Το κόστος είναι μικρό και μεγάλο.
Ανάλογα, αν θα δουλέψει μάστορας πάνω, πολύ λογικά θα θέλει να πληρωθεί έπειτα ο άνθρωπος. Δεν τα βρίσκει και αυτός στο δρόμο.
Αν κάνεις πράγματα μόνος, δεν θα στοιχίσει κάτι πέρα από τα αναλώσιμα.
Αν τώρα πήρες το εργαλείο, κατά την γνώμη μου, καλό είναι να το πας σε κάποιο συνεργείο, να το δει λίγο, να σου πει 2-3 πράγματα που ίσως είναι σημαντικά και θέλουν ....
αλλαγή (όμορφη λέξη, την είπε και ο Ομπάμα πριν βγει πρόεδρος


). Άλλο το μάτι του μάστορα και άλλο το δικό μας. Όσο και αν λέμε για συνεργεία, πάντα ξέρουν περισσότερα από εμάς. Έπειτα κάνεις και εσύ πραγματάκια.
Λοιπόν, πάντα και αναλόγα τα κλμ
-Λαδάκια
-Φ. Λαδιού
-Βαλβολίνες (στα παραπάνω καλά είναι να δεις αν είναι οκ οι τάπες, αν έχουν φθορά λόγω αλουμινίου, τις αλλάζεις και να πάρεις καινούργιες ροδέλες. Καλό σε κάθε αλλαγή να γίνεται, εννοώ ροδέλες)
-Θα δεις και θα αλλάξεις το Φ. βενζίνης, σημαντικό, και τα λάστιχα που υπάρχουν στο ρεζερβουάρ, τα οποία ``μεταφέρουν`` το καύσιμο και στις εξαερώσεις.
-Υγρά φρένων και συμπλέκτη
-Φ. αέρος. Αυτό πίστεψέ με, είναι εύκολο

-Μπουζί
-Τον ιμάντα μπροστά στο δυναμό. Κάθε 40,000κλμ
-Βλέπεις τα τακάκια σου, τα πίσω ``φεύγουν`` πιο εύκολα
-Βαλβίδες, και έπειτα τσεκάρεις και τον συντονισμό των πεταλούδων. Αυτό καλό είναι να το κάνεις σε εξουσιοδοτημένο.
Υστ.
.παραφλού δεν αλλάζουμε, είναι αερόψυκτο (σε πειράζω λίγο

)
.χτυπαματάκια σε 5η και 6η είναι πιράκια
.αν αναβοσβήνει το abs, σβήνεις και ξαναβάζεις σε λειτουργία το μοτέρ
.φώτα ρυθμίζουν αριστερά-δεξιά-πάνω-κάτω
.τώρα τελευταία και στις αντιπροσωπίες δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής στα αναλώσιμα.