επειδη εχει 19αρα ζαντα εμπρος τοτε εμπιπτει στην αμαθεια. Διοτι καλλιστα και η GS με τις χυτες ζαντες (προσφεροταν καποτε) και την 19αρα ζαντα εμπρος δεν θα πρέπει να ειναι ον/οφφ...ουτε καν να παταιε το χωμα!!!

Και φυσικα ενας απο τους λογους των περιεργων ονομασιων ειναι ενδεχομενως η αποφυγη ευθειας συγκρισης με άλλες μοτοσυκλετες! Και που ειναι το αθεμιτο εδω? Ετσι δεν γινεται οταν μια εταιρεια ευελπιστει να δημιουργησει ''ρευμα'' κατηγορίας? Ετσι δεν εκανε και η Γιαμαχα με το TDR? Κινητηρας διχρονος ΤΖ(!) 250 κυβικα, 50 ιπποι(!!), λυσσα απεριοριστη σε ασφαλτο και μαρσπιεδες κατω με.....λαστιχα trial για χωμα!!! Μετα το TDR εγινε TDM με τετραχρονο κινητηρα και ασφαλτινα λαστιχα.....,best seller σε ολη την ευρωπη...... ο στοχος της γιαμαχα επιτευχθη! Δεν μιλω για εσενα που το εγραψες, μιλω γενικως!!

Εμεις λοιπον τι πρέπει να κανουμε? να παταμε σε αυτα που ανακοινωνει η εταιρεια και να σχολιαζουμε αναλογως ¨η να βαπτιζουμε οπως θελουμε ενα δικυκλο κρινωντας το και συγκρινωντας του συμφωνα με το ονοματεπωνυμο που εμεις κι οχι η εταιρεια του εδωσε?

Εγω λεω οτι το κρινουμε ως ''τουρερ'' πρωτα αναλυοντας το πως ταξιδευει, το πως φρεναρει, στριβει...... γενικα παει, και μετα παμε στο πως αραγε να ειναι στο χωμα........ αφου εχει και ακτινωτες ζαντες!!!!!!!
Υπο αυτο το πρισμα αγαπητε Θοδωρα νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε οτι δεν μπορει να υπαρξει συγκριση στο χωμα με την τωρινη GS. Ουτε φυσικα συγκριση στην ασφαλτο με τωρινη GS!! Το ενα ταξιδευει (θεωρητικα αφου δεν το εχουμε καν δει) στην ασφαλτο αερας πελαγισιος και το άλλο με τον γνωστο αρχαιο τροπο με την κοντη 6η. Το ενα παει αερα πατερα στο χωμα και το άλλο......θα δουμε....αλλα εκ των προτερων καταλαβαινουμε.....μαπα!!!

Πολυ καλα το εθεσες στο τελος Θοδωρα, πιστευω οτι η καινουρια νοοτροπια στην χοντα ειναι τελος τα mega on/off και τελος τα sport touring τυπου FJR που τα φορτωνες με 3βαλιτσα κι αντε γεια. Νομιζω οτι προσανατολιζεται σε ψηλες θεσεις οδηγησης -οπως και να το κανεις αλλιως ταξιδευεις ορθιος κι αλλιως semi-σκυφτος -, με μεγαλες αποστασεις απο το εδαφος, με ιπποδυναμεις και ροπες εφαμιλλες των sport touring και με αναλλοιωτες τις δυνατοτητες του 3βαλιτσου. Ετσι θα δινει ψευδαισθηση on/off, χωρις να ειναι on/off, και την δυνατοτητα στον οδηγο της να μην σταματησει σε ενα χωματοδρομο οπως θα εκανε με ενα FJR.

Νομιζω αυτος ειναι ο σκοπος της και πιθανως να γινει και σκοπος των υπολοιπων.

Last edited by GeorgeP; 15-11-2011 at 20:12.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-11-2011, 20:42
tattoopanther Ο/Η tattoopanther βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Chalkidiki
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 3,100
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ωχ.,.,παιδιά μη μαλώνετε πια..,.,.,
απλά γούστα είναι αυτά..,

προσωπικά όλα.,., τις τελευταίας γενιάς honda.,

'cross '' μου είναι αδιάφορα.,.,.,.





