Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από loulou1100gs
Αυτό είναι κύριοι το σύστημα= σύστημα διαχείρισης της υπάρχουσας ιπποδύναμης του κινητήρα και επιβοήθησης ορθότερης διαχείρισης της παροχής καυσίμου.Γι' αυτό άλλωστε στην συσκευασία πωλείται με τα μπέκ του ψεκασμού.Το σύστημα ΔΕΝ υπόσχεται αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα.Η διαδικασία αυτή προαπαιτεί και άλλα πράγματα.Βοηθά τον κινητήρα να δουλεύει καλύτερα σε επιλεγμένο φάσμα στροφών λειτουργίας αναλόγως των πεδίων χρήσης.Ο ιδανικός συνδυασμός για την προσδοκώμενη αύξηση θα ήταν = ροϊκή εξέλιξη+ελάφρωμα μετάλλων+ελευθέρωμα αναπνοής - εκπνοής+power commander.Και για όσους βιάζονται να το απορρίψουν: στις Η.Π.Α. κάνει θραύση στις πωλήσεις για B.M.W.
|
Σωστα, σωστότατα κι επιπλέον ενας κινητηρας ο οποιος ειναι φτιαγμενος να αποδιδει 160 ιππους π.χ GSXR 1100 K9 με συμπιεση 13:1 μπορει καλιστα να κατεβει στους 110 ίππους (με κοψιμο της αναφλεξης όπως και γινεται με τον χαρτη Β στην ECM του που διαθετει απο την μαμα!!!) Δεν μπορει να ανεβει ομως στα 200 άλογα με κανενα τροπο ετσι και μονον με ενα PC! ετσι και τα δικά μας με 95 και 105 ονομαστικους ίππους το καθενα αντε να βγάλει 5-10 αλογα παραπανω (με επιπτωση στην καταναλωση φυσικα) και αφου εχει προχωρησει ο ιδιοκτητς του και σε αλλαγη φιλτρου, εξατμισης και ΜΕΤΑ να τοποθετησει το PC. Απο μονο του δεν θα κανει τιποτε!! Μετα απο ολα αυτα θα χασουμε στις μεσαιες και θα κερδισουμε στις υψηλες ¨η και το αντιθετο!!
Πολυ κακο για το τιποτα!!!!
Υ.Γ. 1- το PC στην αμερικη κανει θραυση σε ολες τις μοτοσυκλετες και οχι μονο στα GS, αλλα οσον αφορα τα GS κυρίως χρησιμοποιειται για αυξηση της δυναμης στις μεσαίες κι οχι στις υψηλες!!
2- το ειχα τοποθετησει δοκιμαστικα στο Βαραντερο μου αλλα δεν προσεξα τιποτε το ιδιαιτερο, ισως μια πιο στρωτη λειτουργια αλλα τιποτε παραπανω!! Βεβαια ουτε φιλτρο ουτε εξατμιση ειχα!!