
04-06-2013, 15:18
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Αξονας ή Διαφορικο
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από chrisGSA
Πηγα σημερα στον Γερακα και η αυτοψια εδειξε φθορα στο σημειο που ενωνεται ο αξονας με το διαφορικο.Αφου το γρασαραν μου ειπαν να ξαναπαω σε ενα μηνα προφανως για να δουν την εξελιξη της φθορας.Αν τοτε απαιτηθει αμεση αντικατασταση μιλαμε για 710 ευρω (650 ανταλ.+50 εργασια).Για τυχον επισκευη του αξονα μου ειπαν οτι δεν το συνιστουν λογω προβληματων που εχουν εμφανιστει στο παρελθον απο αναλογες περιπτωσεις (κακη ευθυγραμμιση ή αστοχια).Ετσι λοιπον περιμενω να δω τι θα γινει τον αλλο μηνα μπας και δεν χρειαζεται αμεση αντικατασταση ωστε να καταφερω να μαζεψω τα χρηματα. 
|
Oταν με το καλο τελειωσεις, κι ελπιζω να τελειωσεις με ''0'' εξοδα να μην ξαναπλυνεις την μοτο σου σε βενζιναδικο ¨η με οποιοδηποτε πιεστικο στο σπιτι.
Η αποψη μου, την εχω πει πολλες φορες, ειναι οτι απο την τσιμουχα στο πισω μερος του αξονα η οποια δεν ειναι πιασμενη με κολιεδες αλλα κουμπωτη περναει το υπο πιεση νερο το οποιο ''τρωει'' την λιπανση και προκαλει ζημιες.......πανακριβες ζημιες.
Ακόμη να ξερεις οτι, ακομα και το νερο της βροχης με την πιεση που το εκτοξευει ο πισω τροχος σε πολλες περιπτωσεις εισχωρει μεσα στον σωληνα του αξονα απο την ιδια τσιμουχα διαβρωνοντας τα μεταλλα αφου ''φαει'' το λιπαντικο.
Εγω αν ειχα GS, καθε 30,000κμ θα ελυνα το συγκεκριμενο εξαρτημα και θα προχωρουσα σε λιπανσεις και στις δυο μεριες του (διαφορικο-σαζμαν). Ειναι η ιδια δουλεια που κανουμε εμεις στο μοχλικο του αμορτισερ του βαραντερο και τα ρουλεμαν του ψαλιδιου καθε 40,000κμ περιπου προκειμενου να αποτρεψουμε φθορα των ρουλεμαν.
|