Reply With Quote
  #4  
Παλιό 16-11-2011, 08:11
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατα την ''αλανθαστη'' γνωμη μου πρεπει να μιλαμε πανω σε αυτα τα οποια αναγγελνουν οι εταιρειες στα σαιτ τους και στα δελτια τυπου τους. Αν ο καθενας μας λεει το μακρυ και το κοντο του επειδη ο Σαρακακης εβαλε το CT στα ον/οφφ αδυνατωντας να διαβασουμε πισω απο τις λεξεις και να κρινουμε βασει τεχνικων χαρακτηριστικων ειναι άλλο καπελο το οποιο για αλλους φταιει η απειρια και σε άλλους χρηζει επιστημονικης διερευνησης.
Αν καποιος θεωρει ον/οφφ κατι σε 129 αλογα εμπιπτει στην επιστημονικη διερευνηση.
Αν παλι καποιος θεωρει ον/οφφ τα 1,6 του μεταξονιου επειδη το εβαλε ο Σαρακακης στο σαιτ του ¨η επειδη εχει ακτινωτες ζαντες ¨η επειδη εχει 19αρα ζαντα εμπρος τοτε εμπιπτει στην αμαθεια. Διοτι καλλιστα και η GS με τις χυτες ζαντες (προσφεροταν καποτε) και την 19αρα ζαντα εμπρος δεν θα πρέπει να ειναι ον/οφφ...ουτε καν να παταιε το χωμα!!!

Και φυσικα ενας απο τους λογους των περιεργων ονομασιων ειναι ενδεχομενως η αποφυγη ευθειας συγκρισης με άλλες μοτοσυκλετες! Και που ειναι το αθεμιτο εδω? Ετσι δεν γινεται οταν μια εταιρεια ευελπιστει να δημιουργησει ''ρευμα'' κατηγορίας? Ετσι δεν εκανε και η Γιαμαχα με το TDR? Κινητηρας διχρονος ΤΖ(!) 250 κυβικα, 50 ιπποι(!!), λυσσα απεριοριστη σε ασφαλτο και μαρσπιεδες κατω με.....λαστιχα trial για χωμα!!! Μετα το TDR εγινε TDM με τετραχρονο κινητηρα και ασφαλτινα λαστιχα.....,best seller σε ολη την ευρωπη...... ο στοχος της γιαμαχα επιτευχθη! Δεν μιλω για εσενα που το εγραψες, μιλω γενικως!!

Εμεις λοιπον τι πρέπει να κανουμε? να παταμε σε αυτα που ανακοινωνει η εταιρεια και να σχολιαζουμε αναλογως ¨η να βαπτιζουμε οπως θελουμε ενα δικυκλο κρινωντας το και συγκρινωντας του συμφωνα με το ονοματεπωνυμο που εμεις κι οχι η εταιρεια του εδωσε?

Εγω λεω οτι το κρινουμε ως ''τουρερ'' πρωτα αναλυοντας το πως ταξιδευει, το πως φρεναρει, στριβει...... γενικα παει, και μετα παμε στο πως αραγε να ειναι στο χωμα........ αφου εχει και ακτινωτες ζαντες!!!!!!!
Υπο αυτο το πρισμα αγαπητε Θοδωρα νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε οτι δεν μπορει να υπαρξει συγκριση στο χωμα με την τωρινη GS. Ουτε φυσικα συγκριση στην ασφαλτο με τωρινη GS!! Το ενα ταξιδευει (θεωρητικα αφου δεν το εχουμε καν δει) στην ασφαλτο αερας πελαγισιος και το άλλο με τον γνωστο αρχαιο τροπο με την κοντη 6η. Το ενα παει αερα πατερα στο χωμα και το άλλο......θα δουμε....αλλα εκ των προτερων καταλαβαινουμε.....μαπα!!!

