![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#361
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 |
#362
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα ψαχνει ο p@p@s σου. |
#363
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Απόσπασμα:
Τεχνολογικα πάντως δεν έκανε κάτι...ίσα ίσα που ακόμα και τώρα έχει λιγότερα πράγματα από το gs...Η χόντα τουλάχιστον έβγαλε και ένα κιβώτιο διαμάντι άσχετα ότι το crosstourer το έκανε πατάτα σχεδιαστικα...η triumph έδωσε κάτι καινούργιο;; όχι... Το θέμα είναι ότι αντέγραψε ένα μηχανάκι σχεδίασης του 04 τροποποιημένο μέχρι το 2012 οπότε να δούμε του χρόνου με το νέο gs τι θα γίνει ![]() Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 |
#364
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 |
#365
|
|||
|
|||
![]()
Παιδιά ας ξεκαθαρίσουμε ένα δυο πράγματα:
Η αξιοπιστία μίας εταιρείας ή ενός μοντέλου είναι σχετική. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το GS με το VARADERO άμεσα. Διότι το δεύτερο αν του βάλεις να κάνει τ πράγματα που συνήθως κάνει το πρωτο θα τα φτυσει και το αντίστροφο. ένας κάτοχος ενός Vstrom ή ενός Vara θα λυπηθεί τη μηχανή του να τη βάλει εκεί που μπορεί να μπει η GS. Για να εξαγεις ασφαλεστερα συμπερασματα στατιστικά πρέπει να σταθμισεις κάποιες παραμέτρους: 1. ποιος είναι ο μέσος καταναλωτής κάθε φίρμας και μοντέλου. 2. Ποια χρήση κάνει στη μηχανή. 3. Ποιες είναι οι προσδοκίες του 4. Ποιες είναι οι πωλησεις κάθε μοντέλου. 5. Κόστος. Παλαιότερα είχαν να το λένε για την αξιοπιστία των Toyota και την αναξιοπιστία των Alfa. Το ερώτημα είναι ποσο αξιόπιστο θα ήταν ένα Toyota αν το οδηγησεις όπως μια Alfa ? Ασε που δεν μπορείς κιόλας... Άφησα τελευταίο το θέμα Status symbol κάθε φίρμας και μοντέλου. Παίζει πολύ σημαντικο ρόλο κακά τα ψέματα. H Toyota δεν θα τα κατάφερνε ποτέ στην premium κατηγορία αν δεν είχε φτιάξει τη LEXUS. Sent from my iPad using Tapatalk HD |
#366
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Διαλέγεις και παίρνεις!!!!! ![]() Απόσπασμα:
Αν χρησιμοποιείς μηχανή ον οφ για μοτοκρος, φυσικά και δεν το συζητάμε, απλά πράγματα!!!! ![]() |
#367
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ερώτηση: "Δεν μπορείς να συγκρίνεις το GS με το VARADERO άμεσα. Διότι το δεύτερο αν του βάλεις να κάνει τ πράγματα που συνήθως κάνει το πρωτο θα τα φτυσει και το αντίστροφο. "...ποιό είναι το αντίστροφο; ![]() |
#368
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Η παντελης απουσια κραδασμων? ![]() Το χαμηλοτερο κοστος ανταλλακτικων? ![]() Ολα εχουν τα υπερ και τα κατα τους....ας μην τα βλεπουμε μονοπλευρα.... ![]() |
#369
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=anegis;673564]Παιδιά ας ξεκαθαρίσουμε ένα δυο πράγματα:
Η αξιοπιστία μίας εταιρείας ή ενός μοντέλου είναι σχετική. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το GS με το VARADERO άμεσα. Διότι το δεύτερο αν του βάλεις να κάνει τ πράγματα που συνήθως κάνει το πρωτο θα τα φτυσει και το αντίστροφο. ένας κάτοχος ενός Vstrom ή ενός Vara θα λυπηθεί τη μηχανή του να τη βάλει εκεί που μπορεί να μπει η GS. ![]() Δηλαδή θεωρείς ότι ο μέσος χρήστης ενός Varadero και ενός Gs κάνουν τόσο διαφορετικά πράγματα; Πλάκα μας κάνεις; Επτά στα δέκα και από τα δύο είναι αλάσπωτα και περνάνε την ζωή τους σε δρομολόγια μέσα στη πόλη που ζεί ο κάτοχός τους άντε και στα γύρω χωριά. Μάλιστα όλοι αυτοί που κάνουν τέτοια χρήση οδηγούν και ξεκράνωτοι για να τους αναγνωρίζουν οι καθήμενοι στις καφετέριες. Κακά τα ψέματα όλοι εμείς που μας αρέσει να γυρνάμε με τη μηχανή και περιοριζόμαστε μόνο από τα χρήματα και τις λοιπές μας υποχρεώσεις είμαστε μειοψηφία. Τώρα όσον αφορά την αξιοπιστία τα Gs δεν είναι και τόσο αξιόπιστα (εάν κρίνω από αυτά των φίλων μου) γεγονός που πιστεύω ότι είναι εσκεμμένο από την εταιρία για να τα παίρνει. Έκτισε ένα image με ωραίο marketing και τώρα σου λέει εάν το θες θα τα χώνεις. Εκείνο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι η ζημιά στη πίσω δαγκάνα που έπαθε μέλος του ιστότοπου. Όλα τα άλλα είναι θέμα χρημάτων αλλά αυτό θα μπορούσε χαλαρά να του κοστίσει τη ζωή (ο Θεός να μας φυλάει όλους). Απαράδεκτη βλάβη θα έπρεπε κατά τον σχεδιασμό της μηχανής να έχουν ασφαλιστικές δικλείδες ώστε κάτι τέτοιο να μην είναι δυνατών να συμβεί. Αυτό που αναγνωρίζω στο Gs σε σχέση με το Vara είναι ότι δεν αντιμετωπίζει το κοσκίνισμα στο τιμόνι που εμφανίζεται στο Vara στις πολλές λάσπες και δουλεύει καλύτερα η μπροστινή ανάρτηση στα εγκάρσια λούκια στα υπόλοιπα δεν νομίζω ότι έχουν και μεγάλες διαφορές με θράσος, θάρρος, γνώση και τα κατάλληλα λάστιχα και με τα δύο πας σχεδόν παντού. Γενικά αυτά πάνε εμείς μπορούμε να τα πάμε; Για το Crossturer χωρίς να έχω ιδία πείρα διαβάζω (αφού κάνετε σύγκριση με Gs) ότι είναι πιο γρήγορο έχει καλύτερα κρατήματα, καλύτερα φρένα, καλύτερα φώτα και γενικά είναι καλύτερο γεγονός αναμενόμενο αφού το Gs έχει τόσα χρόνια στη πλάτη του. Στη τελική για μένα όλα τα παραπάνω δεν έχουν καμιά σημασία αλλά όλα είναι θέμα γούστου. Εάν δεν μου αρέσει εμφανισιακά μια μοτοσυκλέτα εάν όταν τη βλέπω δεν μου κάνει το κλικ δε πα να είναι η καλύτερη σε όλα τι να τη κάνω. Με την λογική αγοράζω αυτοκίνητο τη μηχανή την επιλέγω με αποκλειστικό κριτήριο τις ορέξεις της ψυχής. |
#370
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο τραπέζι… (Παγκοσμίως!) | black_hawk | Κόσμος | 6 | 31-12-2011 11:10 |
Στη μαζική παραγωγή το Honda Crosstourer | paliouras39 | Άλλες εταιρίες | 12 | 26-10-2011 00:35 |
ΝΕΟ HONDA CROSSTOURER (ex VARADERO) | IOTH1X | Άλλες εταιρίες | 1 | 27-05-2011 20:40 |
Honda NT 700 VA vs Suzuki AN 650 Exec ABS Ένα μίνι συγκριτικό | siraxanz | Άλλες εταιρίες | 48 | 10-05-2011 09:24 |