![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() το πιο σημαντικο που πρεπει να μας μεινει σε ολους απ το μαθημα ειναι ο κυριος Ενστικτος οπως ελεγε ο κ.Χουντρας!
Γι αυτο κ καθ ολη την διαρκεια δεν εσβησε το 0.4 κ 0.1 απ τον πινακα που ειναι τα κλασματα δευτερολεπτου που χρειαζεται ενας μεσος ανθρωπος για να σκεφτει (οχι να εκτλεσει) μια αντιδραση (0.4) κ την απολυτη αντιδραση ενος οδηγου GP πχ που ειναι στο (0.1)!!! Απ το 0.4 ομως μεχρι να πραξει την αντιδραση ο ανθρωπος θελει συνολικα ενα+ ολοκληρο δευτερολεπτο.... 1 δευτερολεπτο με 60 χλμ/ωρα ειναι 20 μετρα αποσταση απ οτι ειπε! αρα βλεπεις τον ταριφα να βγαινει απ το στοπ κ για 1 δευτερολεπτο (η 20 μετρα) δεν κανεις τιποτα! περα απ αυτα το σημαντικοτερο οπως το εξελαβα εγω απ το μαθημα ειναι να εκπαιδευσουμε τον κυριο Ενστικτο ωστε να εχει την σωστη αντιδραση στην στραβη! οσο αναφορα την στροφη συμφωνα με το σχεδιαγραμμα του απο πανω εχουμε κ λεμε απο αριστερα προς τα δεξια... ΚΓ=κρατημα γραμμης? (αν θυμαμαι καλα) Πρωτη κοκκινη γραμμη=Αρχη φρενων με ενδιαμεσα κατεβασματα ταχυτητων μεχρι να εχεις την ταχυτητα εισοδου στο κιβωτιο για την εκαστοτε στροφη! Δευτερη κοκ. γραμμη=τελος φρενων αμεσως μετα γυρνας ωμους κεφαλι προς την στροφη κ βγαζεις το κεφαλι σου εξω απ τον καθρεφτη σου... αφου εχεις παρει θεση εχεις.. Γα=Γυροσκοπικο αρχη Γτ=Γυροσκοπικο τελος Gπ=Γκαζι προοδευτικο Για=Γυροσκοπικο ισωματος αρχη (για να ισωσεις την μηχανη για την εξοδο απ την στροφη) Gε=Γκαζι επιταχυνσης και τελος Γιτ=Γυροσκοπικο ισωματος τελος ΑΥΤΑ ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ! για να μην τα λεμε λαθος κ σ αυτους που δεν ειχαν ευκαιρια να κανουν το μαθημα! ![]() Last edited by giamil; 03-06-2013 at 15:36. |
|
|