Πολυ καλα το εθεσες στο τελος Θοδωρα, πιστευω οτι η καινουρια νοοτροπια στην χοντα ειναι τελος τα mega on/off και τελος τα sport touring τυπου FJR που τα φορτωνες με 3βαλιτσα κι αντε γεια. Νομιζω οτι προσανατολιζεται σε ψηλες θεσεις οδηγησης -οπως και να το κανεις αλλιως ταξιδευεις ορθιος κι αλλιως semi-σκυφτος -, με μεγαλες αποστασεις απο το εδαφος, με ιπποδυναμεις και ροπες εφαμιλλες των sport touring και με αναλλοιωτες τις δυνατοτητες του 3βαλιτσου. Ετσι θα δινει ψευδαισθηση on/off, χωρις να ειναι on/off, και την δυνατοτητα στον οδηγο της να μην σταματησει σε ενα χωματοδρομο οπως θα εκανε με ενα FJR.

Νομιζω αυτος ειναι ο σκοπος της και πιθανως να γινει και σκοπος των υπολοιπων.



+1000
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 17-11-2011, 02:47
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατα ...
Και που ειναι το αθεμιτο εδω?
...

Εμεις λοιπον τι πρέπει να κανουμε? να παταμε σε αυτα που ανακοινωνει η εταιρεια και να σχολιαζουμε αναλογως ¨η να βαπτιζουμε οπως θελουμε ενα δικυκλο κρινωντας το και συγκρινωντας του συμφωνα με το ονοματεπωνυμο που εμεις κι οχι η εταιρεια του εδωσε?

Εγω λεω οτι το κρινουμε ως ''τουρερ'' πρωτα αναλυοντας το πως ταξιδευει, το πως φρεναρει, στριβει...... γενικα παει, και μετα παμε στο πως αραγε να ειναι στο χωμα........ αφου εχει και ακτινωτες ζαντες!!!!!!!
Υπο αυτο το πρισμα αγαπητε Θοδωρα νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε οτι δεν μπορει να υπαρξει συγκριση στο χωμα με την τωρινη GS. Ουτε φυσικα συγκριση στην ασφαλτο με τωρινη GS!! Το ενα ταξιδευει (θεωρητικα αφου δεν το εχουμε καν δει) στην ασφαλτο αερας πελαγισιος και το άλλο με τον γνωστο αρχαιο τροπο με την κοντη 6η. Το ενα παει αερα πατερα στο χωμα και το άλλο......θα δουμε....αλλα εκ των προτερων καταλαβαινουμε.....μαπα!!!

Πολυ καλα το εθεσες στο τελος Θοδωρα, πιστευω οτι η καινουρια νοοτροπια στην χοντα ειναι τελος τα mega on/off και τελος τα sport touring ...
Ετσι θα δινει ψευδαισθηση on/off, χωρις να ειναι on/off, και την δυνατοτητα στον οδηγο της να μην σταματησει σε ενα χωματοδρομο οπως θα εκανε με ενα FJR.


Νομιζω αυτος ειναι ο σκοπος της και πιθανως να γινει και σκοπος των υπολοιπων.
Δεν είπα ότι είναι αθέμιτο, αντιθέτως είναι πολύ έξυπνο γιατί καταφέρνει εξ αρχής να ξεχωρίζει , ανεξαρτήτως των τεχνικών χαρακτηριστικών !
Όχι ότι υστερεί βέβαια, κάθε άλλο...
Πάνω σε αυτό το θέμα συμφωνούμε.
Ακόμα κι εμφανισιακά έκαναν προόδους κομψότητας από το πρωτότυπο, αν και έπαιρνε κι άλλο. Όπως έχω πει, τα μαύρα άβαφα πλαστικά είναι απαράδεκτα, εάν έχουν και την γνωστή ποιότητα των αντιστοιχών του βαραντερο …
Τα φανάρια (εμπρός και πίσω) επίσης θα μπορούσαν να είναι περισσότερο <<εμπνευσμένα>> σχεδιαστικά.
Μηχανικά δεν αφήνει περιθώρια και πολύ σωστά έπραξε η Honda που δεν κυνήγησε ιπποδυνάμεις και επιδόσεις με την σειρά VFR.

