GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Νέα μοντέλα BMW

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Κλειστό θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 16-09-2012, 12:18
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Διοτι Γιωργο βλεπω μια καστερ αντε γεια.... και δεν με αρεσε η παρατηρηση του ποιο ασφαλτινου στησιματος...
καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS.
Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω.

Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε.......

Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη.........
Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....
  #2  
Παλιό 16-09-2012, 14:02
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS.
Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω.

Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε.......

Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη.........
Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....


Γιώργο αυτό που λες είναι φυσιολογικό και δε μου κάνει καμία εντύπωση. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι στο ΜΟΤΟ στο τεύχος Ιουλίου , αν δεν κάνω λάθος, ο συντάκτης έγραφε ότι το Honda υπερέχει του GS σε οποιοδήποτε δρόμο. έτσι ακριβώς το διατύπωνε και γι αυτό μου έκανε εντύπωση, τη στιγμή που εκτός της κάστερ, έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από το GS. Πώς γίνεται να στρίψει πιο γρήγορα κι εύκολα σε κλειστά "S" και σε φουρκέτες;
Θα ήθελα να οδηγήσω το Honda κάποια στιγμή, αλλά όχι στην Αθήνα. Σε στροφιλίκι το θέλω
  #3  
Παλιό 16-09-2012, 16:01
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

[QUOTE=GeorgeP;759221]καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS.
Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω.

Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε.......

Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη.........
Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....[/QUOTE

Γιωργο.... εγω με την γωνια του crosstourer θα ετρωγα τα μουτρα μου σε φουρκετα.... ασε που σε στριφτερο δρομο εμεινα χλμ πισω... απο βαραντερο..

τεσπα, εμενα με αρεσε που δεν ειχε πολυ μεγαλη γωνια τοο GS, τωρα να δουμε το τι θα βγει....

αρχηζω και βλεπω με καλο ματι το triumph....

ξερετε ποτε το παρουσιαζουν???? το GS εννοοω
  #4  
Παλιό 16-09-2012, 17:22
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

[quote=ltsiorak;759418]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS.
Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω.

Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε.......

Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη.........
Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....[/QUOTE

Γιωργο.... εγω με την γωνια του crosstourer θα ετρωγα τα μουτρα μου σε φουρκετα.... ασε που σε στριφτερο δρομο εμεινα χλμ πισω... απο βαραντερο..

τεσπα, εμενα με αρεσε που δεν ειχε πολυ μεγαλη γωνια τοο GS, τωρα να δουμε το τι θα βγει....

αρχηζω και βλεπω με καλο ματι το triumph....

ξερετε ποτε το παρουσιαζουν???? το GS εννοοω


....
xmm......
άρα μούφες γράφουν τα περιοδικά, το ΜΟΤΟ συγκεκριμένα;
  #5  
Παλιό 17-09-2012, 09:56
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο αυτό που λες είναι φυσιολογικό και δε μου κάνει καμία εντύπωση. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι στο ΜΟΤΟ στο τεύχος Ιουλίου , αν δεν κάνω λάθος, ο συντάκτης έγραφε ότι το Honda υπερέχει του GS σε οποιοδήποτε δρόμο. έτσι ακριβώς το διατύπωνε και γι αυτό μου έκανε εντύπωση, τη στιγμή που εκτός της κάστερ, έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από το GS. Πώς γίνεται να στρίψει πιο γρήγορα κι εύκολα σε κλειστά "S" και σε φουρκέτες;
Θα ήθελα να οδηγήσω το Honda κάποια στιγμή, αλλά όχι στην Αθήνα. Σε στροφιλίκι το θέλω

