![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Η Hondaχαρακτηρίζει adventure sports tourer το Crosstourer για να αποφύγει την απευθείας αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό. Ακριβώς το ίδιο έκανε και με το VFR 1200F που το χαρακτήρισε road sport για να αποφύγει σύγκριση με τα sport touring K1300S,GSXR1300 Hayabusa,ZZR 1400…..ακομα και με το Μαυροπούλι CBR1100!!!
Γνωστό λοιπόν κόλπο και γι αυτό έχει δίκιο ο Γιώργος !!! Το εάν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές ακολουθήσουν και καταργήσουν την κατηγορία των megaon/off ή των sporttοuring…. Θα το δούμε. Εγώ αμφιβάλω.
Last edited by TEOSS; 15-11-2011 at 19:02. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν καποιος θεωρει ον/οφφ κατι σε 129 αλογα εμπιπτει στην επιστημονικη διερευνηση. Αν παλι καποιος θεωρει ον/οφφ τα 1,6 του μεταξονιου επειδη το εβαλε ο Σαρακακης στο σαιτ του ¨η επειδη εχει ακτινωτες ζαντες ¨η επειδη εχει 19αρα ζαντα εμπρος τοτε εμπιπτει στην αμαθεια. Διοτι καλλιστα και η GS με τις χυτες ζαντες (προσφεροταν καποτε) και την 19αρα ζαντα εμπρος δεν θα πρέπει να ειναι ον/οφφ...ουτε καν να παταιε το χωμα!!! Και φυσικα ενας απο τους λογους των περιεργων ονομασιων ειναι ενδεχομενως η αποφυγη ευθειας συγκρισης με άλλες μοτοσυκλετες! Και που ειναι το αθεμιτο εδω? Ετσι δεν γινεται οταν μια εταιρεια ευελπιστει να δημιουργησει ''ρευμα'' κατηγορίας? Ετσι δεν εκανε και η Γιαμαχα με το TDR? Κινητηρας διχρονος ΤΖ(!) 250 κυβικα, 50 ιπποι(!!), λυσσα απεριοριστη σε ασφαλτο και μαρσπιεδες κατω με.....λαστιχα trial για χωμα!!! Μετα το TDR εγινε TDM με τετραχρονο κινητηρα και ασφαλτινα λαστιχα.....,best seller σε ολη την ευρωπη...... ο στοχος της γιαμαχα επιτευχθη! Δεν μιλω για εσενα που το εγραψες, μιλω γενικως!! Εμεις λοιπον τι πρέπει να κανουμε? να παταμε σε αυτα που ανακοινωνει η εταιρεια και να σχολιαζουμε αναλογως ¨η να βαπτιζουμε οπως θελουμε ενα δικυκλο κρινωντας το και συγκρινωντας του συμφωνα με το ονοματεπωνυμο που εμεις κι οχι η εταιρεια του εδωσε? Εγω λεω οτι το κρινουμε ως ''τουρερ'' πρωτα αναλυοντας το πως ταξιδευει, το πως φρεναρει, στριβει...... γενικα παει, και μετα παμε στο πως αραγε να ειναι στο χωμα........ αφου εχει και ακτινωτες ζαντες!!!!!!! Υπο αυτο το πρισμα αγαπητε Θοδωρα νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε οτι δεν μπορει να υπαρξει συγκριση στο χωμα με την τωρινη GS. Ουτε φυσικα συγκριση στην ασφαλτο με τωρινη GS!! Το ενα ταξιδευει (θεωρητικα αφου δεν το εχουμε καν δει) στην ασφαλτο αερας πελαγισιος και το άλλο με τον γνωστο αρχαιο τροπο με την κοντη 6η. Το ενα παει αερα πατερα στο χωμα και το άλλο......θα δουμε....αλλα εκ των προτερων καταλαβαινουμε.....μαπα!!! Πολυ καλα το εθεσες στο τελος Θοδωρα, πιστευω οτι η καινουρια νοοτροπια στην χοντα ειναι τελος τα mega on/off και τελος τα sport touring τυπου FJR που τα φορτωνες με 3βαλιτσα κι αντε γεια. Νομιζω οτι προσανατολιζεται σε ψηλες θεσεις οδηγησης -οπως και να το κανεις αλλιως ταξιδευεις ορθιος κι αλλιως semi-σκυφτος -, με μεγαλες αποστασεις απο το εδαφος, με ιπποδυναμεις και ροπες εφαμιλλες των sport touring και με αναλλοιωτες τις δυνατοτητες του 3βαλιτσου. Ετσι θα δινει ψευδαισθηση on/off, χωρις να ειναι on/off, και την δυνατοτητα στον οδηγο της να μην σταματησει σε ενα χωματοδρομο οπως θα εκανε με ενα FJR. Νομιζω αυτος ειναι ο σκοπος της και πιθανως να γινει και σκοπος των υπολοιπων. Last edited by GeorgeP; 15-11-2011 at 20:12. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ωχ.,.,παιδιά μη μαλώνετε πια..,.,.,
