![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Πηγα σημερα στον Γερακα και η αυτοψια εδειξε φθορα στο σημειο που ενωνεται ο αξονας με το διαφορικο.Αφου το γρασαραν μου ειπαν να ξαναπαω σε ενα μηνα προφανως για να δουν την εξελιξη της φθορας.Αν τοτε απαιτηθει αμεση αντικατασταση μιλαμε για 710 ευρω (650 ανταλ.+50 εργασια).Για τυχον επισκευη του αξονα μου ειπαν οτι δεν το συνιστουν λογω προβληματων που εχουν εμφανιστει στο παρελθον απο αναλογες περιπτωσεις (κακη ευθυγραμμιση ή αστοχια).Ετσι λοιπον περιμενω να δω τι θα γινει τον αλλο μηνα μπας και δεν χρειαζεται αμεση αντικατασταση ωστε να καταφερω να μαζεψω τα χρηματα.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Η αποψη μου, την εχω πει πολλες φορες, ειναι οτι απο την τσιμουχα στο πισω μερος του αξονα η οποια δεν ειναι πιασμενη με κολιεδες αλλα κουμπωτη περναει το υπο πιεση νερο το οποιο ''τρωει'' την λιπανση και προκαλει ζημιες.......πανακριβες ζημιες. Ακόμη να ξερεις οτι, ακομα και το νερο της βροχης με την πιεση που το εκτοξευει ο πισω τροχος σε πολλες περιπτωσεις εισχωρει μεσα στον σωληνα του αξονα απο την ιδια τσιμουχα διαβρωνοντας τα μεταλλα αφου ''φαει'' το λιπαντικο. Εγω αν ειχα GS, καθε 30,000κμ θα ελυνα το συγκεκριμενο εξαρτημα και θα προχωρουσα σε λιπανσεις και στις δυο μεριες του (διαφορικο-σαζμαν). Ειναι η ιδια δουλεια που κανουμε εμεις στο μοχλικο του αμορτισερ του βαραντερο και τα ρουλεμαν του ψαλιδιου καθε 40,000κμ περιπου προκειμενου να αποτρεψουμε φθορα των ρουλεμαν. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εγώ το κάνω κάθε 5000. Και να φανταστείς όταν το πρωτοάνοιξα υπήρχε επιφανειακή σκουριά παντού και καθόλου γράσσο.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Γιώργο ακολούθησα τις συμβουλές σου που μου είπες κάποτε - δε ξέρω αν το κάνω καλά (?), για να μη λύνω κολιέδες κλπ. τραβάω το λαστιχένιο κάλυμα του σταυρού, περνάω ένα μακρύ καλαμάκι μέχρι μέσα, μετά με WD40 (το αγαπημένο μου ) ξεπλένω καλά να φύγουν οι σκουριές.. και μετά πάλι με το μακρύ καλαμάκι ψεκάζω με σιλικονάτο σπρέυ αλυσίδας για να κολήσει γύρω από τα μέταλα, χωρίς να γρασάρω, .. τι λες θα αντέξει χωρίς γράσο ![]() Στον πίσω άξονα πάντως με το wd40 έβγαλε μπόλικη σκουριά .. ![]() Εδιτ : Ένα άλλο πρόβλημα που δε το είχα με κανένα μηχανάκι, είναι ότι ξεβράζει λαδάκια από την τάπα στον αριστερό κύλινδρο, ειδικά όταν το μηχανάκι τρέχει, έχω αλλάξει τάπα, βάση τάπας, έβαλα λαστιχάκι αλλά αυτό επιμένει.. γνωρίζει κανείς αν υπάρχει λύση >???? Μόνο όταν του βαλα φλαντζόκολα γύρω από την τάπα ηρέμησε, αλλά για λίγο διάστημα.. ![]() Last edited by JohnGS1100; 04-06-2013 at 16:44. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το σπρευ αλυσιδας, οποιουδηποτε ειδους, δεν κρατανε για πολυ λογω περιστροφης της αλυσιδας, γιαυτο και οι κατασκευαστες τους συνιστουν επαναλιπανση της αλυσιδας καθε Χ κμ. Το γραναζι ''δορυφορος'' (το μικρο γραναζι του αξονα) περιστρεφει την ''κορωνα'' (το μεγαλο γραναζι της ροδας) με κατι χιλιαδες στροφες το λεπτο, οποτε καταλαβαινεις οτι οτιδηποτε παχυρευστο δεν προκειται να διαρκεσει, σε οποιαδηποτε περιστρεφομενη με χιλιαδες στροφες επιφανεια, πανω απο 500κμ. Καλο θα ειναι να ακολουθησεις την σωστη διαδυκασια που λεει, καθε τοσα κμ (30-40000 ειναι οκ) εξαγωγη-λυσιμο-καθαρισμα-ξεσκουριασμα αν ειναι αναγκαιο-λιπανση με γραφιτουχο γρασσο ¨η οτι αλλο προβλεπεται δεσιμο και ετοιμος. Και μην ξεχασεις και τον σταυρο μπροστα στο σαζμαν, κι αυτος υποφερει αν και, νομιζω, εκει η φουσκα πιανει με κολιεδες...αλλα, το νερο αν περασει μεσα απο την πισω χαζη τσιμουχα:
Ειναι αναμφισβητητα το θαυμα της μηχανικης το οποιο λυνει πολλα προβληματα αλλα θελει προσοχη αφου εχει χασει εκεινο το ''εχει αξονα? ε τοτε ειναι αθανατο''....προσοχη στην συντηρηση, διοτι πια θελει συντηρηση. Αυτος ειναι και ο λογος που κανενας αντιγραφεας Γιαπωνεζος δεν αντεγραψε με καποιον τροπο την λυση της BMW....τουλαχιστον απο οσο ξερω. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ...Αθάνατοι... Εγώ δεν έχω αλλάξει πότε φούσκες, δεν έχω λιπάνει πότε τον άξονα. Το ψαλίδι έχει λυθεί μόνο μια φορά πριν 7 χρόνια στα 77.500 χιλ. (με την ευκαιρία λόγο αλλαγής συμπλέκτη) και ελέγχτηκε ο άξονας.Ήταν σαν καινούριος και δουλεύει άψογα μέχρι σήμερα, έχοντας φτάσει στα 154.000χιλ. ![]() Όλα τα μοντέλα σειράς R και Κ από το 2004 και μετά (PARALEVER AND SHAFT) θέλουν λίγη προσοχή και περιποίηση στο συγκεκριμένο εξάρτημα. Όπως είπες κάθε 30.000 ή κάθε 2 χρόνια είναι καλό να γίνεται η συντήρηση του άξονα. -->Για τον φίλο με το πρόβλημα και εάν τελικά χρειαστεί αντικατάσταση ο άξονας, πιστεύω ότι το καλύτερο είναι η αγορά καλού μεταχειρισμένου. Εάν το καρέ ειναι καλό, φτιάχνονται μόνο οι σταυροί. ![]() Last edited by TEOSS; 05-06-2013 at 02:33. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ρε συ, βαζε με copy/paste τα [quote:georgep;905658] [/quote] τα οποια εμφανιζονται οταν κανεις ''παραθεση'' αναμεσα στις παραγραφους στις οποιες απαντας για να σε παρακολουθουμε καλυτερα και να μπορω να στην πω οταν χρειαζεται.......τωρα δεν μπορω να απαντησω σε τιποτα αν και δεν διαφων πουθενα. Μονον εκει με τον σπαστο αξονα, δεν εννουσα αυτο που μου απαντησες........το ξερω οτι εσωτερικα εχει συνδεσμολογθια κινησιολογιας, αλλο εννουσα....απο κοντα στον καφε, τωρα εχω και ωρα και ανεση. Last edited by GeorgeP; 05-06-2013 at 19:14. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Στην σημερινη επανεξεταση του αξονα παρατηρηθηκε εντονη φθορα στο σημειο συνδεσης με το διαφορικο.Αρα παμε για αλαγη αξονα για τον οποιο θα μαθω την Πεμπτη ποτε θα ειναι διαθεσιμος.Τελικο κοστος 800€.
.Θα ρωτησουν μηπως υπαρχει καποια καλυψη απο μαμα αλλα οπως εχει αναφερθει απο εδω μεσα το βρισκω απιθανο (η ελπιδα πεθαίνει τελευταια )
|
![]() |
|
|