View Single Post
  #40  
Παλιό 06-12-2011, 15:23
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από christos1001 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια ημουν μπροστα οταν ο μηχανικος εξηγουσε στον στεργιο οτι γινεται και πως γινεται και οι εξηγηση μου φανηκε πειστικη. Μιλαμε για κουζινετο μπιελας, βεβαια μενει να το δουμε στην πραξη, καθως ο συγκεκριμενος μηχανικος μας το εξηγησε σε λυμενη μηχανη που ειχε προχειρη.Μας ειπε ακομη οτι αυτος ξεκινησε την πατεντα με τις γλυστρες που μπαινουν χωρις να λυθει η μηχανη ,αν μας δουλευει η οχι θα φανει στην πραξη και βεβαια θα ακουστει εδω μεσα ΟΨΩΜΕΘΑ
Ναι αλλα ποιο? το πανω στον πειρο του πιστονιου ¨η το κατω του στροφαλου?

Ακομη, θα πρέπει να γνωρισουμε οτι στις μοτοσυκλετες (οχι στα αυτοκινητα ¨η μαλλον οχι σε ολα τα αυτοκινητα) υπαρχουν δυο σχολες σε αυτο το θεμα, η ευρωπαικη και η Γιαπωνεζικη.
Η Ευρωπαικη λεει κουζινετα ¨η ρουλεμαν στο κατω μερος αυτης στοσ σημειο εδρασης στον στροφαλο και κουζινετα ¨η ρουλεμαν(σπανιοτατο αυτο) στο πανω μερος αυτης δλδ στο ποδι της εκει που περναει ο πειρος του πιστονιου.
Η Γιαπωνεζικη λεει τα ιδια με την ευρωπαικη με την διαφοροποιηση οτι στο ανω μερος της μπιελας δεν τοποθετειται ουτε κουζινετο ουτε ρουλεμαν παρα το μεταλλο της μπιελλας αυτουσιο ολισθαινει πανω στον πειρο του πιστονιου. Ετσι ειναι οι μπιελες του βαραντερο και οσων αλλων γιαπωνεζικων εχω λυσει τα τελευταια 10-15 χρονια.

Το καλοκαιρι ομως ελυσα ενα BMW φουντουρο 650 το οποιο ακολουθουσε την ευρωπαικη σχολη οπου στο επανω μερος της μπιελας ειχε φωσφορουχο μπρουζο για κουζινετο!!! Ο συγκεκριμενος μπρουντζος δεν εχει αναγκη λιπανσης διοτι απο μονος του σαν υλικο κραταει λαδι μεσα του κι ετσι η αναγκη λιπανσης ειναι μιδαμινη. Παρόλα αυτα θυμαμαι οτι υπηρχε μια μικρη τρυπουλα για να κυκλοφορει το λαδι στα σημεια τριβης και να εξαλειφεται ο οποιοσδηποτε τυχον κινδυνος κολληματος.
Ομως, σε αυτο το σημειο ειτε προκειται για φωσφορουχο μπρουντζο ειτε προκειται για κοινο κουζινετο ειναι αδυνατη η αλλαγη του και γιαυτο οι εταιρειες δεν δινουν ανταλλακτικο παρα μονον ολοκληρη την μπιελα αν παρεπιπτοντως κολλησει και παθει ζημια.
Η συγκεκριμενη μεθοδολογια δεν παρεχει δυνατοτητα αλλαγης του πανω κουζινετου (αν υπαρχει) παρα μονον αν βρεθει ρεκτιφιε που να ξεπρεσσαρει το κουζινετο και να εφαρμοσει αλλο απο ιδιο υλικο....δυσκολη κι ακριβη διαδυκασια κι οχι παντα πετυχημενη.
Γιαυτο ας μας ξεκαθαρισει ο φιλος αν προκειται για το κατω μερος της μπιελας (στροφαλου) ¨η αυτο του πειρου του πιστονιου στο πανω μερος αυτης.
Ετσι θα καταλαβουμε την ευκολια της επισκευης ως προς την προσβαστικοτητα κι επιτυχια αυτης.

Στα microfiches των ανταλλακτικων παντως για την GS δεν δινει ανταλλακτικο κουζινετο για το πανω μερος της μπιελας οποτε θεωρω οτι ακολουθειται η ιδια διαδυκασια κατασκευης με το φουντουρο σε αυτο το σημειο. Αλλα για το κατω σημειο της μπιελας εξακολουθω να πιστευω (λογω απειριας ισως στις επισκευες GS), και κρινοντας απο την παραθετομενη εικονα παραπανω, να απορω πως θα λυθουν οι μπιελες χωρις να κατεβει ο κινητηρας. Ισως το οτι ο ενας κυλινδρος ειναι πιο μπροστα απο τον αλλον να βοηθαει αφηνωντας μεγαλο ανοιγμα οπτικης επαφης και μηχανικης προσβασης στις βιδες των μπιελων. Ο ΤΕΟΣΣ πιο πανω κι εσυ αγαπητε φιλε λετε πως γινεται και μακαρι να ειναι ετσι......δεν εχουμε παρα να περιμενουμε.


Reply With Quote