
18-09-2012, 00:18
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Το ΜΟΤΟ γράφει αυτά που <<πρέπει>> να γράψει ένα περιοδικό …
Γιώργο δεν βρίσκεις αυτά που γράφεις αντιφατικά ??? είναι σε <<κάθε >> δρόμο καλύτερο ή μόνο σε ανοικτούς – αυτοκινητοδρόμους, οι επαρχιακοί δεν είναι δρόμοι?
Για μένα είναι μια βλακεία και μισή. Η προχειροδουλειά φαίνεται και από το ότι δεν του έφταιξαν ένα δικό του κιβώτιο και τελικιάζει με ... 4η !
|
Eιναι παντου καλυτερο.............σε ανοικτους δρομους ειναι απιαστο και σε επαρχιακους απολαυστικο.....ξυνεις ρε παιδι μου κατω πως το λενε!!! Στον Αναβυσσου-σουνιου πηγαινα με τους μαρσπιεδες κατω.....σε κατι κλειστα κοματια ομως δεν μέπαιρνε κι εκοβα.
Το τελικιαζει με 4η σημαινει ροπη....πολυ ροπη και απο χαμηλα....πολυ χαμηλα...πιστεψε με ειναι απολαυση να κινεισαι με 6η και 2,200 στροφες με 80-90 και κατι στο κοντερ και να ανοιγεις το γκαζι, χωρις να κατεβασεις και να σου κολλαει το στομαχι στην σπονδυλικη σου στηλη.......
Οσο για την προστασια...ελλειπεστατη, σε βαραει ο αερας απο παντου αρα και η βροχη και τα ποδια σου τεινουν να ανοιξουν στις υψηλες, ακατανοητα πραγματα δλδ για ενα βαραντερο π.χ..
|