Θέμα: Test G 650 GS
View Single Post
  #8  
Παλιό 20-11-2011, 12:11
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ο/Η ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: ΒΜW G650GS,orient luxus 26'-adve
Μηνύματα: 342
Wink Απάντηση: Test G 650 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν υπάρχει αρκετό confusion βλέπω και λάθη.

Το πρώην μοτέρ της rotax το μονοκύλινδρο 650cc φτιάχνεται πια στην Κίνα.
(και είναι πια μαύρο) Έχει γίνει "licensed" εκεί.

Ο δικύλινδρος σε σειρά 800cc (και άρα και του F800GS) φτιάχνεται ακόμα στην Αυστρία.

Η BMW είχε ανακοινώσει παλιότερα ότι δεν θα προχωρούσε σε κατασκευή μεγαλύτερων μοτέρ στην Κίνα (όλα αυτά σε 1-2 χρόνια μπορεί να αλλάξουν βέβαια), όπως τους boxer και τους τετρακύλινδρους ΧΩΡΙΣ να σημαίνει ότι δεν θα βάζει άλλα Κινέζικα περιφερειακά.

ΑΥΤΑ ισχύουν. Αν δεν με πιστεύετε ψαχτείτε και στο Internet.

Ένα άλλο πράγμα που ισχύει είναι ΠΟΣΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ components (ή και ολόκληρα parts) είναι από Κίνα σε ΟΛΕΣ (να βάλω "σχεδόν" έτσι για τα μάτια;... να βάλω) τις μάρκες μοτό... για να μη πω φυσικά σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και σε ένα σωρό πράγματα στην καθημερινότητα μας. Χωρίς να στο ανακοινώνουν.
Tυχαία κοίταζα το θεματάκι και εκτός του καλοτάξιδου στους φίλους με τα καινούρια 650άρια σας λέω πως το μονοκύλινδρο 650 '09 με το μαύρο μοτέρ η "γαιδούρα" μου γράφει πάνω στο μοτέρ made in austria ούτε Κίνα ούτε Γερμανία!
...άντε βγάλε τώρα άκρη!
Υ.Σ¨:Μια χαρά εργαλειάκι είναι το μηχανάκι και ταξιδάκι πάει και τίμιο μηχανάκι είναι και αυτό που ξέρει θα το κάνει μια χαρά
Reply With Quote