
04-06-2013, 10:28
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Μαρουσι
Μoto: R1150GS
|
|
Απάντηση: GS Forum Road Training - Κυριακή 2 Ιουνίου 2013 - Πίστα Μεγάρων !!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από giamil
το πιο σημαντικο που πρεπει να μας μεινει σε ολους απ το μαθημα ειναι ο κυριος Ενστικτος οπως ελεγε ο κ.Χουντρας!
Γι αυτο κ καθ ολη την διαρκεια δεν εσβησε το 0.4 κ 0.1 απ τον πινακα που ειναι τα κλασματα δευτερολεπτου που χρειαζεται ενας μεσος ανθρωπος για να σκεφτει (οχι να εκτλεσει) μια αντιδραση (0.4) κ την απολυτη αντιδραση ενος οδηγου GP πχ που ειναι στο (0.1)!!!
Απ το 0.4 ομως μεχρι να πραξει την αντιδραση ο ανθρωπος θελει συνολικα ενα+ ολοκληρο δευτερολεπτο....
1 δευτερολεπτο με 60 χλμ/ωρα ειναι 20 μετρα αποσταση απ οτι ειπε!
αρα βλεπεις τον ταριφα να βγαινει απ το στοπ κ για 1 δευτερολεπτο (η 20 μετρα) δεν κανεις τιποτα!
περα απ αυτα το σημαντικοτερο οπως το εξελαβα εγω απ το μαθημα ειναι να εκπαιδευσουμε τον κυριο Ενστικτο ωστε να εχει την σωστη αντιδραση στην στραβη!
οσο αναφορα την στροφη συμφωνα με το σχεδιαγραμμα του απο πανω εχουμε κ λεμε απο αριστερα προς τα δεξια...
ΚΓ=κρατημα γραμμης? (αν θυμαμαι καλα)
Πρωτη κοκκινη γραμμη=Αρχη φρενων με ενδιαμεσα κατεβασματα ταχυτητων μεχρι να εχεις την ταχυτητα εισοδου στο κιβωτιο για την εκαστοτε στροφη!
Δευτερη κοκ. γραμμη=τελος φρενων
αμεσως μετα γυρνας ωμους κεφαλι προς την στροφη κ βγαζεις το κεφαλι σου εξω απ τον καθρεφτη σου...
αφου εχεις παρει θεση εχεις..
Γα=Γυροσκοπικο αρχη
Γτ=Γυροσκοπικο τελος
Gπ=Γκαζι προοδευτικο
Για=Γυροσκοπικο ισωματος αρχη (για να ισωσεις την μηχανη για την εξοδο απ την στροφη)
Gε=Γκαζι επιταχυνσης
και τελος
Γιτ=Γυροσκοπικο ισωματος τελος
ΑΥΤΑ ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ!
για να μην τα λεμε λαθος κ σ αυτους που δεν ειχαν ευκαιρια να κανουν το μαθημα!

|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από anegis
ΚΓ = Κλείσιμο Γκαζιου...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από steliosx
Τώρα που τα έχουμε ακόμα στο μυαλό μας να γράψω κάτι χρήσιμο που αφορά την προετοιμασία της μηχανής. ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να ρυθμίσουμε το στατικό και το δυναμικό sag της μοτοσικλέτας. Δηλαδή το βύθισμα της πίσω ανάρτησης μόνο με το βάρος της μοτοσικλέτας (στατικό sag), καθώς και με το βάρος μοτοσικλέτας και αναβάτη (δυναμικό sag).
Το Στατικό SAG πρέπει να είναι το 1/10 της συνολικής διαδρομής του ελατηρίου (περιγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά της κάθε μηχανής)
Το Δυναμικό SAG πρέπει να είναι το 1/3 της συνολικής διαδρομής του ελατηρίου
Αυτά ρυθμίζονται από την προφόρτιση του ελατηρίου, εφόσον δεν μπορείς να επιτύχεις τις παραπάνω τιμές, όπως να έχεις καλό στατικο SAG αλλά το δυναμικό SAG υπερβαίνει το 1/3 της διαδρομής, τότε ή θέλεις αλλαγη ελατηρίων με λίγο πιο σκληρά, ή.... να κάνεις δίαιτα!! 
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac
κατα την ταπεινη μου αποψη............καλο θα ηταν να ξεχασετε τα σχεδια και να βρειτε διαδρομες, να εφαρμοσετε 2-3 πραγματα που μαθατε στο μαθημα
μην σπατε τα καφαλια σας με την θεωρια....... 
|
     
Μοναδική εμπειρία,πολλά μπράβο σε αυτούς που έτρεξαν για να διοργανωθεί αυτό το μάθημα και μας έδωσαν την ευκαιρία να περάσουμε μια όμορφη μέρα πάνω στις μηχανές μας μαθαίνοντας πολλά πράγματα και φεύγοντας απο εκεί να είμαστε ικανοποιημένοι και καλύτεροι οδηγοί.Σύντομα και το level 2!!!!!
|