Θοδωρη

Το περιοδικο ειχε δικιο, ΝΑΙ το τουρερ ειναι καλλυτερο του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ GS σε οποιονδηποτε δρομο ΠΛΗΝ χωματος......αν δεν το εγραφε ετσι ο συντακτης καπως θα το εννουσε διοτι δεν μπορει να ητο τοσο βλακας......
Εκανα με το τουρερ καμια 250αρια κμ, Θοδωρα, το μηχανακι ειναι απο αλλον πλανητη εν σχεση με τα βαραντερο και με τα GS....πρέπει να κατανοηθει πληρως αυτο. Εχει κανα δυο ελατωματα (προστασια απο τα στοιχεια της φυσης και μεγεθος) οπως εχω γραψει και στο σχετικο με το μοντελο νημα αλλα στα υπολοιπα δεν εχει αντιπαλο.
Σε κλειστα κομματια πασχει, δεν ειναι φτιαγμενο γιαυτα......πως αλλωστε να μην πασχει αφου με καστερ 27 μοιρες και μεταξονιο 1595mm ε, δεν μπορεις να το πεις και στριφτερο κλειστων κομματιων ουτε και χωματινης αποστολης φυσικα.
Παντως Θοδωρα τα παραπανω μεγαλα μεγεθη γνωριζεις πολυ καλα οτι ειναι εκ των ουκ ανευ στους ανοικτους δρομους και στις ανοικτες καμπες......

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιωργο.... εγω με την γωνια του crosstourer θα ετρωγα τα μουτρα μου σε φουρκετα.... ασε που σε στριφτερο δρομο εμεινα χλμ πισω... απο βαραντερο..
...............................................................................................
Μα κι εσυ σε φουρκετα πηγες να μπεις με κροσστουρερ φορτωμενος με Κμ? Δεν γινεται.......δεν ειναι multistrada.......
Οπως δεν γινεται και με το βαραντερο με το οποιο εχουν παραπλησια μεγεθη, το Βαρα εχει καστερ 27 μοιρες και 30' το τουρερ 27 μοιρες, το Βαρα εχει μεταξονιο 1560μμ και το τουρερ 1595μμ....ε, δεν ειναι και τεραστιες οι διαφορες ωστε να σε περνουν τα βαραντερο....εκτος κι αν ο αναβατης του ηταν ο ''παω διχως αυριο με τον Αγ. Πετρο στο πλαι μου''.

Last edited by GeorgeP; 17-09-2012 at 09:58.
  #6  
Παλιό 17-09-2012, 22:35
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Θοδωρη

Το περιοδικο ειχε δικιο, ΝΑΙ το τουρερ ειναι καλλυτερο του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ GS σε οποιονδηποτε δρομο ΠΛΗΝ χωματος......αν δεν το εγραφε ετσι ο συντακτης καπως θα το εννουσε διοτι δεν μπορει να ητο τοσο βλακας......
Εκανα με το τουρερ καμια 250αρια κμ, Θοδωρα, το μηχανακι ειναι απο αλλον πλανητη εν σχεση με τα βαραντερο και με τα GS....πρέπει να κατανοηθει πληρως αυτο. Εχει κανα δυο ελατωματα (προστασια απο τα στοιχεια της φυσης και μεγεθος) οπως εχω γραψει και στο σχετικο με το μοντελο νημα αλλα στα υπολοιπα(?) δεν εχει αντιπαλο.
Σε κλειστα κομματια πασχει, δεν ειναι φτιαγμενο γιαυτα......πως αλλωστε να μην πασχει αφου με καστερ 27 μοιρες και μεταξονιο 1595mm ε, δεν μπορεις να το πεις και στριφτερο κλειστων κομματιων ουτε και χωματινης αποστολης φυσικα.
Παντως Θοδωρα τα παραπανω μεγαλα μεγεθη γνωριζεις πολυ καλα οτι ειναι εκ των ουκ ανευ στους ανοικτους δρομους και στις ανοικτες καμπες...... Εκεί δηλαδή που θα έπρεπε να έχει προστασία από τα στοιχεία της φύσης… που παραπάνω λες ότι πάσχει !




Μα κι εσυ σε φουρκετα πηγες να μπεις με κροσστουρερ φορτωμενος με Κμ? Δεν γινεται.......δεν ειναι multistrada....... ΟΥΤΕ GS !!!!!!!!!

Οπως δεν γινεται και με το βαραντερο με το οποιο εχουν παραπλησια μεγεθη, το Βαρα εχει καστερ 27 μοιρες και 30' το τουρερ 27 μοιρες, το Βαρα εχει μεταξονιο 1560μμ και το τουρερ 1595μμ....ε, δεν ειναι και τεραστιες οι διαφορες ωστε να σε περνουν τα βαραντερο....εκτος κι αν ο αναβατης του ηταν ο ''παω διχως αυριο με τον Αγ. Πετρο στο πλαι μου''.
Το ΜΟΤΟ γράφει αυτά που <<πρέπει>> να γράψει ένα περιοδικό …


Γιώργο δεν βρίσκεις αυτά που γράφεις αντιφατικά ??? είναι σε <<κάθε >> δρόμο καλύτερο ή μόνο σε ανοικτούς – αυτοκινητοδρόμους, οι επαρχιακοί δεν είναι δρόμοι?



