GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #7  
Παλιό 16-07-2013, 13:02
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγη διαφορικού GS με RT

Η 6η του είναι ήδη μακρυά και βγάζει 200 χιλ/ω στις 7.000 στροφές αλλά επειδή έτσι όπως είναι η εργοστασιακή χαρτογράφηση με κορυφή ιπποδύναμης στις 6.800, ο κινητήρας δείχνει να ζορίζεται καθώς οι 7.000 στροφες είναι στην κάθοδο ροπής του δηλ. δουλεύει με 60% της ροπής του.
Σε αυτές τις στροφές επίσης το μίγμα είναι φτωχό και το αβανς χαμηλό για αυτό και έχει πολλούς κραδασμούς δείχνει να μη τραβάει άλλο και ανεβάζει θερμοκρασίες που είναι να το λυπάσαι.

Με την χαρτογραφηση διορθώνεται ο χαρτης ροπής της 6ης και με την διόρθωση του μίγματος δεν ακούγεται σα να ζορίζεται ή τερματίζει ενω η ευστροφία που αποκτά το μηχανάκι το βοηθάει να ταξιδεύει πιο "γλυκά" χωρίς κραδασμούς και ζόρισμα στις ψηλές στροφές.

Συγκεκριμένα μετα την επαναχαρτογράφηση η κορυφή της ιπποδύναμης από 6.800 ανεβαίνει στις 7.700, ενώ η καμπύλη ροπής συνεχίζει να φουσκώνει και στις 7.000 στροφές (από 60% που είχε πριν πάει στο 85%)
Το μηχανάκι συνεχίζει να ροπιάζει μέχρι τον κόφτη σχεδόν αποκτά ήχο και λειτουργία που οι 7.000 στροφές το δείχνουν πλέον ότι είναι μέσα στη δύναμή του και στα ψηλά της ροπης του και ταξιδεύει πιο ξεκούραστα χωρίς να ακούγται τα μέταλα και τα πειράκια ατροφίας όταν υπερθερμένεται απο το φτωχό μίγμα.

Θα ήταν ανώφελο να μακρύνει η 6η με τον υπάρχον χάρτη γιατί μετά θα έχει πρόβλημα στο τράβηγμα και θα κατεβάζεις συνεχεια σε οποιοδήποτε φορτίο, αντίσταση ή ανηφόρα, ενώ με την αλλαγή του διαφορικού ειδικά, θα έχει το πρόβλημα των μακρυών σχεσεων σε όλες ταχύτητες του σασμαν και αποκτά όπως είπε ο Διονύσης άλλα προβληματα. Αυτό το λέμε ασυμφωνία ροπής - σχέσεων σασμαν που στο rt είναι ιδιαίτερα εμφανές και εκνευριστικό στην οδηγηση με μικρές ταχύτητες..


Έτσι όπως είναι το 1200gs μετά του 2006 το σασμάν είναι ιδανικό.

Last edited by JohnGS1100; 16-07-2013 at 13:04.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:00.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!