Υ.Γ. Η R1200GS παράγεται σε δυο εκδώσεις, με την adv να έχει χαρακτηριστικά … <<adventure sports tourer>> (βάρος,όγκος,ζελατίνα κ.α.) που δίνουν άλλη αίσθηση από την απλή. Μην νομίζεις ότι ένα βαραντερο έχει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα ή είναι ποιο άνετο και σταθερό από μια R 1200 GS adv . Το Crosstourer θα το δούμε…
…<<κοντό>> γρανάζωμα έχουν μόνο τα μοντέλα 08-09 εάν θυμάμαι καλά.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 17-11-2011, 18:38
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
…<<κοντό>> γρανάζωμα έχουν μόνο τα μοντέλα 08-09 εάν θυμάμαι καλά.
Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 17-11-2011, 21:07
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

[QUOTE=forester;520669]Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.[/QUOTE]


αυτο με τις μακρυτερες σχεσεις ειναι υποκειμενικο......
εμενα μου αρεσει να ταξιδευω δικαβαλος,τριβαλιτσος και απο τα 140 μεχρι τα 200 να ανεβαζει πολυ πιο γρηγορα και ασφαλεστερα,χωρις κατεβασματα και τσιτες.....
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 17-11-2011, 22:57
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.[/QUOTE]


αυτο με τις μακρυτερες σχεσεις ειναι υποκειμενικο......

εμενα μου αρεσει να ταξιδευω δικαβαλος,τριβαλιτσος και απο τα 140 μεχρι τα 200 να ανεβαζει πολυ πιο γρηγορα και ασφαλεστερα,χωρις κατεβασματα και τσιτες.....
Υποκειμενικο ¨η οχι θιχτηκε απο ολα τα περιοδικα του κοσμου ως μειον για μια τετοια μοτοσυκλετα.
Η επεμβαση δεν εγινε στο σαζμαν, το οποιο παραμενει το ιδιο σε ολες τις εκδοσεις με λογο μεταδοσης 0,848 (Βαραντερο 0,853-ελαφρως κοντυτερος απο της GS) αλλα στον λογο μεταδοσης του αξονα (τελικη μεταδοση) που απο 2,82 το εκαναν 2,91. Το βαραντερο εχει λογο τελικης μεταδοσης 2,93 (παλι κοντυτερο απο την GS) αλλα απο 1000 κυβικα κι ετσι δεν το ενοχλει αφου λιγοτερα κυβικα=λιγοτερη ροπη=κοντυτερη τελικη και πρωτευουσα μεταδοση ωστε να μην σερνεται με 6η!

Με 12,2 κιλα ροπης στις 6000στρ που εχει ο 1200αρης της GS αυτη η αλλαγη ηταν ''αστοχη'' ως προς την ασφαλτινη χρηση και χρησιμη ως προς την χωματινη. Αλλα ποιος κινειται στο χωμα με.....6η???
Το Βαρα με 9,8 κιλα ροπης στις 6000 (τα +2 κιλα της GS ειναι τερααααααστιο νουμερο) στις 5000στρ και 6η εχει 150-160κμ και καταναλωνει 6,2 λιτρα ανα 100κμ, επιταχυνει δε μεστά και γρηγορα...πολυ γρηγορα μεχρι τα 180κμ ανεξαρτητως φορτιου.....χωρια που οι φθορες ειναι λιγοτερες αφου κινειται με λιγοτερες στροφες αρα τα εμβολα διανυουν λιγοτερα μετρα στους κυλινδρους.

Το crosstourer με τα 1237 κυβικα του τα 129 αλογα στις 6250 και τα 12,8 κιλα στις 4450(!!!!!) θα ταξιδευει με 3500-4000 και με 160κμ.

Γιαυτο λεω σε ολα τα παραπανω ποστ και σε αυτο το νημα, με βαση τα απραπανω στοιχεια, οτι ειναι τουλαχιστον αστοχο να συγκρινουμε το crosstourer με την GS ¨η ακομα και το βαραντερο με την GS.
Η GS ειναι ενα vitara/cherokee/wrangler....και το crosstourer/βαραντερο ενα crossover σαν το outlander Mitsubishi ¨η το Nissan quashqai!!! Τα μεν πρωτα ''γραφουν'' ιστορια στα χωματα κινουμενα αξιοπρεπεστατα στην ασφαλτο και τα δευτερα την ιστορια τους την γραφουν στην ασφαλτο οντας ανετα , ευρυχωρα και βαρια ενω στο χωμα......απλως περνανε....απο ''ισια'' χωματα χωρις πολλα-πολλα σκαμπανεβασματα.
Ανομοια πραγματα Κωστα στην χρηση αλλα σχεδον ομοια στην οψη!!!!!

