View Single Post
  #1  
Παλιό 07-05-2013, 16:53
xrhstos Ο/Η xrhstos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2012
Περιοχή: hlioupolh
Μoto: R 1200 GS 11/2010
Μηνύματα: 89
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Xarleas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε Δημητρό θα τρελλαθούμε πια με αυτή την τεχνολογία !!!! Έχουμε ξεχάσει και τα βασικότερα του μοτοσυκλετισμού με όλα αυτά τα καλούδια (και τα τερτίπια) της τεχνολογίας.... Ο λόγος πίεσης των φρένων ΟΛΩΝ των μηχανών είναι 70 - 30.... και αυτό πάει να το καταρίψει ο ROBOCOP που εσείς καλείται μηχανάκι BMW που πρέπει και <θέλει> να πηγαίνει μόνο του κατά την μαμά εταιρεία και κινδυνεύετε να σκοτωθήτε με παπί............ Χα !!! Εκτός αν στη ζωή σας είσαστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να οδηγείτε ΜΟΝΟ BMW ή καλύτερα (αυτό να σας οδηγεί...) !!
Έτσι που το πάτε θα σας χρειαστεί και το (γκατζετάκι) που είδα κάπου στο Forum και φοριέται στον καρπό και διευθύνει και κοντρολάρει την κίνηση των συσκευών διαβάζοντας την κίνηση των μυώνων...... Έλεος πια..... Καί καλείτε όλο αυτά μοτοσυκλέτα και μοτοσυκλετισμό με τα ΑΒS, ANTISPIN, EISA INTEGRAL ή όπως ΑΛΛΩΣ????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ !!!!!!!
Χριστός Ανέστη σε όλους.............
Γεια σου φίλε , το 70 - 30 δεν υπάρχει σε φρενάρισμα. Το φρενάρισμα γίνεται αποκλειστικά από το μπροστινό τροχό. Εκτός και αν εσύ θες να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα για χαβαλέ. Είναι άλλο πράγμα τι κάνουμε όλοι στο δρόμο και άλλο τι είναι το σωστό. Ο γρηγορότερος τρόπος για να φρενάρει μία μηχανή είναι σταδιακό και δυνατό πάτημα της μανέτας του μπροστινού φρένου. Αν αυτή η διαδικασία γίνει σε ακραία κατάσταση σηκώνεται ελαφρά και ο πίσω τροχός , που σημαίνει ότι δεν μπορεί (ο πίσω τροχός) να συμμετάσχει στο φρενάρισμα. Το πόσο δυνατά μπορεί να φρενάρει ένας τροχός έχει να κάνει με τη τριβή και η τριβή έχει άμεση σχέση με το πόσο βάρος πέφτει πάνω σε αυτό το τροχό. Αν την ώρα που θέλουμε να σταματήσουμε πατήσουμε και πίσω φρένο απλά καταφέρνουμε μέρος του βάρους να μεταφέρεται στο πίσω τροχό με αποτέλεσμα να υπάρχει λιγότερο διαθέσιμο βάρος για το μπροστινό τροχό και λιγότερη τριβή. Σε κάθε αγωνιστική ή γρήγορη οδήγηση το φρενάρισμα γίνεται με το μπροστινό τροχό. Το πίσω φρένο υπάρχει για να κόβονται γωνίες ή να γίνονται διορθώσεις μέσα στη στροφή.
Το συνδυαζόμενο φρένο της GS είναι για άνεση και μόνο διότι δίνει ένα ελαφρύ πάτημα στο πίσω φρένο για την μερική αποφόρτιση της μπροστινής ανάρτησης και την ευκολία στις ανηφόρες. Πάντα όμως πρώτα φρενάρει τον μπροστά τροχό και ύστερα τον πίσω για να χαθεί όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος.

Last edited by xrhstos; 07-05-2013 at 16:55.
Reply With Quote