Για μένα είναι μια βλακεία και μισή. Η προχειροδουλειά φαίνεται και από το ότι δεν του έφταιξαν ένα δικό του κιβώτιο και τελικιάζει με ... 4η !
  #7  
Παλιό 18-09-2012, 00:16
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ΜΟΤΟ γράφει αυτά που <<πρέπει>> να γράψει ένα περιοδικό …


Γιώργο δεν βρίσκεις αυτά που γράφεις αντιφατικά ??? είναι σε <<κάθε >> δρόμο καλύτερο ή μόνο σε ανοικτούς – αυτοκινητοδρόμους, οι επαρχιακοί δεν είναι δρόμοι?



Για μένα είναι μια βλακεία και μισή. Η προχειροδουλειά φαίνεται και από το ότι δεν του έφταιξαν ένα δικό του κιβώτιο και τελικιάζει με ... 4η !

1199
  #8  
Παλιό 18-09-2012, 00:18
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ΜΟΤΟ γράφει αυτά που <<πρέπει>> να γράψει ένα περιοδικό …


Γιώργο δεν βρίσκεις αυτά που γράφεις αντιφατικά ??? είναι σε <<κάθε >> δρόμο καλύτερο ή μόνο σε ανοικτούς – αυτοκινητοδρόμους, οι επαρχιακοί δεν είναι δρόμοι?



Για μένα είναι μια βλακεία και μισή. Η προχειροδουλειά φαίνεται και από το ότι δεν του έφταιξαν ένα δικό του κιβώτιο και τελικιάζει με ... 4η !
Eιναι παντου καλυτερο.............σε ανοικτους δρομους ειναι απιαστο και σε επαρχιακους απολαυστικο.....ξυνεις ρε παιδι μου κατω πως το λενε!!! Στον Αναβυσσου-σουνιου πηγαινα με τους μαρσπιεδες κατω.....σε κατι κλειστα κοματια ομως δεν μέπαιρνε κι εκοβα.

Το τελικιαζει με 4η σημαινει ροπη....πολυ ροπη και απο χαμηλα....πολυ χαμηλα...πιστεψε με ειναι απολαυση να κινεισαι με 6η και 2,200 στροφες με 80-90 και κατι στο κοντερ και να ανοιγεις το γκαζι, χωρις να κατεβασεις και να σου κολλαει το στομαχι στην σπονδυλικη σου στηλη.......

Οσο για την προστασια...ελλειπεστατη, σε βαραει ο αερας απο παντου αρα και η βροχη και τα ποδια σου τεινουν να ανοιξουν στις υψηλες, ακατανοητα πραγματα δλδ για ενα βαραντερο π.χ..
  #9  
Παλιό 18-09-2012, 00:31
teo71 Ο/Η teo71 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ζωγραφου
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,983
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα....
  #10  
Παλιό 18-09-2012, 00:38
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από teo71 Εμφάνιση μηνυμάτων
Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα....
ειδες εσυ κανενα νεο??? αμην και ποτε....

εχουμε εξαντλησει τα παντα... τωρα σε λιγο θα μιλαμε για παπια... και υδροψυκτο ακομη να δουμε...
Κλειστό θέμα


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τελευταία νέα απο την Λιβύη bloger73 Επικαιρότητα 11 18-03-2011 22:22
"Η Τελευταία Ομιλία (Ράντυ Πάους)", κι άλλη τροφή για σκέψη... gemara Διάφορα 8 06-11-2010 14:07
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 jmar Πωλήσεις μοτοσυκλετών 40 11-10-2010 17:13
Τελευταία για το r1200gs sakmant Πωλήσεις μοτοσυκλετών 5 06-07-2010 18:31
F650GS H Τελευταία εξόρμηση ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Χωμάτινες εξορμήσεις 3 24-01-2010 13:45


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:04.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!