Παιδιά ας ξεκαθαρίσουμε ένα δυο πράγματα:
Η αξιοπιστία μίας εταιρείας ή ενός μοντέλου είναι σχετική.
Δεν μπορείς να συγκρίνεις το GS με το VARADERO άμεσα. Διότι το δεύτερο αν του βάλεις να κάνει τ πράγματα που συνήθως κάνει το πρωτο θα τα φτυσει και το αντίστροφο.
ένας κάτοχος ενός Vstrom ή ενός Vara θα λυπηθεί τη μηχανή του να τη βάλει εκεί που μπορεί να μπει η GS.
Για να εξαγεις ασφαλεστερα συμπερασματα στατιστικά πρέπει να σταθμισεις κάποιες παραμέτρους:
1. ποιος είναι ο μέσος καταναλωτής κάθε φίρμας και μοντέλου.
2. Ποια χρήση κάνει στη μηχανή.
3. Ποιες είναι οι προσδοκίες του
4. Ποιες είναι οι πωλησεις κάθε μοντέλου.
5. Κόστος.
Παλαιότερα είχαν να το λένε για την αξιοπιστία των Toyota και την αναξιοπιστία των Alfa.
Το ερώτημα είναι ποσο αξιόπιστο θα ήταν ένα Toyota αν το οδηγησεις όπως μια Alfa ? Ασε που δεν μπορείς κιόλας...
Άφησα τελευταίο το θέμα Status symbol κάθε φίρμας και μοντέλου. Παίζει πολύ σημαντικο ρόλο κακά τα ψέματα.
H Toyota δεν θα τα κατάφερνε ποτέ στην premium κατηγορία αν δεν είχε φτιάξει τη LEXUS.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
|