GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 09-09-2012, 16:19
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Σήμερα άλλαξα το φίλτρο βενζίνης κ έβαλα ένα πλαστικό after market του εμπορίου. Τα βηξίματα σχεδόν εξαφανίστηκαν και το ρελαντί έστρωσε ακόμη περισσότερο. Μία εβδομάδα τώρα έλυσα όλο το σύστημα ψεκασμού για να βρω το πρόβλημα. Ξεκίνησα μεν από το φίλτρο βενζίνης αλλά απλά το καθάρισα κ πίστευα ότι θα δούλευε σωστά. Διάβασα όμως εδώ (πολύ χρήσιμο site) ότι το φίλτρο βενζίνης της bmw έχει ευπάθεια στο ελάχιστο νερό κ διαλύεται, οπότε θέλει άμεσα αλλαγή.

Ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης συνήθως τον αλλάζουν με αυτόν του 1150, αλλάχθηκε με έναν από 316 του 1993-94 Ε36 (3 bar) 20 ευρώ από ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
Για να βγει, το μανουαλ αναφέρει ότι πρέπει να λυθεί το φιλτροκούτι, το οποίο βγαίνει αφού βγάλουμε όλο το πίσω μέρος (ρόδα, φρένα, αμορτισέρ κλπ.) κ σηκώσουμε την βάση των σελών (πίσω φτερό).
Βρήκα έναν άλλο τρόπο, ξεβιδώνουμε απλώς κ βγάζουμε μπαταρία, σύστημα abs κ μετά βγάζουμε την μεταλική βάση που κάθονται αυτά κ έχεις φάτσα κάρτα τον ρυθμιστή πίεσης. Αρνητικό της υπόθεσης είναι ότι πρέπει να κάνεις εξαέρωση μετά το σύστημα του ABS.

Anyway μάθαμε αρκετά για την συντήρηση της μηχανής, είναι μεν απλή υπόθεση αλλά θελει καλά εργαλεία, όρεξη για μελέτη κ ελιγμούς στην αναζήτηση εναλλάξιμων ανταλλακτικών από αυτά των πανακριβων original των GS, που κάνουν την ίδια δουλειά με πολύ λιγότερα χρήματα.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 09-09-2012, 17:53
staikosn1 Ο/Η staikosn1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R1100 GS
Μηνύματα: 526
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Συνηθως το φιλτρο βενζινης εφοσον εχεις παρεμβει μπαινει εξωτερικα
πραγμα το οποιο κανει και ευκολοτερη την αλλαγη του αλλα και το τσεκαρισμα.
Ειναι μια δουλεια που θα γινει στο αμμεσο μελλον στο μηχανακι μου.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 10-09-2012, 03:06
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
............

Ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης συνήθως τον αλλάζουν με αυτόν του 1150, αλλάχθηκε με έναν από 316 του 1993-94 Ε36 (3 bar) 20 ευρώ από ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
Είχε πρόβλημα o δικός σου ?

Για να βγει, το μανουαλ αναφέρει ότι πρέπει να λυθεί το φιλτροκούτι, το οποίο βγαίνει αφού βγάλουμε όλο το πίσω μέρος (ρόδα, φρένα, αμορτισέρ κλπ.) κ σηκώσουμε την βάση των σελών (πίσω φτερό).
Βρήκα έναν άλλο τρόπο
, ξεβιδώνουμε απλώς κ βγάζουμε μπαταρία, σύστημα abs κ μετά βγάζουμε την μεταλική βάση που κάθονται αυτά κ έχεις φάτσα κάρτα τον ρυθμιστή πίεσης. Αρνητικό της υπόθεσης είναι ότι πρέπει να κάνεις εξαέρωση μετά το σύστημα του ABS.

Anyway μάθαμε αρκετά για την συντήρηση της μηχανής, είναι μεν απλή υπόθεση αλλά θελει καλά εργαλεία, όρεξη για μελέτη κ ελιγμούς στην αναζήτηση εναλλάξιμων ανταλλακτικών από αυτά των πανακριβων original των GS, που κάνουν την ίδια δουλειά με πολύ λιγότερα χρήματα.
<<Συνήθως>> ??? … συνήθως δεν τον αλλάζουν ... γενικώς !!!

Eάν θέλει κάποιος να πειραματιστεί, να βγάλει άλογα κ.α. τέτοια καλώς, αλλά αυτά δεν είναι <<συνήθως>>.


Υ.Γ.
Ααα ναι και μετά απ΄ όλα αυτά μην ποστάρεις : << γιατί μου καίει 10 λίτρα τα 100 χιλ.???>> …. ή μην βγάλεις συμπέρασμα (τεκμηριωμένο κι από ξένα φόρουμ) ότι ο κινητήρας έχει όριο εύρυθμης λειτουργίας τα 70.000 !!!

Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:59.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!