Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK
Μου είπε ο Άκης το εξής και εγώ με το φτωχό μου μυαλό
συμφώνησα.Αν υποθέσουμε
ότι ανά τον κόσμο πουλήθηκαν μετά το 2009 1.000.000 GS με ESA που πιθανότατα μελλοντικά βγάλουν πρόβλημα στην ανάρτηση τι είναι πιο συμφέρον για την BMW και κάθε
BMW να κάνει ανάκληση σε 1.000.000 μηχανές ή να φτιάξει την κάθε μηχανή που παρουσιάζει βλάβη όταν ο αριθμός αυτός
Είναι πολύ μικρότερος από τον αριθμό παραγωγής...
|
Η "σωστη" εταιρεια, κανει ΑΝΑΚΛΗΣΗ!
(Εδω, για ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ! αστοχιας υλικου σε ελαχιστα "κομματια" η Kawasaki (π.χ.) πηγε πισω την προωθηση στην αγορα της ZX-10R("ναυαρχιδας" της στα S.S.)
Τι να λεμε τωρα..

Kawasaki ZX 10R - BikeIt.gr