
25-11-2011, 21:55
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
|
|
Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Το συγκεκριμενο διαθετει το συστημα DCT (Dual Clutch Technology) το οποιο δεν εχει καμια σχεση με σειριακο κιβωτιο. Εχει δυο συμπλεκτες, εναν για τις μονες σχεσεις (1η,3η,5η) κι ενα για τις ζυγες (2α,4η,6η). Το πως δουλευει ακριβως....ανετρεξε στην βιβλιογραφια των αυτοκινητων που τον διαθετουν ¨η κατευθειιαν στο διεθνες σαιτ της χοντα ( Honda Worldwide | September 8, 2009 "Honda Announces the New Dual Clutch Transmission for Use in Large-displacement Sport Bikes--a World’s First" ) διοτι θελω ενα bandwith για να στο εξηγησω.
Το συστημα αυτο δεν απαιτει χειροκινητο συμπλεκτη κι επιτρεπει την αυτοματη αλλα και την χειροκινητη λειτουργια μεσω διακοπτη στο αριστερο μερος του τιμονιου.
Επιπλεον το συστημα δεν σε αφηνει να επιλεξεις απο 1η π,χ, σε 6η θεωρωντας κατι τετοιο τελειως ασκοπο και εις βαρος της καταναλωσης.
Ολα τα μοντελα που θα εχουν αυτο το συστημα θα διατιθονται και με τον κλασσικο χειροκινητο κι επιτελους υδραυλικο συμπλεκτη με ποδολεβιε για τις αλλαγες των ταχυτητων......σε φθηνοτερη τιμη.
|
φιλαρακι με δελεαζεις...
 
|