![]() ![]() ![]() απλά γούστα είναι αυτά.., προσωπικά όλα.,., τις τελευταίας γενιάς honda., 'cross '' μου είναι αδιάφορα.,.,.,. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
+1000 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όχι ότι υστερεί βέβαια, κάθε άλλο... Πάνω σε αυτό το θέμα συμφωνούμε. Ακόμα κι εμφανισιακά έκαναν προόδους κομψότητας από το πρωτότυπο, αν και έπαιρνε κι άλλο. Όπως έχω πει, τα μαύρα άβαφα πλαστικά είναι απαράδεκτα, εάν έχουν και την γνωστή ποιότητα των αντιστοιχών του βαραντερο … Τα φανάρια (εμπρός και πίσω) επίσης θα μπορούσαν να είναι περισσότερο <<εμπνευσμένα>> σχεδιαστικά. Μηχανικά δεν αφήνει περιθώρια και πολύ σωστά έπραξε η Honda που δεν κυνήγησε ιπποδυνάμεις και επιδόσεις με την σειρά VFR. Υ.Γ. Η R1200GS παράγεται σε δυο εκδώσεις, με την adv να έχει χαρακτηριστικά … <<adventure sports tourer>> (βάρος,όγκος,ζελατίνα κ.α.) που δίνουν άλλη αίσθηση από την απλή. Μην νομίζεις ότι ένα βαραντερο έχει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα ή είναι ποιο άνετο και σταθερό από μια R 1200 GS adv . Το Crosstourer θα το δούμε… …<<κοντό>> γρανάζωμα έχουν μόνο τα μοντέλα 08-09 εάν θυμάμαι καλά. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=forester;520669]Και το 10αρι κοντό έχει. Δεν μπορώ να φανταστώ πιο κοντο το προηγούμενο..... Με 5.000σαλ και 6η βγάζει λιγότερα από 140;
Πάντως για την κλιμάκωση του σαζμάν στη GS έχω να πω ότι ήθελε πιο κοντή 1η (ίσως και 2η λίιιγο) και σαφώς μακρύτερες την 5η και 6η.[/QUOTE] αυτο με τις μακρυτερες σχεσεις ειναι υποκειμενικο...... ![]() εμενα μου αρεσει να ταξιδευω δικαβαλος,τριβαλιτσος και απο τα 140 μεχρι τα 200 να ανεβαζει πολυ πιο γρηγορα και ασφαλεστερα,χωρις κατεβασματα και τσιτες..... ![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
Η επεμβαση δεν εγινε στο σαζμαν, το οποιο παραμενει το ιδιο σε ολες τις εκδοσεις με λογο μεταδοσης 0,848 (Βαραντερο 0,853-ελαφρως κοντυτερος απο της GS) αλλα στον λογο μεταδοσης του αξονα (τελικη μεταδοση) που απο 2,82 το εκαναν 2,91. Το βαραντερο εχει λογο τελικης μεταδοσης 2,93 (παλι κοντυτερο απο την GS) αλλα απο 1000 κυβικα κι ετσι δεν το ενοχλει αφου λιγοτερα κυβικα=λιγοτερη ροπη=κοντυτερη τελικη και πρωτευουσα μεταδοση ωστε να μην σερνεται με 6η! Με 12,2 κιλα ροπης στις 6000στρ που εχει ο 1200αρης της GS αυτη η αλλαγη ηταν ''αστοχη'' ως προς την ασφαλτινη χρηση και χρησιμη ως προς την χωματινη. Αλλα ποιος κινειται στο χωμα με.....6η??? Το Βαρα με 9,8 κιλα ροπης στις 6000 (τα +2 κιλα της GS ειναι τερααααααστιο νουμερο) στις 5000στρ και 6η εχει 150-160κμ και καταναλωνει 6,2 λιτρα ανα 100κμ, επιταχυνει δε μεστά και γρηγορα...