![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Δεν κατάλαβες τι έκανα μάλλον
![]() Είναι θέμα μηχανικής αυτή η ρύθμιση που σου λέω. Δηλ. με αυτήν την ρύθμιση πετυχαίνεις να ξεκινούν να ρουφάνε αέρα μαζί οι κύλινδροι άσχετα με το τα απόδοση βγάζει ο καθένας, για να εξαλείψεις το φαινόμενο του να ανοίγει πρώτα ο ένας κύλινδρος κ μετά από 1 χιλιοστό της ντίζας να ανοίγει ο 2ος με αρρυθμίες στις πρώτες στροφές του κινητήρας με ότι αυτό συνεπάγεται στην ροπή από τις πρώτες στροφές μετά τις 1.100 του ρελαντί. Για την ρύθμιση με ζεστό κινητήρα έχω κάποιον άλλο τρόπο στο νού, που έχει να κάνει με τους αυλούς εισαγωγής κ το φιλτροκούτι αφήνωντας τις ντίζες όπως προείπα, τον δοκιμάζω κ τα λέμε. Last edited by JohnGS1100; 01-09-2012 at 17:04. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ο συγχρονισμός των κυλίνδρων (επειδή το ελέγχω σε κάθε service με εγκέφαλο και υποπιεσόμετρα) δεν είναι θέμα μόνο μηχανικής, αλλά και TPS και step motors. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Δεν είναι τυχαίο το οτι στροφόμετρο παίζει σαν VUμετρο κονσόλας ήχου όταν το μοτέρ είναι κρύο και δουλεύει σαν ραπτομηχανή, όντας συγχρονισμένο, όταν πιάσει θερμοκρασια. Το οτί οι κύλινδροι έχουν μια μικρή διαφορά στη απόσταση, πάνω κάτω στα 1100-1150 και μπροστά πίσω στα 1200, έχεις σκεφτεί μήπως παίζουν κάποιο ρόλο στην κλίση των πεταλούδων?
|
![]() |
|
|