
25-04-2013, 22:12
|
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07
ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
|
|
Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evo
Πριν χαρακτηρίσεις τον συμφορουμίτη σου, ως εγωιστή κ εγκληματία, σκέψου τα παρακάτω:
1. Κατά τα πρώτα 15-20 λεπτά της ώρας, που θα ξεκινήσει ένα όχημα, ο καταλύτης δεν λειτουγεί (λένε μάλιστα, ότι τα καυσαέρια είναι πιο επιβλαβή, κατα το χρονικό αυτό διάστημα, από αυτά ενός ίδιου οχήματος χωρίς καταλύτη)
2. Στην Ελλάδα 5 στους 10 καταλύτες δε λειτουργούν σωστά. Είναι χαλασμένοι, βουλωμένοι, σπασμένοι κλπ.
3. Λεωφορεία, φορτηγά, καπνοδόχοι θέρμανσης, εργοστάσια κλπ κλπ ξερνάνε δηλητήρια γύρω σου 24 ώρες το 24ωρο.
4. Μία καλά συντηρημένη μοτοσυκλέτα χωρίς καταλύτη, πιθανότατα περνάει τον έλεγχο καυσαερίων, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια της νομοθεσίας.
5. Η επιβάρυνση στο περιβάλλον από την αφαίρεση του καταλύτη σε μια μοτοσυκλέτα είναι εντελώς αμελητέα, οπότε θα έπερεπε να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι στον τρόπο αντίδρασης και καταδίκης του εγκληματία.
ΔΕ συστήνω την αφαίρεση των καταλυτών. Είναι παράνομο και αντικοινωνικό, απλά δε το θεωρώ και τόσο μεγάλο έγκλημα.
Εμένα πάντως θα με ενδιέφερε να διαβάσω απόψεις για το κέρδος σε ισχύ/ροπή κατόπιν αφαίρεσης καταλύτη, αλλαγής φίλτρου κλπ.
|
Ωραία, αφού δεν θα είναι ο μοναδικός, μου βάζεις ιδέες να το κάνω κι εγώ.
|