Απάντηση: Αλλαγη διαφορικού GS με RT
Η 6η του είναι ήδη μακρυά και βγάζει 200 χιλ/ω στις 7.000 στροφές αλλά επειδή έτσι όπως είναι η εργοστασιακή χαρτογράφηση με κορυφή ιπποδύναμης στις 6.800, ο κινητήρας δείχνει να ζορίζεται καθώς οι 7.000 στροφες είναι στην κάθοδο ροπής του δηλ. δουλεύει με 60% της ροπής του.
Σε αυτές τις στροφές επίσης το μίγμα είναι φτωχό και το αβανς χαμηλό για αυτό και έχει πολλούς κραδασμούς δείχνει να μη τραβάει άλλο και ανεβάζει θερμοκρασίες που είναι να το λυπάσαι.
Με την χαρτογραφηση διορθώνεται ο χαρτης ροπής της 6ης και με την διόρθωση του μίγματος δεν ακούγεται σα να ζορίζεται ή τερματίζει ενω η ευστροφία που αποκτά το μηχανάκι το βοηθάει να ταξιδεύει πιο "γλυκά" χωρίς κραδασμούς και ζόρισμα στις ψηλές στροφές.
Συγκεκριμένα μετα την επαναχαρτογράφηση η κορυφή της ιπποδύναμης από 6.800 ανεβαίνει στις 7.700, ενώ η καμπύλη ροπής συνεχίζει να φουσκώνει και στις 7.000 στροφές (από 60% που είχε πριν πάει στο 85%)
Το μηχανάκι συνεχίζει να ροπιάζει μέχρι τον κόφτη σχεδόν αποκτά ήχο και λειτουργία που οι 7.000 στροφές το δείχνουν πλέον ότι είναι μέσα στη δύναμή του και στα ψηλά της ροπης του και ταξιδεύει πιο ξεκούραστα χωρίς να ακούγται τα μέταλα και τα πειράκια ατροφίας όταν υπερθερμένεται απο το φτωχό μίγμα.
Θα ήταν ανώφελο να μακρύνει η 6η με τον υπάρχον χάρτη γιατί μετά θα έχει πρόβλημα στο τράβηγμα και θα κατεβάζεις συνεχεια σε οποιοδήποτε φορτίο, αντίσταση ή ανηφόρα, ενώ με την αλλαγή του διαφορικού ειδικά, θα έχει το πρόβλημα των μακρυών σχεσεων σε όλες ταχύτητες του σασμαν και αποκτά όπως είπε ο Διονύσης άλλα προβληματα. Αυτό το λέμε ασυμφωνία ροπής - σχέσεων σασμαν που στο rt είναι ιδιαίτερα εμφανές και εκνευριστικό στην οδηγηση με μικρές ταχύτητες..
Έτσι όπως είναι το 1200gs μετά του 2006 το σασμάν είναι ιδανικό.
Last edited by JohnGS1100; 16-07-2013 at 12:04.
|