![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστώ εν Κυρίω αδελφέ Κωνσταντίνε.
![]() Απόσπασμα:
εμείς σαν άνθρωποι, σαν πολίτες κ τέλος σαν επιβάτες. Έχουμε κ υποχρεώσεις κ δικαιώματα που ΔΕΝ τα γνωρίζουμε, ΔΕΝ ενημερωνόμαστε κ ΔΕΝ απαιτούμε συλλογικά. Αυτονόητα αυτά που αναφέρω αλλά κάποιες φορές καλό είναι να ακούγονται. ![]() Να ΤΟΝΙΣΩ πως η Αθήνα κ η Θεσσαλονίκη επιχορηγούνται από τις τσέπες ΟΛΩΝ των κατοίκων της Ελλάδας για το μειωμένο εισιτήριο κ τις (περισσότερες φορές όχι ΟΛΕΣ ) άθλιες παροχές. Στην υπόλοιπη Ελλάδα είμαστε Ι Δ Ι Ω Τ Ι Κ Ο Ι υπάλληλοι κ αυτό σημαίνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, εργασιακός μεσαίωνας-χάος. ![]() ![]() ![]() ![]() Any way, βρωμιά κ τέτοια "κόλπα' όπως εισιτηριοδιαφυγή ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Απόσπασμα:
των συγκοινωνιών σε όλο τον κόσμο. ΑΝ υπάρχει γραμμή με έντονη επιβατική κίνηση έχουμε κ μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων (συνήθως) χωρίς μετεπιβίβαση. Αν υπάρχουν γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση τα δρομολόγια είναι αραιά κ (συνήθως) δεν μπαίνουν σε αυτές τις γραμμές κ τα "καμάρια" του στόλου. ![]() Άρα η λογική λέει ότι η διαδρομή που έκανες (χωρίς να είμαι κ σίγουρος) ΔΕΝ είχε την απαιτούμενη επιβατική κίνηση ώστε να έχουμε απευθείας σύνδεση των 2 σημείων. ![]() Απλό κ κατανοητό παράδειγμα: Αθήνα-Θεσσαλονίκη Μπαίνεις στο υπεραστικό κ βγαίνεις στο προορισμό σου, ΓΙΑΤΙ;;; Μα αφού έχει κέρδος λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης θα αφήσουν τον κόσμο να ταλαιπωρείται; Όχι βέβαια. Δεν σταματά το λεωφορείο στα Τέμπη να πάρεις το αντίστοιχο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (κ αντίστροφα). Αν λοιπόν μιλάμε για υπεραστικό έχουμε να κάνουμε κουβέντα για συχνότητα δρομολογίων κ ΟΧΙ μετεπιβίβαση. Αν ομιλούμε περί αστικών διαδρομών εκεί τα πράγματα περιπλέκονται. Υπάρχουν ζώνες-όρια (καθορίζει η "πολιτεία" με αποφάσεις του νομάρχη) κ αν μπεις στα όρια του άλλου επιχειρηματία (βλ. ΚΤΕΛ) τότε ή σταματάς εκεί ή συνεργάζεσαι για την ομαλή μετακίνηση των επιβατών. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Φαντάσου τους ανταγωνιστές να συνεργάζονται... Δύσκολο αλλά ουχί ακατόρθωτο. ![]() Η νομοθεσία ΚΑΛΥΠΤΕΙ πλήρως τον επιχειρηματικό όμιλο που λέγεται ΚΤΕΛ αν δεν έχει (αποδεδειγμένα) επιβατική κίνηση, να μειώσει ή ακόμα κ να καταργήσει γραμμές. Απόσπασμα:
μεταφορά από τα μέσα σταθερής τροχιάς κ "καπάκι" στα λεωφορεία θα μας έσωζε από Ρ Υ Π Α Ν Σ Η (περιβαλλοντολογική κ ηχητική) κ φυσικά θα κινούμασταν γρήγορα, με ασφάλεια κ χαλαρότητα για να μην αναφέρω κ τις περισσότερες φορές κ οικονομικότερα. ![]() |
|
|