
07-04-2012, 00:14
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ζωγραφου
Μoto: R 1200 GS
|
|
Απάντηση: Αντοχη r 1200 gs σε χρονο κ χιλιομ.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Dent
Αρχηγου παροντος, πασα αρχη παυσατω.
Κυριοι ο Teo71 εχει 160000 km σε 3 χρονια. 
Νομιζω οτι δικαιουται να μιλησει 
|
Εδώ εδώ..
165.000 πλέον σε 27 μήνες..
Το λοιπόν..
Απόδοση κινητήρα, κάψιμο λαδιών, αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων σαν καινούριο..
Φρένα το ίδιο αποτελεσματικά, αλλά με ελαφρά χειρότερη αίσθηση. Ευθύνονται γιαυτό οι δισκόπλακες, οι οποίες πλέον είναι στα 3 χιλιοστά, (καινούριες είναι 4,5 και ο κατασκευαστής δίνει αλλαγή στα 4)..
Πλαστικά, χρώματα, εμφάνιση γενικότερα, μια χαρά, εκτός από ένα σκασιματάκι μισού πόντου στο χρώμα στο ρεζεβουάρ.. (εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε γρατζουνιές που τις προκάλεσα εγώ)..
Βλάβες..
50.000 χλμ σκάσιμο πίσω ανάρτησης (esa), αλλαγή στην εγγύηση..
70.000 χλμ, αντλία συμπλέκτη 250 ευρώ
110.000 χλμ, δίσκος, πλατώ, βολάν (στα 8αρια και μετά πλατώ βολάν πάνε μαζί) 700 ευρώ
150.000 χλμ, άξονας διαφορικού. Καινούριος κοστίζει 800 ευρώ, έβαλα μεταχειρισμένο, 250 ευρώ..
160.000 χλμ, συντήρηση - επισκευή πίσω ανάρτησης, στο k shock, 150 ευρώ + 50 ευρώ το βάλε βγάλε στο συνεργείο το σύνολο 200 ευρώ..
165.000 χλμ, δηλαδή χθές, αντικατάσταση εμπρός ανάρτησης, με μεταχειρισμένη Showa (esa), του 2010, με 10.000 χλμ, 150 ευρώ + 30 το βάλε βγάλε, το σύνολο 180 ευρώ..
Εν τέλει, αυτό που μετράει, είναι ότι 3,5 χρόνια & 165.000 χλμ μετά, εξακολουθώ να γουστάρω να οδηγάω το μηχανάκι μου..
Last edited by teo71; 07-04-2012 at 00:16.
|