![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS. Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω. Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε....... Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη......... Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS..... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Γιώργο αυτό που λες είναι φυσιολογικό και δε μου κάνει καμία εντύπωση. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι στο ΜΟΤΟ στο τεύχος Ιουλίου , αν δεν κάνω λάθος, ο συντάκτης έγραφε ότι το Honda υπερέχει του GS σε οποιοδήποτε δρόμο. έτσι ακριβώς το διατύπωνε και γι αυτό μου έκανε εντύπωση, τη στιγμή που εκτός της κάστερ, έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από το GS. Πώς γίνεται να στρίψει πιο γρήγορα κι εύκολα σε κλειστά "S" και σε φουρκέτες; Θα ήθελα να οδηγήσω το Honda κάποια στιγμή, αλλά όχι στην Αθήνα. Σε στροφιλίκι το θέλω
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=GeorgeP;759221]καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS. Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω. Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε....... Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη......... Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....[/QUOTE Γιωργο.... εγω με την γωνια του crosstourer θα ετρωγα τα μουτρα μου σε φουρκετα.... ασε που σε στριφτερο δρομο εμεινα χλμ πισω... απο βαραντερο.. τεσπα, εμενα με αρεσε που δεν ειχε πολυ μεγαλη γωνια τοο GS, τωρα να δουμε το τι θα βγει.... αρχηζω και βλεπω με καλο ματι το triumph.... ξερετε ποτε το παρουσιαζουν???? το GS εννοοω |
|
#4
|
|||
|
|||
|
[quote=ltsiorak;759418]
Απόσπασμα:
.... xmm...... άρα μούφες γράφουν τα περιοδικά, το ΜΟΤΟ συγκεκριμένα;
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Θοδωρη Το περιοδικο ειχε δικιο, ΝΑΙ το τουρερ ειναι καλλυτερο του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ GS σε οποιονδηποτε δρομο ΠΛΗΝ χωματος......αν δεν το εγραφε ετσι ο συντακτης καπως θα το εννουσε διοτι δεν μπορει να ητο τοσο βλακας...... Εκανα με το τουρερ καμια 250αρια κμ, Θοδωρα, το μηχανακι ειναι απο αλλον πλανητη εν σχεση με τα βαραντερο και με τα GS....πρέπει να κατανοηθει πληρως αυτο. Εχει κανα δυο ελατωματα (προστασια απο τα στοιχεια της φυσης και μεγεθος) οπως εχω γραψει και στο σχετικο με το μοντελο νημα αλλα στα υπολοιπα δεν εχει αντιπαλο. Σε κλειστα κομματια πασχει, δεν ειναι φτιαγμενο γιαυτα......πως αλλωστε να μην πασχει αφου με καστερ 27 μοιρες και μεταξονιο 1595mm ε, δεν μπορεις να το πεις και στριφτερο κλειστων κομματιων ουτε και χωματινης αποστολης φυσικα. Παντως Θοδωρα τα παραπανω μεγαλα μεγεθη γνωριζεις πολυ καλα οτι ειναι εκ των ουκ ανευ στους ανοικτους δρομους και στις ανοικτες καμπες...... Απόσπασμα:
Οπως δεν γινεται και με το βαραντερο με το οποιο εχουν παραπλησια μεγεθη, το Βαρα εχει καστερ 27 μοιρες και 30' το τουρερ 27 μοιρες, το Βαρα εχει μεταξονιο 1560μμ και το τουρερ 1595μμ....ε, δεν ειναι και τεραστιες οι διαφορες ωστε να σε περνουν τα βαραντερο....εκτος κι αν ο αναβατης του ηταν ο ''παω διχως αυριο με τον Αγ. Πετρο στο πλαι μου''. Last edited by GeorgeP; 17-09-2012 at 09:58. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Γιώργο δεν βρίσκεις αυτά που γράφεις αντιφατικά ??? είναι σε <<κάθε >> δρόμο καλύτερο ή μόνο σε ανοικτούς – αυτοκινητοδρόμους, οι επαρχιακοί δεν είναι δρόμοι? Για μένα είναι μια βλακεία και μισή. Η προχειροδουλειά φαίνεται και από το ότι δεν του έφταιξαν ένα δικό του κιβώτιο και τελικιάζει με ... 4η ! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
1199
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το τελικιαζει με 4η σημαινει ροπη....πολυ ροπη και απο χαμηλα....πολυ χαμηλα...πιστεψε με ειναι απολαυση να κινεισαι με 6η και 2,200 στροφες με 80-90 και κατι στο κοντερ και να ανοιγεις το γκαζι, χωρις να κατεβασεις και να σου κολλαει το στομαχι στην σπονδυλικη σου στηλη....... Οσο για την προστασια...ελλειπεστατη, σε βαραει ο αερας απο παντου αρα και η βροχη και τα ποδια σου τεινουν να ανοιξουν στις υψηλες, ακατανοητα πραγματα δλδ για ενα βαραντερο π.χ.. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα....
![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
ειδες εσυ κανενα νεο??? αμην και ποτε....
εχουμε εξαντλησει τα παντα... τωρα σε λιγο θα μιλαμε για παπια... και υδροψυκτο ακομη να δουμε... |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Τελευταία νέα απο την Λιβύη | bloger73 | Επικαιρότητα | 11 | 18-03-2011 22:22 |
| "Η Τελευταία Ομιλία (Ράντυ Πάους)", κι άλλη τροφή για σκέψη... | gemara | Διάφορα | 8 | 06-11-2010 14:07 |
| ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 17:13 |
| Τελευταία για το r1200gs | sakmant | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 5 | 06-07-2010 18:31 |
| F650GS H Τελευταία εξόρμηση | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Χωμάτινες εξορμήσεις | 3 | 24-01-2010 13:45 |