Last edited by GeorgeP; 17-11-2011 at 23:08.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 17-11-2011, 23:12
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.[/QUOTE]


αυτο με τις μακρυτερες σχεσεις ειναι υποκειμενικο......
εμενα μου αρεσει να ταξιδευω δικαβαλος,τριβαλιτσος και απο τα 140 μεχρι τα 200 να ανεβαζει πολυ πιο γρηγορα και ασφαλεστερα,χωρις κατεβασματα και τσιτες.....

ΟΚ , για να καταλάβω......
Όντας 2κάβαλος και 3βάλιτσος έχεις πάει πολλές φορές 200;;;; Και ήταν όλα καλά;;; Γιατί εγώ έχω κάνει 15000 σε 6 μήνες με το GS και τα 7-8000 ήταν ταξίδια 2κάβαλος με πλήρες φορτίο για κάμπινκγ. Δεν ένιωσα και τόσο καλά μετά τα 160.... Αυξάνει τόσο η μετωπική επιφάνεια της μοτοσυκλέτας, που είναι σαν να ταξιδεύει ντουλάπα. Δε λέει με τίποτα . Άσε την κατανάλωση σ' αυτές τις συνθήκες... Η άνετη και ασφαλής, με πλήρη έλεγχο ταχύτητα, υπ' αυτές τις συνθήκες, προσωπικά πάντα, περιορίζεται στα 140 και σε προσπέραση 160-170 . Δεν πιστεύω ότι έχουν νόημα οι ταχύτητες με τόσο φορτίο.
Καλύτερα να έχω 10 κατεβάσματα παραπάνω στο ταξίδι , αλλά όταν έχω 6η να γοργουρίζει το μοτεράκι στις 3500-4000 και να έχω 140+.
200 πάει και με 5η εξάλλου Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάζω 6η στα 70 , ακόμα και μέσα στην Αθήνα....
Πιστεύω ότι ειναι υπερβολικά κοντό το γρανάζωμα (της 5ης και 6ης πάντα) για ένα tourer! Επίσης είναι άποψη που εκφράζεται και στα τεστ.
Πέραν της τελικής σχέσης, θα ήθελα πιο κοντή 1η ακριβώς για τις συνθήκες πλήρους φορτίου σε εκκίνηση σε απότομη ανηφόρα. Πίκρα. Ο συμπλέκτης διαμαρτύρεται έντονα και το εκφράζει με ... μυρωδιές!!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 17-11-2011, 23:27
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων

----------------------------------------------------------------
Πιστεύω ότι ειναι υπερβολικά κοντό το γρανάζωμα (της 5ης και 6ης πάντα) για ένα tourer! Επίσης είναι άποψη που εκφράζεται και στα τεστ.
H GS δεν ειναι tourer και συγχωρησε μου αυτην την αποψη. Τα tourers εχουν καλυψη απο τα στοιχεια της φυσης με μεγαλα φερινγκ και κοντα τιμονια. Η GS δεν εχει καλη καλυψη κι εχει κι ενα τιμονι μακρυ για ευκολο χειρισμο στο χωμα πραγμα το οποιο δεν ειανι βολικο στις εθνικες οδους.
Ειπαμε, wrangler vs outlander..................

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων

Ο συμπλέκτης διαμαρτύρεται έντονα και το εκφράζει με ... μυρωδιές!!!
Oι ξεροι δισκοι αυτα εχουν....οπως και στα αυτοκινητα....οπως και στα wrangler σε δυσκολα τεραιν.
θα δεις οτι η νεα υδροψυκτη GS -με τον υγρο συμπλεκτη - θα διαφοροποιηθει αρκετα απο το σημερινο......wrangler που ειναι!!! θα παει προς το πιο ασφαλτινο.......λεω εγω.....θα δειξει.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ MARK Αστεία Video 1 08-09-2010 10:19
''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ MARK Ελλάδα 12 07-05-2010 17:00
ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Διάφορα 5 10-02-2010 12:40
''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) MARK Υγεία 3 06-02-2010 16:49
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες 8 10-11-2009 21:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:44.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!