![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
αφου θελεις νευρο κε αλογα τσιμπα αυτη την ακραπα μεσο HPN κε θα τα δεις ολα
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
...
Last edited by mario; 25-04-2013 at 19:25. |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
1. Κατά τα πρώτα 15-20 λεπτά της ώρας, που θα ξεκινήσει ένα όχημα, ο καταλύτης δεν λειτουγεί (λένε μάλιστα, ότι τα καυσαέρια είναι πιο επιβλαβή, κατα το χρονικό αυτό διάστημα, από αυτά ενός ίδιου οχήματος χωρίς καταλύτη) 2. Στην Ελλάδα 5 στους 10 καταλύτες δε λειτουργούν σωστά. Είναι χαλασμένοι, βουλωμένοι, σπασμένοι κλπ. 3. Λεωφορεία, φορτηγά, καπνοδόχοι θέρμανσης, εργοστάσια κλπ κλπ ξερνάνε δηλητήρια γύρω σου 24 ώρες το 24ωρο. 4. Μία καλά συντηρημένη μοτοσυκλέτα χωρίς καταλύτη, πιθανότατα περνάει τον έλεγχο καυσαερίων, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια της νομοθεσίας. 5. Η επιβάρυνση στο περιβάλλον από την αφαίρεση του καταλύτη σε μια μοτοσυκλέτα είναι εντελώς αμελητέα, οπότε θα έπερεπε να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι στον τρόπο αντίδρασης και καταδίκης του εγκληματία. ΔΕ συστήνω την αφαίρεση των καταλυτών. Είναι παράνομο και αντικοινωνικό, απλά δε το θεωρώ και τόσο μεγάλο έγκλημα. Εμένα πάντως θα με ενδιέφερε να διαβάσω απόψεις για το κέρδος σε ισχύ/ροπή κατόπιν αφαίρεσης καταλύτη, αλλαγής φίλτρου κλπ. |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
Σε πολλα τελικα περιλαμβανεται ο καταλυτης εντος.Δεν ξερω για τα 1200αρια αλλα για το 800αρι ειναι εντος του τελικου.
Sent from the dark side of the moon. |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
Αρα ετσι παμε για λαιμους και τα σχετικα συν το τελικο
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
αυτη η εξατμηση ειναι για πολυ ψυλα γραματα αρκη να σου πω Νικο οτι ειναι κοντα στα 2500 ευρω αλλα καμια σχεση με της εξατμησης που βλεπεις
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
αλλα επειδη με ενδιαφερει το αποτελεσμα 8α την παρω.οποτε 8ελουμε φουλ συστημα ακραποβιτς φιλτρο αερα και λογικα καποιο χαρτη στον εγκεφαλο σωστα?οσο για την εξατμιση μου φαινεται την εχει μεσα στο σαιτ της ακραποβιτς
|
![]() |
|
|