
16-09-2012, 13:02
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS.
Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω.
Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε.......
Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη.........
Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....
|
Γιώργο αυτό που λες είναι φυσιολογικό και δε μου κάνει καμία εντύπωση. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι στο ΜΟΤΟ στο τεύχος Ιουλίου , αν δεν κάνω λάθος, ο συντάκτης έγραφε ότι το Honda υπερέχει του GS σε οποιοδήποτε δρόμο. έτσι ακριβώς το διατύπωνε και γι αυτό μου έκανε εντύπωση, τη στιγμή που εκτός της κάστερ, έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από το GS. Πώς γίνεται να στρίψει πιο γρήγορα κι εύκολα σε κλειστά "S" και σε φουρκέτες;
Θα ήθελα να οδηγήσω το Honda κάποια στιγμή, αλλά όχι στην Αθήνα. Σε στροφιλίκι το θέλω
|