GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 02-09-2009, 08:53
loulou1100gs Ο/Η loulou1100gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-Κέντρο, πιό κέντρο δεν γίνεται...
Μoto: R1100GS-XRV 650 και NX650 Dominator-ΧRV 750 RD 07-XTZ 750 Super Tenere
Μηνύματα: 615
Προεπιλογή Απάντηση: POWER COMMANDER !!!!!!!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Κι όμως!!!

Τα Power Commander λειτουργούν και μάλιστα πολύ καλά αν ξέρεις να τα ρυθμίσεις.
Μην μπερδεύεστε ότι το Power Commander το βάζεις για να αυξήσεις την ιπποδύναμη της μοτοσυκλέτας σου. ΔΕΝ το βάζεις γι' αυτό το λόγο κι αν το έβαλες γι' αυτόν, πέταξες τα λεφτά σου.

Το power commander τι κάνει ρε παίδες? Το λέει κι η ίδια η ονομασία του. Διαχειρίζεται την ισχύ του κινητήρα. Και την διαχειρίζεται όπως περίπου εσύ θες.

Όλοι κάνατε το ίδιο λάθος στις απαντήσεις σας. Θεωρήσατε δεδομένο ότι το power commander ανεβάζει την ιπποδύναμη. ΔΕΝ κάνει αυτό το πράγμα.

Το power commander, απλά, παίζει με τις ρυθμίσεις (τους χάρτες) και αλλάζει τα διαγράμματα ισχύος και ροπής κατά βούληση.

Με απλά λόγια.

Κάποιος ενδιαφέρεται να βγάζει το μηχανάκι του μεγαλύτερη ιπποδύναμη στις μεσαίες. Το ρυθμίζεις έτσι.
Κάποιος ενδιαφέρεται να βγάζει το μηχανάκι του μεγαλύτερη ιπποδύναμη ψηλά. Το ρυθμίζεις έτσι.

Αυτό κάνει το power commander. Δεν σου δίνει άλογα. Αν είχες 100, 100 θα έχεις και μετά, απλά σου βγάζει περισσότερα (απ' όσο με την στάνταρ χαρτογράφιση) σε χαμηλότερες στροφές. Δεν θα σου βγάλει 100 στις 5000 (εφόσον τα 100 τα βγάζει πχ στις 7000σαλ) αλλά θα σου βγάλει περισσότερα απ' όσα θα σου έβγαζε η στάνταρ ρύθμιση. Αν ας πούμε στις 5000σαλ το μοτέρ με την στάνταρ χαρτογράφισης σου έβγαζε 70 άλογα, με το power commander κι ανάλογα την ρύθμιση, θα σου βγάλει 80.
Και πως το κάνει αυτό? Το κάνει αλλάζοντας το μείγμα, το αβάνς κτλ.

Βέβαια πρέπει να επισημάνω πως αλλού κερδίζεις κι αλλού χάνεις. Έτσι φροντίζεις να χάνεις εκεί που δεν είναι σημαντικό για σένα, και να κερδίζεις εκεί που σε ενδιαφέρει.

Αν δεν δούλευε, δεν θα το είχαν στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες!!!
Αυτό είναι κύριοι το σύστημα= σύστημα διαχείρισης της υπάρχουσας ιπποδύναμης του κινητήρα και επιβοήθησης ορθότερης διαχείρισης της παροχής καυσίμου.Γι' αυτό άλλωστε στην συσκευασία πωλείται με τα μπέκ του ψεκασμού.Το σύστημα ΔΕΝ υπόσχεται αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα.Η διαδικασία αυτή προαπαιτεί και άλλα πράγματα.Βοηθά τον κινητήρα να δουλεύει καλύτερα σε επιλεγμένο φάσμα στροφών λειτουργίας αναλόγως των πεδίων χρήσης.Ο ιδανικός συνδυασμός για την προσδοκώμενη αύξηση θα ήταν = ροϊκή εξέλιξη+ελάφρωμα μετάλλων+ελευθέρωμα αναπνοής - εκπνοής+power commander.Και για όσους βιάζονται να το απορρίψουν: στις Η.Π.Α. κάνει θραύση στις πωλήσεις για B.M.W.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:50.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!