View Single Post
  #9  
Παλιό 08-08-2013, 22:24
Papadopaidi Ο/Η Papadopaidi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2012
Περιοχή: Patras
Μoto: R 1150 GS '00
Μηνύματα: 813
Προεπιλογή Απάντηση: Απίστευτη "καμπάνια" υπέρ των αστικών συγκοινωνιών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ADV Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραίο το θέμα πάτερ........
Ευχαριστώ εν Κυρίω αδελφέ Κωνσταντίνε.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ADV Εμφάνιση μηνυμάτων

μακάρι να βελτιωθούν τα ΜΜΜ.
Για να σου πώ την αλήθεια προτιμώ τα μέσα σταθερής τροχιάς απο το λεωφορείο εντός Αθήνας.
Το λεωφορείο έχει φάει γενικά άκυρο μέσα στην πόλη, καθώς λόγω σημείου διαμονής έχω σταθμό ΜΕΤΡΟ πολύ κοντά μου. Όμως η αναμονή στην στάση (ζέστη-κρύο) καθώς και η βρωμιά που θυμάμαι να επικρατεί μέσα στο λεωφορείο ήταν μακρά απο τα βιντεάκια......

Για ταξίδι και πάλι προτιμώ το τρένο μιας και το ταξίδι είναι ποιό άνετο. Διαφορετικά ΚΤΕΛ μιας και έχει ποιό συχνά δρομολόγια και ποιό σύντομο χρόνο για να φτάσεις. Υπάρχουν και κάποια με δωρεάν internet.
Οφείλουν να βελτιωθούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ κ πρώτα απ' όλα
εμείς σαν άνθρωποι, σαν πολίτες κ τέλος σαν επιβάτες.
Έχουμε κ υποχρεώσεις κ δικαιώματα που ΔΕΝ τα γνωρίζουμε,
ΔΕΝ ενημερωνόμαστε κ ΔΕΝ απαιτούμε συλλογικά.
Αυτονόητα αυτά που αναφέρω αλλά κάποιες φορές
καλό είναι να ακούγονται.
Να ΤΟΝΙΣΩ πως η Αθήνα κ η Θεσσαλονίκη επιχορηγούνται
από τις τσέπες ΟΛΩΝ των κατοίκων της Ελλάδας για το μειωμένο
εισιτήριο κ τις (περισσότερες φορές όχι ΟΛΕΣ ) άθλιες παροχές.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα είμαστε Ι Δ Ι Ω Τ Ι Κ Ο Ι υπάλληλοι
κ αυτό σημαίνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, εργασιακός μεσαίωνας-χάος.
Any way, βρωμιά κ τέτοια "κόλπα' όπως εισιτηριοδιαφυγή
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ADV Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιας και είσαι του χώρου πώς κρίνεις ότι κάθε νομός έχει το δικό του ΚΤΕΛ και δεν συνδιάζουν τα δρομολόγια?
Ήθελα να πάω Σαμαριά πριν λίγες μέρες απο Ρέθυμνο που μέναμε.

Έπρεπε να πάρω του Ρεθύμνου, να κατέβω να πάρω των Χανίων και ξανά τα ίδια στην επιστροφή......

Πολλοί θα το έχουν ζήσει σε διάφορα σημεία. Δεν υπάρχει εξορθολογισμός και τα ΚΤΕΛ των νομών λειτουργούν ανταγωνιστικά μεταξύ τους, δίνοντας βάση στα δρομολόγια με το χρήμα και αφήνοντας τους υπόλοιπους προορισμούς.

Τι μπορεί να γίνει επ αυτού? Τα ξέρεις καλύτερα πιστεύω. Λόγω της κρίσης αυτό θα έχει γίνει ποιό έντονο.
Ναι είμαι του χώρου αλλά έτσι λειτουργεί ΠΑΝΤΟΥ το σύστημα
των συγκοινωνιών σε όλο τον κόσμο. ΑΝ υπάρχει γραμμή με
έντονη επιβατική κίνηση έχουμε κ μεγαλύτερη συχνότητα
δρομολογίων (συνήθως) χωρίς μετεπιβίβαση. Αν υπάρχουν
γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση τα δρομολόγια είναι
αραιά κ (συνήθως) δεν μπαίνουν σε αυτές τις γραμμές
κ τα "καμάρια" του στόλου.

Άρα η λογική λέει ότι η διαδρομή που έκανες (χωρίς να είμαι
κ σίγουρος) ΔΕΝ είχε την απαιτούμενη επιβατική κίνηση ώστε
να έχουμε απευθείας σύνδεση των 2 σημείων.

Απλό κ κατανοητό παράδειγμα:
Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Μπαίνεις στο υπεραστικό κ βγαίνεις στο προορισμό σου, ΓΙΑΤΙ;;;
Μα αφού έχει κέρδος λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης
θα αφήσουν τον κόσμο να ταλαιπωρείται; Όχι βέβαια.
Δεν σταματά το λεωφορείο στα Τέμπη να πάρεις το
αντίστοιχο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (κ αντίστροφα).
Αν λοιπόν μιλάμε για υπεραστικό έχουμε να κάνουμε
κουβέντα για συχνότητα δρομολογίων κ ΟΧΙ μετεπιβίβαση.
Αν ομιλούμε περί αστικών διαδρομών εκεί τα πράγματα
περιπλέκονται. Υπάρχουν ζώνες-όρια (καθορίζει η "πολιτεία"
με αποφάσεις του νομάρχη) κ αν μπεις στα όρια του άλλου
επιχειρηματία (βλ. ΚΤΕΛ) τότε ή σταματάς εκεί ή συνεργάζεσαι
για την ομαλή μετακίνηση των επιβατών. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
Φαντάσου τους ανταγωνιστές να συνεργάζονται...
Δύσκολο αλλά ουχί ακατόρθωτο.
Η νομοθεσία ΚΑΛΥΠΤΕΙ πλήρως τον επιχειρηματικό όμιλο
που λέγεται ΚΤΕΛ αν δεν έχει (αποδεδειγμένα) επιβατική
κίνηση, να μειώσει ή ακόμα κ να καταργήσει γραμμές.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ADV Εμφάνιση μηνυμάτων
...
Για να σου πώ την αλήθεια προτιμώ τα μέσα σταθερής τροχιάς απο το λεωφορείο εντός Αθήνας.
Το λεωφορείο έχει φάει γενικά άκυρο μέσα στην πόλη, καθώς λόγω σημείου διαμονής έχω σταθμό ΜΕΤΡΟ πολύ κοντά μου...
Κώστα αυτό πρέπει να αλλάξει από εμάς. Η συνδυασμένη
μεταφορά από τα μέσα σταθερής τροχιάς κ "καπάκι" στα λεωφορεία
θα μας έσωζε από Ρ Υ Π Α Ν Σ Η (περιβαλλοντολογική κ ηχητική)
κ φυσικά θα κινούμασταν γρήγορα, με ασφάλεια κ χαλαρότητα
για να μην αναφέρω κ τις περισσότερες φορές κ οικονομικότερα.
Reply With Quote