πολυ γρηγορα μεχρι τα 180κμ ανεξαρτητως φορτιου.....χωρια που οι φθορες ειναι λιγοτερες αφου κινειται με λιγοτερες στροφες αρα τα εμβολα διανυουν λιγοτερα μετρα στους κυλινδρους. Το crosstourer με τα 1237 κυβικα του τα 129 αλογα στις 6250 και τα 12,8 κιλα στις 4450(!!!!!) θα ταξιδευει με 3500-4000 και με 160κμ. Γιαυτο λεω σε ολα τα παραπανω ποστ και σε αυτο το νημα, με βαση τα απραπανω στοιχεια, οτι ειναι τουλαχιστον αστοχο να συγκρινουμε το crosstourer με την GS ¨η ακομα και το βαραντερο με την GS. Η GS ειναι ενα vitara/cherokee/wrangler....και το crosstourer/βαραντερο ενα crossover σαν το outlander Mitsubishi ¨η το Nissan quashqai!!! Τα μεν πρωτα ''γραφουν'' ιστορια στα χωματα κινουμενα αξιοπρεπεστατα στην ασφαλτο και τα δευτερα την ιστορια τους την γραφουν στην ασφαλτο οντας ανετα , ευρυχωρα και βαρια ενω στο χωμα......απλως περνανε....απο ''ισια'' χωματα χωρις πολλα-πολλα σκαμπανεβασματα. Ανομοια πραγματα Κωστα στην χρηση αλλα σχεδον ομοια στην οψη!!!!! Last edited by GeorgeP; 17-11-2011 at 23:08. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
[quote=gsmaniac;520825]
Απόσπασμα:
ΟΚ , για να καταλάβω...... Όντας 2κάβαλος και 3βάλιτσος έχεις πάει πολλές φορές 200;;;; Και ήταν όλα καλά;;; Γιατί εγώ έχω κάνει 15000 σε 6 μήνες με το GS και τα 7-8000 ήταν ταξίδια 2κάβαλος με πλήρες φορτίο για κάμπινκγ. Δεν ένιωσα και τόσο καλά μετά τα 160.... Αυξάνει τόσο η μετωπική επιφάνεια της μοτοσυκλέτας, που είναι σαν να ταξιδεύει ντουλάπα. Δε λέει με τίποτα . Άσε την κατανάλωση σ' αυτές τις συνθήκες... Η άνετη και ασφαλής, με πλήρη έλεγχο ταχύτητα, υπ' αυτές τις συνθήκες, προσωπικά πάντα, περιορίζεται στα 140 και σε προσπέραση 160-170 . Δεν πιστεύω ότι έχουν νόημα οι ταχύτητες με τόσο φορτίο. Καλύτερα να έχω 10 κατεβάσματα παραπάνω στο ταξίδι , αλλά όταν έχω 6η να γοργουρίζει το μοτεράκι στις 3500-4000 και να έχω 140+. 200 πάει και με 5η εξάλλου Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάζω 6η στα 70 , ακόμα και μέσα στην Αθήνα....Πιστεύω ότι ειναι υπερβολικά κοντό το γρανάζωμα (της 5ης και 6ης πάντα) για ένα tourer! Επίσης είναι άποψη που εκφράζεται και στα τεστ. Πέραν της τελικής σχέσης, θα ήθελα πιο κοντή 1η ακριβώς για τις συνθήκες πλήρους φορτίου σε εκκίνηση σε απότομη ανηφόρα. Πίκρα. Ο συμπλέκτης διαμαρτύρεται έντονα και το εκφράζει με ... μυρωδιές!!!
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ειπαμε, wrangler vs outlander.................. Απόσπασμα:
![]() θα δεις οτι η νεα υδροψυκτη GS -με τον υγρο συμπλεκτη - θα διαφοροποιηθει αρκετα απο το σημερινο......wrangler που ειναι!!! θα παει προς το πιο ασφαλτινο.......λεω εγω.....θα δειξει.
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ | MARK | Αστεία Video | 1 | 08-09-2010 10:19 |
| ''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ | MARK | Ελλάδα | 12 | 07-05-2010 17:00 |
| ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Διάφορα | 5 | 10-02-2010 12:40 |
| ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) | MARK | Υγεία | 3 | 06-02-2010 16:49 |
| ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 8 | 10-11-2009 21:39 |