![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#32
|
|||
|
|||
![]()
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΥΝΑΜΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΟΥΝΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΑΟΥΤΟ ΕΝΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΖΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΑΛΑΓΗ ΚΟΥΖΙΝΕΤΩΝ ΜΠΙΕΛΩΝ) ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ!!!!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΩΤΣΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ![]() ![]() ![]() |
#33
|
|||
|
|||
![]()
Ετσι ακριβως γινεται.
|
#34
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#35
|
|||
|
|||
![]()
στεργιο μου σου ευχομαι να πετυχει και να...πεταει ο φοινικας, αν και ξεπουπουλιασμα το κοβω....
![]() |
#36
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Συνήθως αυτό που φαγώνεται είναι του πείρου Last edited by megalopsyxos; 06-12-2011 at 11:23. |
#37
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Της μπιέλας κάτω εννοεί .
![]() ![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]()
Παιδια ημουν μπροστα οταν ο μηχανικος εξηγουσε στον στεργιο οτι γινεται και πως γινεται και οι εξηγηση μου φανηκε πειστικη. Μιλαμε για κουζινετο μπιελας, βεβαια μενει να το δουμε στην πραξη, καθως ο συγκεκριμενος μηχανικος μας το εξηγησε σε λυμενη μηχανη που ειχε προχειρη.Μας ειπε ακομη οτι αυτος ξεκινησε την πατεντα με τις γλυστρες που μπαινουν χωρις να λυθει η μηχανη ,αν μας δουλευει η οχι θα φανει στην πραξη και βεβαια θα ακουστει εδω μεσα ΟΨΩΜΕΘΑ
![]() ![]() |
#39
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Περιμένουμε με αγωνία την εγχείρηση αυτή .
![]() ![]() |
#40
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ακομη, θα πρέπει να γνωρισουμε οτι στις μοτοσυκλετες (οχι στα αυτοκινητα ¨η μαλλον οχι σε ολα τα αυτοκινητα) υπαρχουν δυο σχολες σε αυτο το θεμα, η ευρωπαικη και η Γιαπωνεζικη. Η Ευρωπαικη λεει κουζινετα ¨η ρουλεμαν στο κατω μερος αυτης στοσ σημειο εδρασης στον στροφαλο και κουζινετα ¨η ρουλεμαν(σπανιοτατο αυτο) στο πανω μερος αυτης δλδ στο ποδι της εκει που περναει ο πειρος του πιστονιου. Η Γιαπωνεζικη λεει τα ιδια με την ευρωπαικη με την διαφοροποιηση οτι στο ανω μερος της μπιελας δεν τοποθετειται ουτε κουζινετο ουτε ρουλεμαν παρα το μεταλλο της μπιελλας αυτουσιο ολισθαινει πανω στον πειρο του πιστονιου. Ετσι ειναι οι μπιελες του βαραντερο και οσων αλλων γιαπωνεζικων εχω λυσει τα τελευταια 10-15 χρονια. Το καλοκαιρι ομως ελυσα ενα BMW φουντουρο 650 το οποιο ακολουθουσε την ευρωπαικη σχολη οπου στο επανω μερος της μπιελας ειχε φωσφορουχο μπρουζο για κουζινετο!!! Ο συγκεκριμενος μπρουντζος δεν εχει αναγκη λιπανσης διοτι απο μονος του σαν υλικο κραταει λαδι μεσα του κι ετσι η αναγκη λιπανσης ειναι μιδαμινη. Παρόλα αυτα θυμαμαι οτι υπηρχε μια μικρη τρυπουλα για να κυκλοφορει το λαδι στα σημεια τριβης και να εξαλειφεται ο οποιοσδηποτε τυχον κινδυνος κολληματος. Ομως, σε αυτο το σημειο ειτε προκειται για φωσφορουχο μπρουντζο ειτε προκειται για κοινο κουζινετο ειναι αδυνατη η αλλαγη του και γιαυτο οι εταιρειες δεν δινουν ανταλλακτικο παρα μονον ολοκληρη την μπιελα αν παρεπιπτοντως κολλησει και παθει ζημια. Η συγκεκριμενη μεθοδολογια δεν παρεχει δυνατοτητα αλλαγης του πανω κουζινετου (αν υπαρχει) παρα μονον αν βρεθει ρεκτιφιε που να ξεπρεσσαρει το κουζινετο και να εφαρμοσει αλλο απο ιδιο υλικο....δυσκολη κι ακριβη διαδυκασια κι οχι παντα πετυχημενη. Γιαυτο ας μας ξεκαθαρισει ο φιλος αν προκειται για το κατω μερος της μπιελας (στροφαλου) ¨η αυτο του πειρου του πιστονιου στο πανω μερος αυτης. Ετσι θα καταλαβουμε την ευκολια της επισκευης ως προς την προσβαστικοτητα κι επιτυχια αυτης. Στα microfiches των ανταλλακτικων παντως για την GS δεν δινει ανταλλακτικο κουζινετο για το πανω μερος της μπιελας οποτε θεωρω οτι ακολουθειται η ιδια διαδυκασια κατασκευης με το φουντουρο σε αυτο το σημειο. Αλλα για το κατω σημειο της μπιελας εξακολουθω να πιστευω (λογω απειριας ισως στις επισκευες GS), και κρινοντας απο την παραθετομενη εικονα παραπανω, να απορω πως θα λυθουν οι μπιελες χωρις να κατεβει ο κινητηρας. Ισως το οτι ο ενας κυλινδρος ειναι πιο μπροστα απο τον αλλον να βοηθαει αφηνωντας μεγαλο ανοιγμα οπτικης επαφης και μηχανικης προσβασης στις βιδες των μπιελων. Ο ΤΕΟΣΣ πιο πανω κι εσυ αγαπητε φιλε λετε πως γινεται και μακαρι να ειναι ετσι......δεν εχουμε παρα να περιμενουμε. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΓΙΑ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ, ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...!! | windman1200 | Χιούμορ | 19 | 10-10-2011 14:09 |
ENAΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦOΡΟΥΣ. | MARK | Κοινωνική ευαισθησία | 2 | 18-03-2010 09:22 |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΑΚΟΥΣ ΣΑΚΟΥΣ ΓΙΑ R1200GS | DIOYK1381 | Ζήτηση | 7 | 28-02-2010 06:14 |
ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | MARK | Επικαιρότητα | 0 | 10-12-2009 18:55 |
ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ | Alext | Χιούμορ | 10 | 20-05-2009 13:03 |