GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #2  
Παλιό 07-08-2009, 18:01
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: Κόστος συντήρησης 1150gs

Το κόστος είναι μικρό και μεγάλο.
Ανάλογα, αν θα δουλέψει μάστορας πάνω, πολύ λογικά θα θέλει να πληρωθεί έπειτα ο άνθρωπος. Δεν τα βρίσκει και αυτός στο δρόμο.
Αν κάνεις πράγματα μόνος, δεν θα στοιχίσει κάτι πέρα από τα αναλώσιμα.
Αν τώρα πήρες το εργαλείο, κατά την γνώμη μου, καλό είναι να το πας σε κάποιο συνεργείο, να το δει λίγο, να σου πει 2-3 πράγματα που ίσως είναι σημαντικά και θέλουν ....αλλαγή (όμορφη λέξη, την είπε και ο Ομπάμα πριν βγει πρόεδρος ). Άλλο το μάτι του μάστορα και άλλο το δικό μας. Όσο και αν λέμε για συνεργεία, πάντα ξέρουν περισσότερα από εμάς. Έπειτα κάνεις και εσύ πραγματάκια.
Λοιπόν, πάντα και αναλόγα τα κλμ
-Λαδάκια
-Φ. Λαδιού
-Βαλβολίνες (στα παραπάνω καλά είναι να δεις αν είναι οκ οι τάπες, αν έχουν φθορά λόγω αλουμινίου, τις αλλάζεις και να πάρεις καινούργιες ροδέλες. Καλό σε κάθε αλλαγή να γίνεται, εννοώ ροδέλες)
-Θα δεις και θα αλλάξεις το Φ. βενζίνης, σημαντικό, και τα λάστιχα που υπάρχουν στο ρεζερβουάρ, τα οποία ``μεταφέρουν`` το καύσιμο και στις εξαερώσεις.
-Υγρά φρένων και συμπλέκτη
-Φ. αέρος. Αυτό πίστεψέ με, είναι εύκολο
-Μπουζί
-Τον ιμάντα μπροστά στο δυναμό. Κάθε 40,000κλμ
-Βλέπεις τα τακάκια σου, τα πίσω ``φεύγουν`` πιο εύκολα
-Βαλβίδες, και έπειτα τσεκάρεις και τον συντονισμό των πεταλούδων. Αυτό καλό είναι να το κάνεις σε εξουσιοδοτημένο.

Υστ.
.παραφλού δεν αλλάζουμε, είναι αερόψυκτο (σε πειράζω λίγο)
.χτυπαματάκια σε 5η και 6η είναι πιράκια
.αν αναβοσβήνει το abs, σβήνεις και ξαναβάζεις σε λειτουργία το μοτέρ
.φώτα ρυθμίζουν αριστερά-δεξιά-πάνω-κάτω
.τώρα τελευταία και στις αντιπροσωπίες δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής στα αναλώσιμα.
Reply With Quote
 

Tags
1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, f800, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs800, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Michelin Anakee 2 σε 1150gs kostas_366 Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 26 29-07-2009 00:06
BMW 1150GS ADV panos Πωλήσεις μοτοσυκλετών 23 18-07-2009 21:44
AC Schnitzer R 1150GS/R1200GS Alext Νέα μοντέλα BMW 2 05-07-2009 14:10
1150GS MOD 02 65000XLM G-NICK Τεχνικά θέματα διάφορα 4 22-06-2009 20:11


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:11.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!