View Single Post
  #48  
Παλιό 09-09-2012, 15:19
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Σήμερα άλλαξα το φίλτρο βενζίνης κ έβαλα ένα πλαστικό after market του εμπορίου. Τα βηξίματα σχεδόν εξαφανίστηκαν και το ρελαντί έστρωσε ακόμη περισσότερο. Μία εβδομάδα τώρα έλυσα όλο το σύστημα ψεκασμού για να βρω το πρόβλημα. Ξεκίνησα μεν από το φίλτρο βενζίνης αλλά απλά το καθάρισα κ πίστευα ότι θα δούλευε σωστά. Διάβασα όμως εδώ (πολύ χρήσιμο site) ότι το φίλτρο βενζίνης της bmw έχει ευπάθεια στο ελάχιστο νερό κ διαλύεται, οπότε θέλει άμεσα αλλαγή.

Ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης συνήθως τον αλλάζουν με αυτόν του 1150, αλλάχθηκε με έναν από 316 του 1993-94 Ε36 (3 bar) 20 ευρώ από ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
Για να βγει, το μανουαλ αναφέρει ότι πρέπει να λυθεί το φιλτροκούτι, το οποίο βγαίνει αφού βγάλουμε όλο το πίσω μέρος (ρόδα, φρένα, αμορτισέρ κλπ.) κ σηκώσουμε την βάση των σελών (πίσω φτερό).
Βρήκα έναν άλλο τρόπο, ξεβιδώνουμε απλώς κ βγάζουμε μπαταρία, σύστημα abs κ μετά βγάζουμε την μεταλική βάση που κάθονται αυτά κ έχεις φάτσα κάρτα τον ρυθμιστή πίεσης. Αρνητικό της υπόθεσης είναι ότι πρέπει να κάνεις εξαέρωση μετά το σύστημα του ABS.

Anyway μάθαμε αρκετά για την συντήρηση της μηχανής, είναι μεν απλή υπόθεση αλλά θελει καλά εργαλεία, όρεξη για μελέτη κ ελιγμούς στην αναζήτηση εναλλάξιμων ανταλλακτικών από αυτά των πανακριβων original των GS, που κάνουν την ίδια δουλειά με πολύ λιγότερα χρήματα.
Reply With Quote