View Single Post
  #50  
Παλιό 01-09-2012, 17:15
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν κατάλαβες τι έκανα μάλλον

Είναι θέμα μηχανικής αυτή η ρύθμιση που σου λέω. Δηλ. με αυτήν την ρύθμιση πετυχαίνεις να ξεκινούν να ρουφάνε αέρα μαζί οι κύλινδροι άσχετα με το τα απόδοση βγάζει ο καθένας, για να εξαλείψεις το φαινόμενο του να ανοίγει πρώτα ο ένας κύλινδρος κ μετά από 1 χιλιοστό της ντίζας να ανοίγει ο 2ος με αρρυθμίες στις πρώτες στροφές του κινητήρας με ότι αυτό συνεπάγεται στην ροπή από τις πρώτες στροφές μετά τις 1.100 του ρελαντί.

Ο συγχρονισμός των κυλίνδρων (επειδή το ελέγχω σε κάθε service με εγκέφαλο και υποπιεσόμετρα) δεν είναι θέμα μόνο μηχανικής, αλλά και TPS και step motors. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Δεν είναι τυχαίο το οτι στροφόμετρο παίζει σαν VUμετρο κονσόλας ήχου όταν το μοτέρ είναι κρύο και δουλεύει σαν ραπτομηχανή, όντας συγχρονισμένο, όταν πιάσει θερμοκρασια.
Το οτί οι κύλινδροι έχουν μια μικρή διαφορά στη απόσταση, πάνω κάτω στα 1100-1150 και μπροστά πίσω στα 1200, έχεις σκεφτεί μήπως παίζουν κάποιο ρόλο στην κλίση των πεταλούδων?
Reply With Quote