View Single Post
  #50  
Παλιό 24-02-2012, 21:59
black_hawk Ο/Η black_hawk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Κερκυρα
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 3,382
Προεπιλογή Απάντηση: Να μαι και εγώ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK Εμφάνιση μηνυμάτων
Μου είπε ο Άκης το εξής και εγώ με το φτωχό μου μυαλό
συμφώνησα.Αν υποθέσουμε
ότι ανά τον κόσμο πουλήθηκαν μετά το 2009 1.000.000 GS με ESA που πιθανότατα μελλοντικά βγάλουν πρόβλημα στην ανάρτηση τι είναι πιο συμφέρον για την BMW και κάθε
BMW να κάνει ανάκληση σε 1.000.000 μηχανές ή να φτιάξει την κάθε μηχανή που παρουσιάζει βλάβη όταν ο αριθμός αυτός
Είναι πολύ μικρότερος από τον αριθμό παραγωγής...
Η "σωστη" εταιρεια, κανει ΑΝΑΚΛΗΣΗ!
(Εδω, για ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ! αστοχιας υλικου σε ελαχιστα "κομματια" η Kawasaki (π.χ.) πηγε πισω την προωθηση στην αγορα της ZX-10R("ναυαρχιδας" της στα S.S.)

Τι να λεμε τωρα..

Kawasaki ZX 10R - BikeIt.gr
Reply With Quote